Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 26 EersteEerste ... 132122232425 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #221
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Ja, als het goed is wel. je ziet dan in My Disney Experience al je boekingen staan. Als je het hotel en/of de tickets via de website (disney ie, uk of us) hebt geboekt, zijn ze automatisch gelinkt en hoef je niets in te voeren. Bij mij staat al aangegeven dat ik op 6 july 7 AM Eastern kan gaan boeken voor mijn stay.
    Ik raad je aan om voor de echt gewilde fastpasses precies op de tijd dat het kan te gaan boeken en dan te beginnen met de dag die het verst weg ligt. Dus als je op dag 7 van je verblijf naar AK wil en Flight of Passage wil doen dan start je daarmee. Dan heb je de grootste kans dat er nog fastpasses beschikbaar zijn. Maar dat is echt alleen nodig voor de nieuwe populaire attracties (Slinky dog en Flight of Passage voor nu). En soms werkt de website of app niet echt lekker dus handig om ook een andere comp of telefoon bij de hand te hebben en op in te loggen. Het is een hele sport hoor, zo’n WDW vakantie plannen ��.

  2. Top | #222

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Als het koppelen niet lukt, gewoon even met disney bellen!

  3. Top | #223
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Mushu, wat is jouw advies als disneyhotel? Voor ons zijn all stars of sports, music en movie een optie. Zit hier nog verschil in? De prijzen varieren wel, maar het is toch 1 complex? De rest van de hotels wordt ons iets te duur.

  4. Top | #224
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Zijn allemaal prima hotels vind ik. Best leuk gethematiseerd. Het is niet 1 complex maar ze liggen wel naast elkaar met steeds een grote parkeerplaats er tussen. Ze hebben ieder ook hun eigen zwembad en eigen receptie, winkel en foodcourt. Op dit moment wordt movies gerenoveerd en dat schiet al op. Daarna gaan ze door naar music. Dus als je een gerenoveerde kamer wil dan is movies aan te raden. Soms delen ze de bussen naar en van de parken en dan is sports handig want daar komt de bus altijd als eerste. Maar op veel momenten hebben ze hun eigen bus dus dat zou niet echt een doorslaggevende keuze hoeven te zijn.
    Persoonlijk zou ik gewoon de goedkoopste nemen. Of anders welke je er het leukst uit vindt zien. Ik ga in september een paar dagen naar music. Die was het goedkoopst en toevallig was ik daar nog nooit geweest.

  5. Top | #225
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Ok, dank je wel.

  6. Top | #226

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Nog 24 dagen en dan gaan we naar Disney. Vanochtend zeer onverwacht nog Avater weten te bemachtigen. We hebben tot dusver de volgende FP:

    AK:
    - Avatar;
    - Kilimanjaro Safari;
    - Expedition Everest.

    MK:
    - Seven Dwars Mine Train;
    - Big Thunder Mountain;
    - Peter Pan Flight.

    EPCOT:
    - Frozen;
    - Meet Mickey;
    - Mission Space.

    HW:
    - Toy Story;
    - Aerosmith;
    - Star Tours.

    Volgens mij niet slecht voor een hoogseizoen (vanaf 10 juli) en voor een niet hotel gast van Disney :-).

  7. Top | #227
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paula1990 Bekijk Berichten
    Nog 24 dagen en dan gaan we naar Disney. Vanochtend zeer onverwacht nog Avater weten te bemachtigen.
    Welke Avatar bedoel je? Flight of Passage of de boottocht? Mocht je 30 dagen van te voren reserveren? Of ben je al 60 dagen van te voren begonnen?

  8. Top | #228

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Welke Avatar bedoel je? Flight of Passage of de boottocht? Mocht je 30 dagen van te voren reserveren? Of ben je al 60 dagen van te voren begonnen?
    FoP. 30 dagen inderdaad

  9. Top | #229
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Inderdaad mooie attracties. Mooi vooruitzicht ook, over 24 dagen in het heerlijke Florida.
    Ook op de dag zelf kun je soms nog wel FP krijgen voor leuke attracties(als je de eerste 3 gebruikt hebt) De Disney app in de gaten houden dus. ��

  10. Top | #230
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Mooie selectie. Vooral FoP natuurlijk!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •