Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 33 van de 33

Onderwerp: Auto huren: Cabrio (convertible)

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Autohuur: Cabrio (convertible)

    Weet iemand of er of er onderscheid wordt gemaakt in de cabrio's. Ik meen me te herinneren dat een Camaro een duurdere categorie is dan de usual Mustang of Sebring. Klopt dit?

    Even terug on topic, wij hebben al 2 x cabrio gehuurd en vinden het heerlijk. Praktisch is het niet qua bagage, bij ons ook altijd 1 grote koffer op de achterbank. Zelf zou ik nooit graag willen reizen op de achterbank omdat je helemaal uitgewaaid bent. Mss wel leuk als je op 1 plek blijft en je enkel maar van je villa naar restaurant ofzo moet rijden. (ik zou niet eens weten waar je de bagage van een 3e persoon moet steken
    Shoppen in Orlando is super!

  2. Top | #32
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Autohuur: Cabrio (convertible)

    Wij hadden afgelopen keer via Alamo een prachtige gele mustang cabrio. Stoere bak, maar niet erg praktisch met dat warme weer! We konden alleen in de ochtend en avond open rijden
    We zaten ook een keer middenin een gigantische onweersbui. Toen kneep ik hem wel even. Ik zag de bliksem al inslaan in onze stoffen kap . Maar voor de rest was het zeker wel leuk!
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #33

    Standaard Cabrio huren Miami

    Hallo allemaal,
    Wij zijn gezegend om binnenkort na een cruise ook een week in Miami te verblijven.
    Hier zouden we graag voor 1 of 2 dagen een cabrio huren, maar geen Ford mustang (don't ask please).
    Heeft iemand hier een goede ervaring of goed adres voor, we logeren in Miami South Beach.
    Thanks.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •