Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: Petra (petval)

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Petra (petval)

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is dus Petra. Eind december ga ik samen met een goede vriend voor twee weken naar Florida. Mijn zusje, zwager en kids wonen sinds juli 2006 tijdelijk in Key West en het hoofddoel van de reis is dus een familiebezoekje. Tenminste.........dat was het ........het begint inmiddels meer op een dierentuinreis te lijken . In ieder geval staat het volgende al op het programma:

    • Disney's Animal Kingdom (Lake Buena Vista)
    • Miami Metro Zoo (Miami)
    • Busch Gardens (Tampa)
    • Sea World (Orlando)
    • (en eventueel nog de nodige dingen in Key West zoals o.a. Key West Aquarium)

  2. Top | #2
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Even voorstellen: Petra (petval)

    Welkom,

    Heerlijk naar Key West. Vergeet ook de vlindertuin in Key West niet te bezoeken. Ik wou dat ik familie in Florida had. Nu zeg ik niet eens meer waar we naar toe gaan, krijg toch altijd commentaar. Anders kon ik lekker zeggen we gaan naar familie. Vind zelf eind november en december de leukste tijd in Florida. Veel plezier!

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: Petra (petval)

    Bedankt! Ik heb er dan ook écht zin in! (zowel in het familiebezoek als aan de rest van het bezoek....waarbij ik volgens mij mijn zusje ook al heb aangestoken ....die wil graag samen met de kids mee naar de dierentuinen )

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Even voorstellen: Petra (petval)

    Welkom op dit forum

    Leuk dat er naast een familiebezoek al een paar mooie dingen op je lijstje staan .
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #5

    Standaard Re: Even voorstellen: Petra (petval)

    Bedankt voor het welkom! ik hoop hier de komende maanden nog meer ideetjes op te doen .....alle tips zijn welkom!

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: Petra (petval)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petval Bekijk Berichten
    ...het begint inmiddels meer op een dierentuinreis te lijken .
    Kan ik je meteen uit de droom helpen, drie van de vijf parken zijn absoluut geen dierentuin, maar een attractiepark met een dierenthema. Maar dat maakt niet uit, ze zijn hardstikke leuk om te doen!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7

    Standaard Re: Even voorstellen: Petra (petval)

    Weet ik........zo staat Animal Kingdom vooral op het programma om dat daar de eerste in Diergaarde Blijdorp geboren gorilla zit (en de vriend met wie ik ga is een beetje heel erg gorillafreak en komt uit Rotterdam ........)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-03-08 om 19:24. Reden: quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •