Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 26 EersteEerste ... 1523242526 LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #241
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Leg alle attracties vast die je zelf zeker wil gaan doen. In die periode is het druk in WDW dus zal bij alles wel een aardige wachtrij staan. Er zijn natuurlijk wel een paar heel populaire attracties waar moeilijk fastpassen voor te krijgen zijn. Die moet je echt zo snel mogelijk vastleggen (Als je FoP in AK wil vastleggen, raad ik aan deze als eerst te proberen en zo laat mogelijk in je vakantie te plannen. Anders lukt dat niet meer)
    AK: Flight of Passage
    MK: 7 dwarfs mine train
    HS: Slinky Dog (en als er al een fastpass verkrijgbaar is voor Smugglers Run die misschien ook maar vind ik niet echt de moeite)

    En kijk even op deze site: https://www.easywdw.com/easy/home/ Daar staat bij ieder park een kopje 'Theme Park Touring' met uitleg een suggesties voor fastpasses etc.

  2. Top | #242
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Dank je Mushu.

    Helaas was geen enkele fastpass die jij opsomde nog beschikbaar...
    Maar ik heb toch de knoop kunnen doorhakken.
    En geprobeerd iedereen in het gezin tevreden te maken... :-)

    AK: Expedition Everest - Meet favorite disney pals - Na'vi river journey
    MK: Big thunder mountain railroad - The Barnstormer - Space Mountain
    HS: Rock 'n roller coaster starring Aerosmith en Star Tours

    Ik kijk wel elke dag of er eentje dat jij hebt opgesomd vrij komt want die lijken me echt super!
    Dank je voor de tips!
    Laatst gewijzigd door lisje; 26-10-19 om 17:57.
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  3. Top | #243
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Disney's FastPass

    "Ik raad je aan om voor de echt gewilde fastpasses precies op de tijd dat het kan te gaan boeken en dan te beginnen met de dag die het verst weg ligt. Dus als je op dag 7 van je verblijf naar AK wil en Flight of Passage wil doen dan start je daarmee. Dan heb je de grootste kans dat er nog fastpasses beschikbaar zijn."

    Mushu, bedoel je daar nu mee, dat als ik 60 dagen van te voren de fastpassen mag vastleggen, dat ik dit dan 60 + 7 dagen van te voren kan doen? Normaal gesproken begin je toch met fastpassen reserveren op de eerste dag dat je een Disney park bezoekt?

  4. Top | #244
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scooby Bekijk Berichten
    "Ik raad je aan om voor de echt gewilde fastpasses precies op de tijd dat het kan te gaan boeken en dan te beginnen met de dag die het verst weg ligt. Dus als je op dag 7 van je verblijf naar AK wil en Flight of Passage wil doen dan start je daarmee. Dan heb je de grootste kans dat er nog fastpasses beschikbaar zijn."

    Mushu, bedoel je daar nu mee, dat als ik 60 dagen van te voren de fastpassen mag vastleggen, dat ik dit dan 60 + 7 dagen van te voren kan doen? Normaal gesproken begin je toch met fastpassen reserveren op de eerste dag dat je een Disney park bezoekt?
    Als je in een Disney resort verblijft, kan je 60 dagen + de dagen van je verblijf vooraf de fastpassen vastleggen. Dus alle mensen die op dezelfde dag als jij arriveren in een Disney resort kunnen diezelfde dag, 60 dagen vooraf, fastpassen reserveren. Maar 67 dagen vooraf kunnen alleen de mensen dat doen die 7 dagen of langer in een Disney resort verblijven. Dat zijn er dus altijd minder. Voor echt moeilijke fastpassen heb je dus de meest kans deze te kunnen reserveren voor de laatste dagen van je bezoek. Wereldwijd zit een hele horde mensen tegelijkertijd achter de computer om Disney fastpassen vast te leggen voor dezelfde dag als jij . Voor FOP kon ik 1,5 jaar geleden al geen fastpas meer krijgen voor onze eerste dag. Ik begin altijd vanaf het moment dat ik kan met het vastleggen van de meest moeilijke passen en werk van laatste dag naar eerste dag. En dan doe ik niet gelijk alle drie de passen die je voor een dag kan vastleggen maar echt eerst alleen de moeilijke. Daarna ga ik per dag aanvullen met andere attracties die veel makkelijker te reserveren zijn.
    Het is een beetje een gedoe maar dan heb je ook wat

  5. Top | #245
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Oke, bedankt voor de tip.

  6. Top | #246
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Mushu,
    Weet jij wat ik verkeerd doe of vergeten ben?
    Ik heb ons Disney hotel(Pop Century Resort) gelinkt in de Disney app. Daarna de 21 daagse tickets toegevoegd.
    De Magic Bands stonden er nog in van 2018. Alles is dus gekoppeld, lijkt mij.
    Als ik nu een fast pass wil reserveren(dit wilde ik even testen) dan krijg ik toch alleen maar 30 dagen beschikbaar en niet de 66 die ik zou moeten zien.
    Wat zie ik over het hoofd.
    Alvast dank voor je reactie.

  7. Top | #247
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Hoi Scooby,

    Waarschijnlijk ben je niets vergeten en doe je niets verkeerd. Ik heb hetzelfde gedaan voor mijn vakantie die op 3 mei start (dus tickets later gekocht en gelinkt dan het hotel) en als ik op de app een test wil doen voor FP dan krijg ik alleen de optie om data voor de komende maand te kiezen. Dit trouwens ook op de computer. Maar op de computer kan je ook een overzicht zien "My Plans" en daar staat de juiste datum va wanneer ik FP kan reserveren. Dat overzicht ziet er op de app anders uit en daar staat het dus niet bij. Dus log even in op de computer en kijk bij "My plans" dan zie je allemaal bolletjes op een rij waarvan de laatste voor FP is en die datum zou moeten kloppen.

  8. Top | #248
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Ik snap hem. Kwartje moest even vallen. :-)
    Bedankt.

  9. Top | #249
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    35

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Beste allemaal, ik heb een vraagje over wanneer je precies je Fastpasses kunt reserveren. Wij zijn van plan om op 20 april naar AK te gaan en op 23 april naar MK. Klopt het dat ik dan op 22 maart de eerste Fastpass kan reserveren? En vanaf hoe laat Nedl tijd?

  10. Top | #250
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inge1981 Bekijk Berichten
    Beste allemaal, ik heb een vraagje over wanneer je precies je Fastpasses kunt reserveren. Wij zijn van plan om op 20 april naar AK te gaan en op 23 april naar MK. Klopt het dat ik dan op 22 maart de eerste Fastpass kan reserveren? En vanaf hoe laat Nedl tijd?
    30 dagen vooraf dus voor 20 april is dat op 21 maart en voor 23 april is dat 24 maart. Kan die dag vanaf 7u Florida tijd. Op https://www.wdwmagic.com/reservation-calculator.htm kan je de datum invullen en krijg je alle data waarop iets kan (dus ook fastpass reserveren).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •