Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 26 EersteEerste ... 101819202122 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #191
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Wat voor bandje bedoel je?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-08-18 om 23:22. Reden: q-

  2. Top | #192
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    24

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Magic band,
    Heeft de vorm van een horloge, hier zit een chip in waaraan diverse dingen gekoppeld kunnen worden, zoals entreebewijzen, restaurantreserveringen, fastpassen en ook je creditcard. Wordt voornamelijk gebruikt door de Disneyhotels gasten, deze krijgen deze band bij het inchecken in hun hotel.

  3. Top | #193
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Ja de Magic Band ken ik (heb er inmiddels wat thuis liggen, je verzamelt wat na meer dan 20x WDW). Maar de vraag ging over FastPass en magic hours die alleen voor hotelgasten zijn dus ik vroeg met af wat voor bandje Corrus bedoelde (in relatie tot de vraag dus). De Magic Bands zijn trouwens te koop in heel veel winkels in heel WDW dus daar ga je niet speciaal voor naar het stadhuis van MK. Ik denk dat Corrus wat anders bedoelt. Of niet?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-08-18 om 23:23. Reden: q-

  4. Top | #194
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Nog vóór de Magic Band moest men toch kunnen zien of je recht op toegang had voor voor de Extra Magic Hours...
    Dit ging al jaren zo vóór de "gechipte" Magic band.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #195
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Nog vóór de Magic Band moest men toch kunnen zien of je recht op toegang had voor voor de Extra Magic Hours...
    Dit ging al jaren zo vóór de "gechipte" Magic band.
    Snap dan nog steeds niet wat voor bandje jij ging halen in het stadhuis. Voor de Extra Magic Hours zijn geen bandjes (nooit gezien of gehad). Je roomkey (nu ook Magic Band) was het bewijs van verblijf in een Disney hotel en die werd gecheckt voordat je naar binnen ging. Heb trouwens wel bandjes gekregen bij special events (Harambe nights, MNSSHP, MVMCP) voor en na de Magic Band tijd maar die krijg je of net voor je naar binnen gaat of als je al binnen bent op verschillende centrale locaties in het park. Je hebt nu Disney After Dark, daar moet je voor betalen (en is dus voor alle betalende gasten beschikbaar) en zal je waarschijnlijk ook een bandje voor krijgen. Misschien bedoel je dat?

  6. Top | #196
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Ik heb inmiddels voor onze 2 dagen Disney wat fastpassen vast gelegd. Helaas geen Flight of Passage of Seven Dwarfs Mine Train. Met het idee "dan ligt er in elk geval íets vast". Echter het maakt ons niet heel veel uit op welke dagen we gaan dus mijn idee was om elk dag te kijken of er niet passen waren voor FoP / SDMT. Maar: als ik een datum selecteer in de Disney app dan mag ik daar niks bekijken want: je hebt al 2 dagen gereserveerd. Ja Disney dat snap ik maar ik wil weten of het loont om de huidige reservering te veranderen. Is er een manier om de beschikbaarheid te zien ZONDER mijn huidige passen te annuleren? Want ja ik ga het niet gokken dat ik die annuleer kijk voor een andere dag en dat ze dan nog steeds vrij zijn om weer terug te nemen...

  7. Top | #197
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Ik heb inmiddels voor onze 2 dagen Disney wat fastpassen vast gelegd. Helaas geen Flight of Passage of Seven Dwarfs Mine Train. Met het idee "dan ligt er in elk geval íets vast". Echter het maakt ons niet heel veel uit op welke dagen we gaan dus mijn idee was om elk dag te kijken of er niet passen waren voor FoP / SDMT. Maar: als ik een datum selecteer in de Disney app dan mag ik daar niks bekijken want: je hebt al 2 dagen gereserveerd. Ja Disney dat snap ik maar ik wil weten of het loont om de huidige reservering te veranderen. Is er een manier om de beschikbaarheid te zien ZONDER mijn huidige passen te annuleren? Want ja ik ga het niet gokken dat ik die annuleer kijk voor een andere dag en dat ze dan nog steeds vrij zijn om weer terug te nemen...
    Ja, dan kies je voor aanpassen (modify) van je fastpasses. Weet niet of dat lukt voor andere dagen maar denk het wel. Je oude fastpasses blijven behouden zolang je geen verandering vastlegt.

  8. Top | #198
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Ja, dan kies je voor aanpassen (modify) van je fastpasses. Weet niet of dat lukt voor andere dagen maar denk het wel. Je oude fastpasses blijven behouden zolang je geen verandering vastlegt.
    Nee als ik dat doe dan kan ik alleen een andere tijd/attractie kiezen, geen ander park of datum

  9. Top | #199
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Nee als ik dat doe dan kan ik alleen een andere tijd/attractie kiezen, geen ander park of datum
    Ja, daar was ik al bang voor. Je moet natuurlijk alle fastpasses in 1 park besteden dus als je in een park al iets hebt dan kan je natuurlijk niet iets uit een ander park kiezen. Dan zit er niets anders op dan voor die dagen in de gaten te houden of je nog wat beters kan krijgen of toch alle fastpasses voor een dag te deleten en dan voor een andere dag te kijken. Wanneer ga je en hoe goed zijn je fastpasses die je nu hebt? Ik verblijf in een Disney resort en het is me gelukt om op 3 verschillende dagen FoP vast te kunnen leggen. Als we besluiten niet te gaan dan zal ik ze vooraf deleten zodat iemand anders er gebruik van kan maken.

  10. Top | #200
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Disney's FastPass

    We gaan 28 sept die kant op. Disney staat nu dus op de 2 okt (MK) en 4 okt (AK). Geen Disney gast dus 'slechts' 30 dagen van te voren. Had gehoopt dat je alsnog ergens kon zien wat er beschikbaar was. Vrees dat we dan maar in de rij moeten gaan staan, zijn ook met zn 5'ven dus kleine kans dat er zoiets nog vrij komt.

    Voor MK nu:
    Space Mountain
    Big Thunder Mountain Railroad
    Splash Mountain

    En voor AK nu:
    Expedition Everest
    Kilimanjaro Safaris
    Na'vi River Journey



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •