Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 26 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #171
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Handig lijstje idd. Martijn. We hebben maar voor test track gekozen.....mijn man wil dat zo erg graag dat ik maar overstag ben gegaan. Hij moet al hele dagen door zien te komen in de outlet malls dus krijgt hij ook een keer zijn zin....
    Alleen toen jullie gingen was er een storing! Dan heb je helemaal pech. Mag je 1 attractie kiezen en kan je er niet in!

    Mushu, bedankt voor de tip over het scherm bij Soarin! We gaan maar in de rij daar en bij Frozen want die wil ik toch echt niet missen.
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  2. Top | #172
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Bij storing is je Fastpass wel langer geldig. Dus met een beetje geluk gaat hij later op de dag gewoon weer open. En anders kun je hem voor een andere attractie inwisselen.

    Je hebt helaas geen invloed op welke plek je komt te zitten bij Soarin. Bij Flight op Passage kun je ook beter niet aan de rand zitten hoewel het daar wel minder uitmaakt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #173
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Bij storing is je Fastpass wel langer geldig. Dus met een beetje geluk gaat hij later op de dag gewoon weer open. En anders kun je hem voor een andere attractie inwisselen.

    Je hebt helaas geen invloed op welke plek je komt te zitten bij Soarin. Bij Flight op Passage kun je ook beter niet aan de rand zitten hoewel het daar wel minder uitmaakt.
    Je kan gewoon vragen of je in een van de vliegers in het midden mag (ik bedoel niet de stoelen van de vliegers maar de vliegers zelf) net als dat je kan vragen om voor of achterin te zitten bij een achtbaan. Dan heb je natuurlijk wel kans dat je iets langer moet wachten maar heel veel tijd zal dat niet schelen. De beste vlieger is die in het midden en die het hoogste gaat want dan zie je ook geen voeten van de mensen die boven je vliegen. Ik ben in Soarin geweest op de eerste dag van de nieuwe film en vond de beelden echt heel irritant afbuigen. Misschien dat ze er inmiddels wat aan gedaan hebben maar dat lijkt me eigenlijk niet echt mogelijk.
    Er is natuurlijk ook een heel blog te vinden over de beste plekken in de verschillende attracties: http://www.themouseforless.com/blog_...-disney-rides/

  4. Top | #174
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Hahaha, wat goed die blog! Heerlijk dat over alles is nagedacht en ook is opgeschreven zodat je het optimale uit je dag kan halen in Disney.
    Wij hebben Disney dagen ingepland en Disney waterparken. Maar nu bedacht ik me net dat we voordat we naar het waterpark gaan ook "even" een attractie kunnen doen in Epcot of Magic Kingdom met de fast pass.
    Zijn de parkeerkaarten overal geldig? Ook bij het waterpark bedoel ik.
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  5. Top | #175
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Parkeren is gratis bij de waterparken.

    Je parkeerkaart is die dag geldig bij alle Disney parken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #176
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Top! Dank je!
    Florida rondreis juli 2014, New York/Canada/pennsylvania/Florida juli 2016 , Davenport Florida 2017, Clermont Florida 2018, Citrus ridge Florida 2019

  7. Top | #177

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Over 60 dagen komen we in WDW aan! En dus zat ik vanmiddag om 13:00 uur klaar achter m'n laptoppie... En wat denk je... heb gewoon alle gewenste Fastpasses kunnen krijgen! Slechts 1x iets moeten omruilen wat betreft datum! Ben helemaal blij
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  8. Top | #178
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Dan verblijven jullie onsite zeker, want als je niet in een Disney hotel verblijft is het 30 dagen van te voren.

  9. Top | #179

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Klopt helemaal! Heb d’r zo’n zin in!

  10. Top | #180
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Dat begrijp ik helemaal.
    wij gaan over 78 dagen naar Florida, heerlijk ook zo'n zin in.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •