Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 26 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #201
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Ik heb wat gevonden!!!

    https://www.thedibb.co.uk/forums/fas...ailability.php



    Zo kan ik in elk geval ff in de gaten houden wat er gaat komen! (er van uitgaande dat dit up2date is)

  2. Top | #202
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Ik ben bang dat je aan bovenstaande schema niet veel hebt. De beschikbaarheid kan echt per seconde veranderen. Met 5 personen heb je inderdaad weinig kans dat er opeens voor iedereen wat vrij komt maar je kan ook voor 2 of 1 persoon zoeken (hoeft er in ieder geval iemand niet lang in de rij te staan als het lukt ). Toen ik voor mijn Fastpasses ging, heb ik van laat naar vroeg gewerkt. Dus begonnen voor FoP met dagen later tijdens mijn verblijf (>90 dagen). Toen ik bij dag 1 aankwam (die dus precies op de 90 dagen lag) was daar al geen beschikbaarheid meer voor FoP voor 3 personen. Misschien dat ik jullie nog tegen kom in WDW want ik ben er ook in die periode.
    Jammer dat FoP niet gelukt is maar verder heb je prima fastpasses weten te scoren. Nog een andere tip die ik tegenkwam: ga net voor sluiting in de rij staan (dus om bv 19:55u als het park om 20:00u sluit). De attractie sluit pas als iedereen die in de rij is gaan staan (voor sluitingstijd) geweest is. Dus de Fastpass rij is dan al redelijk snel leeg (want die krijgen voorrang en er sluit na sluitingstijd niemand meer aan) en dan gaat de gewone rij een stuk sneller. Check wel goed of de attractie ook om dezelfde tijd sluit als het park en niet opeens een uur eerder.

  3. Top | #203
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Wij hebben voor Fop de app in de gaten gehouden
    we hadden zelf een max van 90 min in gedachten
    en zodra de wachtrij daar op stond zijn we er vlug heen gegaan
    je kunt ook zorgen dat je er bij opening van het park bent
    en vlug die kant op lopen ,zorg wel dat je dan een dag kiest waarop er in de ochtend geen
    magic hours zijn.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #204
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Ja we moeten nog even kijken hoe of wat we precies gaan doen, wil hem sowieso zien dus dat zal of vroeg of laat worden. Hoop dat die rijen wel wat minder zijn als dat ik las van de zomer met gewoon een wachttijd van 3 uur pft. Maargoed we gaan niet voor niets buiten het seizoen dus dat komt wel goed!

    Hm en Magic Hours daar zeg je me wat. Ik zie wel op undercovertourist dat het Mickey's Not So Scary Halloween Party is... Maar voor zover ik zie is dat elke dag in oktober dus dat zal wel niet extra druk zijn gok ik.

    Openingstijden zijn 0900 - 1800 MK (dinsdag de 2e) en 0900 - 2000 voor AK (donderdag de 4e)

  5. Top | #205
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Als je on site logeert valt er vaak nog wat te regelen bij concierge. Ook wat betreft diner reserveringen. Ze kunnen daar rechtstreeks en on the second in de reserveringen kijken.

  6. Top | #206
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Treesanne Bekijk Berichten
    Als je on site logeert valt er vaak nog wat te regelen bij concierge. Ook wat betreft diner reserveringen. Ze kunnen daar rechtstreeks en on the second in de reserveringen kijken.
    Een FoP fastpass kunnen ook zij niet regelen voor je. En die diner reserveringen variëren ook met het uur, zelf kan je op de app ook on the second zien wat er beschikbaar is. Ik heb al wat dingen kunnen aanpassen die ik eerst niet al te gunstig had staan. Echt heel moeilijk te verkrijgen reserveringen lukt misschien niet maar die gaat de concierge ook niet voor je regelen dan. Gelukkig cancelen mensen regelmatig een reservering voor zover fastpass als diner zodat er altijd hoop blijft. Het kost je alleen soms veel tijd om dat allemaal in de gaten te houden.

  7. Top | #207
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Hm en Magic Hours daar zeg je me wat. Ik zie wel op undercovertourist dat het Mickey's Not So Scary Halloween Party is... Maar voor zover ik zie is dat elke dag in oktober dus dat zal wel niet extra druk zijn gok ik.
    Wel vaak maar niet elke dag (van de Disney World site):
    • August 17, 24, 28 and 31
    • September 3, 7, 9, 11, 14, 16, 18, 21, 23, 25, 28 and 30
    • October 2, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 14, 16, 18, 19, 21, 23, 25, 26, 28, 30 and 31

    Op die dagen is het de bedoeling dat je om 19u het park verlaat als je geen kaartje voor het feest hebt.

  8. Top | #208
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Wel vaak maar niet elke dag (van de Disney World site):
    • August 17, 24, 28 and 31
    • September 3, 7, 9, 11, 14, 16, 18, 21, 23, 25, 28 and 30
    • October 2, 4, 5, 8, 9, 11, 12, 14, 16, 18, 19, 21, 23, 25, 26, 28, 30 and 31

    Op die dagen is het de bedoeling dat je om 19u het park verlaat als je geen kaartje voor het feest hebt.
    Ok niet elke dag maar veel scheelt het niet haha

  9. Top | #209
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Disney's FastPass

    DIsney Fastpass+, als ik een hotel boek kan ik 60 dagen vooraf mijn fastpassen boeken voor de 14 dagen dat ik er verblijf. Kan ik voor elke dag 3 fastpassen reserveren of zit daar een beperking aan?

  10. Top | #210

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Wij hebben afgelopen week maar 40 min in de rij gestaan bij FoP en dat overdag!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •