Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 26 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #141
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Als je heel graag met een Disney prinses op de foto wil dan zou ik zeker een fastpass nemen. De rijen voor echt populaire prinsessen zoals die van Frozen kunnen oplopen tot 2 uur! Ook deze vakantie hebben wij weer volop genoten van de fastpasses (niet voor meet and greets in ons geval), heerlijk om langs een 70 min rij te lopen en binnen 5 min in de attractie te zitten!

  2. Top | #142
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Namur
    Berichten
    141

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Weet iemand hoe zit het met wifi in de parken, nu je via apps of internet je fastpass+ moet reserveren?

  3. Top | #143
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Op de meeste plekken in disney heb je redelijk wifi maar er zijn ook plekken waar je net geen bereik heb. Dan is het een stukje doorlopen tot je hem weer heb.

  4. Top | #144
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Op de meeste plekken is het bereik goed. Soms moet je inderdaad een stukje verder lopen voor beter bereik maar vergeleken met wat langer geleden (toen Disney net wifi had) is het veel beter (op alle resort waar ik ben geweest zelfs prima). Ik had wel problemen met mijn iphone in Animal Kingdom en soms in Magic Kingdom. Dan gaf mijn telefoon aan goed bereik te hebben maar lukte het niet om op het internet te komen (of de app te gebruiken). Super frustrerend want ik wist niet wat ik er aan kon doen en het leek allemaal in orde te zijn. Mijn moeder haar Samsung deed het dan vaak wel gewoon goed. Het was dus handig om twee verschillende telefoons te hebben en we hebben de fastpass tijden en diner reserveringen ook elke dag op een klein briefje geschreven voor de zekerheid.

  5. Top | #145
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Dat briefje is een goed idee maar je kunt ook je kaarten (pasjes) gewoon gebruiken bij de kiosken. Een castmember kan ook een plan voor je uitdraaien van je dag (soms schrijven ze het ook op speciale papiertjes)
    Zonder telefoon is het systeem nog steeds goed te gebruiken misschien niet volledig maar het is zeker te doen
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  6. Top | #146
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    klopt helemaal maar ik had ook mijn restaurant reserveringen er op staan en alles al vooraf geboekt. Dus 's morgens even alles op een briefje schrijven zodat we niet langs de kiosk hoefden. En we wilden ook wel eens een foto op facebook zetten etc. maar dat ging dan natuurlijk ook niet. Buiten die paar keer dat wifi het niet deed, geen problemen gehad. Fastpass is een super uitvinding en ik vind het goed van Disney dat het gratis (inbegrepen) is. Maar inderdaad ook zonder mobiele telefoon kan je prima gebruik van maken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-07-14 om 01:33. Reden: q

  7. Top | #147

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Kan de Fastpass ook in het park bij een kiosk worden verkregen? Of is het echt alleen digitaal en niet meer een fysiek kaartje of iets?

    Edit:
    Antwoord al gevonden: https://www.undercovertourist.com/bl...-disney-world/
    Laatst gewijzigd door explorer87; 05-06-15 om 11:55. Reden: antwoord gevonden

  8. Top | #148
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Kiosk kan idd ook
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  9. Top | #149
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Fastpass plus reserveringen

    Ik heb - heel handig - al fastpasses gereserveerd voor de komende weken. In mijn account staat een keurig overzicht van alle tijden en desbetreffende attracties. Ik weet nu alleen niet of ik nu verder nog actie moet ondernemen of dat ik met de normale Disney tickets naar de desbetreffende attracties kan gaan. Weten jullie dat ?
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  10. Top | #150
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Fastpass plus reserveringen

    Volgens mij hoef je niks meer te doen.

    FastPass+
    The FastPass+ system, which is one of the biggest advantages of the MyMagic+ program, allows guests to reserve a time to experience FastPass+ attractions and entertainment in advance of your visit. This means that you can avoid waiting in long lines for some of the most popular attractions. FastPass+ reservations can also be made the day of your visit by visiting one of the kiosks or by accessing the My Disney Experience app on a mobile device. Once your resort reservation and valid park admission are linked into your My Disney Experience account, you have the ability to schedule three FastPass+ selections for one park per day. You may not get multiple FastPass+ for the same attractions in one day. These can be modified if necessary, even the day of, as long as your desired times are still available. When you arrive at the attraction, simply tap your MagicBand on the RFID reader and the system will scan them, allowing you access if it is the correct time. There is no charge for using FastPass+.
    Je hoeft overigens niet perse een MagicBand te kopen:

    You can use FastPass+ without purchasing a MagicBand. The old paper park tickets have been replaced with RFID plastic, credit-card type tickets that are scanned at FastPass+ kiosks and at ride queues. MagicBands can be more convenient -- no need to fish your ticket out of a wallet or pocket -- but are not required.
    zie verder ook:

    http://www.huffingtonpost.com/2014/0...n_5374335.html
    http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/fastpass.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •