Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 26 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #51
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Test distrubitie van fast passes op een centraal uitgeefpunt

    Ik geloof dat Universal ook eens een proef heeft gedaan met centrale uitgifte van fp (of front-of-line access, zoals Universal het noemt) en dat niet succesvol was. Ik denk echter dat het best zinvol is, zolang het maar een aanvulling is op de decentrale fp-machines die bij elke attractie staan. Je kunt daarmee veel onnodig lopen besparen en Disney kennende willen ze dat we die tijd in hun shops doorbrengen...

  2. Top | #52
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Test distrubitie van fast passes op een centraal uitgeefpunt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Dat is meer dan een entreeticket toch?
    Ja maar ze worden gewoon gekocht.
    Schijnbaar is er toch een markt voor zoiets.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #53
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Test distrubitie van fast passes op een centraal uitgeefpunt

    Het enige wat er eigenlijk nu gebeurt is dat je op 1 punt een van de attracties een fast pass kunt nemen?
    Maar neit voor allemaal eentje?

    Wat is het probleem dan?

  4. Top | #54
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Test distrubitie van fast passes op een centraal uitgeefpunt

    Universal heeft nog steeds de front in line pass. Dit is toch wezelijk anders als de fast pass van Disney. Met de Universal pass kan je overal op elk moment als eerste naar binnen of voor gaan bij een attractie/ride. FP kan maar voor 1 attractie/ride. Daarna moet je weer een nieuwe halen.

    Als je niet van rijen en wachten houdt is een front in line pass een hele uitkomst. Duur is het wel. Je moet nu usd 129 per persoon betalen en het aanbod is gelimiteerd. Een aantal jaren terug hebben ze gekocht toen we in Universal Hollywood waren.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #55
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Test distrubitie van fast passes op een centraal uitgeefpunt

    Even voor de duidelijkheid; is die $129,- inclusief de reguliere entree, of er bovenop ?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #56
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Test distrubitie van fast passes op een centraal uitgeefpunt

    Dat moet inclusief zijn. We zijn in juni in Universal geweest, en ik had thuis al mijn gewone entreekaartjes gekocht. In Universal hebben we allebei nog een fast pass gekocht voor 20 dollar. Blijkbaar is de prijs zeer variabel. Wij vonden het een uitkomst, maar ik kan me voorstellen als je met een gezin bent, dat het nogal een flink bedrag is wat bovenop de entreeprijs komt...!!

  7. Top | #57

    Standaard Re: Test distributie van fast passes op een centraal uitgeefpunt

    Zo'n centraal punt lijkt me niks. Dan kan je niet meer beslissen als je voor een attractie staat of je in de gewone rij wil of de FP wilt pakken.

    En ik denk dat met zo'n centraal punt het sneller opgaat. Mensen die het zomaar pakken voor de zekerheid ofzo. Zo van laten we er maar 1 pakken van soarin'want wie weet of we er nog in de buurt komen vandaag.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  8. Top | #58
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Test distributie van fast passes op een centraal uitgeefpunt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orangedevil Bekijk Berichten
    Zo'n centraal punt lijkt me niks. Dan kan je niet meer beslissen als je voor een attractie staat of je in de gewone rij wil of de FP wilt pakken.

    .
    Aangezien de geruchten rond gaan dat de hotelgasten al van te voren PF moeten/mogen bestellen zal r veel meer nagedacht moeten gaan worden denk ik.

    Het zoemt in de rondte dat er voor elk niveau hotel een ander aantal FP beschikbaar komt. Value 3,en luxe 6 als voorbeeld.
    Hoe het allemaal uit gaat zien is nog niet zo duidelijk maar dat het FP systeem op de schop gaat is duidelijk.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #59
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Test distrubitie van fast passes op een centraal uitgeefpunt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Even voor de duidelijkheid; is die $129,- inclusief de reguliere entree, of er bovenop ?
    Dat is inclusief entree.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #60

    Standaard Fast Pass? als je een 10 daagse disney magic way ticket base hebt

    Als je een 10 daagse disneybase magic way ticket hebt, kun je dan nog los een fast pas kopen, zo ja per dag of ook 10 dagen.
    Weet iemand wat een 10 daagse pas kost als je het bij de kassa van het park koopt?

    Bedankt alvast voor het antwoorden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •