Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 26 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #111
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Fastpass+ reserverings tijden

    Ik heb even een kopie gemaakt van de reserveringen en nu vraag ik me af of jullie het anders zouden doen of misschien tips hebben.

    Van de week kreeg ik via een site te horen dat we (ook zonder Disney hotel reservering) Fastpass+ tijden konden plannen. (30 dagen van te voren)
    Dat betekent dat wij rit tijden konden reserveren voor de meest drukke attracties.
    Dus niet in de rij staan maar gewoon binnen een gereserveerde tijd langskomen en direct de attractie doen.
    Super tof.

    Na overleg met elkaar zijn de dagen en de volgende attracties gekozen

    Kijk even op de site:

    http://vakantieusa2014.blogspot.nl/2...-voor-ons.html
    Laatst gewijzigd door Bosevents; 01-04-14 om 09:48. Reden: allerlei fonts en codes
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  2. Top | #112
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Fastpass+ reserverings tijden

    Kun je e.e.a. misschien iets meer ordenen ? Het is zo nogal een uitdaging om dit te lezen danwel een mening over te geven ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #113
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Fastpass+ reserverings tijden

    Tip: in de ge-avanceerde Editor kun je ook tabellen aanmaken.. Hier is geen touw aan vast te knopen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #114
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Fastpass+ reserverings tijden

    via je blog is het wat makkelijker lezen dus ben daar even gaan kijken , het zijn ook de attrakties die wij zouden nemen dus daarbij zit je volgens ons al goed.
    Al heb ik wel gelezen op verschillende websites (vergeef me als ik deze even niet bij naam weet) dat ze 'aanbevelen' om de fastpassen te plaatsen naar de middag tot latere middag toe,
    en dan nog best op het 'drukste' punt van de dag, in de ochtend is het vaak nog relatief rustig in de parken, dan moet je die tijd gebruiken om attrakties te doen
    die naar de middag toe al drukker kunnen worden, waar je dan naar de middag toe als de parken drukker worden gewoon je fastpassen kan gebruiken om zo wat de lange rijen te vermijden. Hoe wij het juist gaan doen weet ik ook nog niet, maar het ziet er helemaal niet slecht uit! veel succes en ben benieuwd naar je bevindingen binnen enkele dagen!

  5. Top | #115
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Fastpass+ reserverings tijden

    Epcot: Soarin heeft al vroeg een lange rij dus goede keuze voor de ochtend. Nemo heb ik nog nooit voor in de rij hoeven staan dus die zou niet direct op mijn lijstje staan voor fastpass (maar je moet er toch 3 kiezen). Mission Space: ook al vroeg wat langere rijen dus prima keuze.

    AK: Everest is soms nog rustig in de ochtend, misschien dat je die naar wat later kan verplaatsen en in de ochtend gewoon in de rij gaan staan. Dinosaur is heel verschillend wat rijen betreft dus voor de zekerheid een fastpass is altijd goed. Safari is om die tijd ook meestal druk dus ook goede fastpass.

    Studio's: Toy Story: Staat bij opening bijna direct een rij, altijd goed om een fastpass voor te hebben. Star tours is wisselvallig wat drukte betreft, soms kan je in de middag gewoon doorlopen. Kan je met je fastpass nog een keer extra zonder lange rij! Tower of terror is meestal ook meer dan 30m (mijn grens ligt bij 20min, dan loop ik er voorbij) dus fastpass altijd fijn.

    Mijn conclusie is dus dat je een goede verdeling hebt gemaakt. Ik zou vooral kiezen voor attracties waar je zeker in wil. Als er op dat moment geen rij staat, kan je altijd twee keer achterelkaar. En ook leuke reminders ingepland, dat wordt leuk! By the way, het is niet zo dat je helemaal niet meer in de rij staat met fastpass maar wel in een veel kortere.

  6. Top | #116
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Fastpass+ reserverings tijden

    Als er geen rij staat zou je toch gelijk de fastpass kunnen omboeken?

  7. Top | #117
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: Fastpass+ reserverings tijden

    Echt goede keus hoor en prima leesbaar op de blog

  8. Top | #118
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Vandaag weer nieuw nieuws van de Fastpass+
    Na het gebruik van je 3 pre geboekte fastpassen gaat Disney je de mogelijkheid geven om een vierde te bestellen en daarna een vijfde etc.
    Ook het hoppen gaat mogelijk worden.

    http://www.wdwmagic.com/other/mymagi...rk-hopping.htm
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  9. Top | #119
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Dat is echt heel erg goed nieuws.
    Ik ben alleen bang dat de langste rij in Disney bij de kiosk gaat zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-14 om 12:23. Reden: q

  10. Top | #120
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Disney's FastPass

    er komen in de toekomst zeker kiosken bij hoor
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •