Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 26 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #131
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Disney's FastPass

    vanaf maandag kan je na je gereserveerde 3 fastpassen ook meerdere fastpassen nemen aan een van de kiosken *halelujah*

    http://disneyparks.disney.go.com/blo...c-to-fastpass/

  2. Top | #132
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Kunnen we niet een apart topic wijden aan de Disney Magic band, of houden we het in dit fastpass topic?
    Ervaringen, vragen, nieuws, ...

    Ik zal al beginnen:
    Heeft het zin om een Magic Band aan te schaffen als je niet in een Disney hotel verblijft. Of anders gesteld: Is het fastpass+ makkelijk te doen met de entreekaartjes?
    Komen die Magic Bands niet makkelijk los?
    Is er nooit ticket controle als je zo'n Magic Band hebt?

  3. Top | #133
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Wij hadden geen Magic band en we konden ons prima redden zonder. Nadeel van de band is dat je 'M zonder dat je het voelt kunt verliezen als hij niet goed dicht zit(schijnt nogal eens te gebeuren) vind het nieuwe fastpass systeem ook niet echt prettig in gebruik.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  4. Top | #134
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Wij hebben de Magic Band nu 5 dagen in gebruik en zijn zeer tevreden. Hij zit stevig vast en je verliest hem niet zomaar (zal natuurlijk altijd kunnen gebeuren). Ook de pinnen die we er op hebben zitten, vallen er niet zomaar af. Je moet eigenlijk best moeite doen om de band los te maken.
    Er is zeker wel ticket controle, je houdt je Magic Band tegen het paaltje en ook je vinger moet gescand worden. Als het Mickey hoofd op het paaltje groen wordt mag je naar binnen. Voor de fastpass geldt hetzelfde alleen dan geen vingerscan. Fastpassen zijn makkelijk te reserveren maar ik heb het idee dat sommige snel weg zijn. Maar dat was voorheen ook, dan moest je gelijk bij binnenkomst naar bv toy story gaan om nog een fastpass voor ergens in de middag te kunnen krijgen. En geen gedoe met losse kaartjes meer.

  5. Top | #135
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satpet Bekijk Berichten
    Heeft het zin om een Magic Band aan te schaffen als je niet in een Disney hotel verblijft.
    Jazeker! kun je op je verblijfsadres de FastPasses er alvast inzetten.[QUOTE]Of anders gesteld: Is het fastpass+ makkelijk te doen met de entreekaartjes?/QUOTE]Ook geen probleem
    Komen die Magic Bands niet makkelijk los?
    In tegendeel eigenlijk
    Is er nooit ticket controle als je zo'n Magic Band hebt?
    Vrijwel nooit want eigenlijk wordt uitsluitend de Magic Band gecontroleerd, uitsluitend bij maar bij `zware`problemen willen ze de pas ook zien.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #136
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Wij hebben niet eens een kaartje dus ook bij problemen kunnen we die niet laten zien. Ons kaartje is de Magic Band.

  7. Top | #137
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Volgens mij kun je met de Magic Band de parkeerterreinen niet op en heb je daar nog steeds een kaart voor nodig, of is dat inmiddels veranderd?

  8. Top | #138
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Daar krijg je als resort gast een heel ouderwets papiertje voor die je op je dashboard legt. Dan mag je ook op het resort zelf parkeren. Voor AP houders met Magic Band is het misschien anders geregeld, dat weet ik niet.

  9. Top | #139

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Wij vertrekken over 2 weken voor het eerst met onze meiden en ik ben nu fastpass tickets aan het reserveren. Ik zag dat je voor ariel en tinkerbell etc ook een tickets kan nemen. Is de rij dan echt aanzienlijk korter of kunnen we de ticket beter besteden aan een attractie?

  10. Top | #140
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Disney's FastPass

    De rijen zijn echt korter met fastpass.
    Je moet jezelf alleen afvragen of je voor een meet en greet een fastpass wil opofferen of dat je die pas neemt als je de derde attractie op fastpass gedaan hebt.
    Wij hebben het wel gedaan voor de ontmoeting met Bell (van het beest) omdat dit een prachtige show is om mee te maken.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •