Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 26 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard Disney's FastPass

    Deze vraag stond al bij paasdrukte maar ik heb er een nieuw onderwerp van gemaakt aangezien ik de draad kwijt ben geraakt. (blond \/ ) Wie oh wie kan mij helpen :cry:

    In EuroDisney ben ik in zo'n "houten trailer park" (ben de naam kwijt) gebleven en kregen wij bij het inchecken van de kamer gelijk een soort van credit card pasje wat dus een fast pass was. Met deze pass kon je (bij bepaalde atracties) bij een soort pinautomaat een kaartje trekken met daarop een tijd dat je terug moest komen. Op de aangewezen tijd kwam je terug en kon je dan via een andere ingang meteen doorlopen zodat je hooguit 10 mensen of zo voor je in de rij had staan.

    Deze manier is mij dus bekend, maar ik heb nu zoveel verschillende dingen gelezen over de fast pass bij Disneyworld dat ik de draad helemaal kwijt ben :-k

    #Kan iedereen hem kopen zo ja waar, prijs, of is het alleen voor Disney hotel verblijvers en zo ja, is dit dan gratis?
    #Is 1 fastpass geldig in alle Disney parken of moet je in ieder park een andere pass hebben.
    #Kun je een fastpass los kopen of moet dit in combinatie met een entree ticket. (wij hebben nl al een FITS ticket)
    #Werkt de fast hetzelfde als in Euro Disney zoals boven beschreven.

    Alle info hierover is welkom. Alvast bedankt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 13:18. Reden: regeleindes eruit
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Hoi Monique,

    Ik ben weer even aan het Google-n geslagen en kwam de volgende links tegen:

    http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/fastpass.htm
    http://allearsnet.com/ae/issue020.htm

    Als ik het goed lees is je entree kaartje meteen een fastpass kaart. Iedereen heeft er dus één en je hoeft hem niet te kopen; hij zit bij de prijs inbegrepen.

    De Fastpass werkt in alle WDW parken, maar niet op alle attracties. Welke een fastpass mogelijkheid hebben kun je terug vinden in de links hierboven of op het plattegrondje dat je krijgt als je het park binnengaat.

    Succes!

    Daniel

  3. Top | #3
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Fast pass Disney

    #Kan iedereen hem kopen zo ja waar, prijs, of is het alleen voor Disney hotel verblijvers en zo ja, is dit dan gratis?
    Iedereen kan zo'n ticket halen. Wat jij kreeg bij dat hotel, was gewoon het entreebewijs van het park. Met dat kaartje (dus iedereen die in het park zit heeft er eentje - want anders konden ze immers niet in het park zijn) kun je naar zo'n apparaat lopen en een (gratis) fastpass halen.
    #Is 1 fastpass geldig in alle Disney parken of moet je in ieder park een andere pass hebben.
    Zie het antwoord hierboven. Jullie hebben een FITS-ticket. Dus met dat pasje kun je in alle 4 de parken van Disney een fastpass halen bij elke attractie (dwz welke attracties daar gebruik van maken).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 13:19. Reden: quote gerepareerd
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Disney’s FastPass
    Disney’s nieuwste innovatie – nooit meer in de rij staan!

    Met Disney’s FASTPASS hoeft u nooit meer te wachten: wanneer u een van de populaire Disney-attracties nadert, zult u twee tijddisplays aantreffen. De ene toont u de actuele wachttijd; de tweede de tijd waarop u met een FASTPASS naar de attractie kunt terugkeren. U krijgt de FASTPass, wanneer u de entree van de attractie passeert en hier met uw toegangsticket een FastPass trekt. Daarop is uw persoonlijke terugkeertijd aangegeven, waarop u helemaal zonder wachttijd toegang krijgt.

    De FASTPASS is vooral bij de meest bezochte attracties verkrijgbaar.
    De FastPass is een extra gratis service, die is inbegrepen in uw Disney-themaparkticket.
    Met de FastPass bespaart u kostbare tijd en kunt u uw dag optimaal benutten.
    De wachtrijen komen in het pre-show-gebied weer bij elkaar. U mist dus geen enkel showonderdeel.


    Disney’s FastPass IS MOMENTEEL VERKRIJGBAAR BIJ DE VOLGENDE ATTRACTIES:

    Disney’s Animal Kingdom Theme Park: Primeval Whirl, Kilimanjaro Safaris, Dinosaur,
    It's Tough to be a Bug, Kali River Rapids

    Epcot: Mission: SPACE, Test Track, Honey, I Shrunk the Audience, Living With the Land,
    Maelstrom

    Disney MGM-Studios: Al's Toy Barn, Rock n Roller Coaster, Voyage of the Little Mermaid,Star Tours
    Tower of Terror, Indiana Jones Epic Stunt Spectacular, Muppet's 3-D

    Magic Kingdom Park: Space Mountain, Splash Mountain, Big Thunder Mountain, Buzz Lightyear's, Space Ranger Spin, Jungle Cruise, Many Adventures of Winnie the Pooh, Peter Pan's Flight,
    Haunted Mansion, Mickey's PhilharMagic

    Bron: www.americanestates.nl


  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard

    Toch nog even voor alle duidelijkheid/zekerheid:
    - ik meen dat namelijk ook ergens gelezen te hebben......... - je kunt toch "steeds" maar één Fast Pass halen? Anders zou je een hele "route" kunnen uitstippelen? Ik bedoel: je zou dus eerst alle fast passes kunnen halen, die er zijn in een park? Maar dat kan toch niet?

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Je kan maar een fast pass tegelijk halen.

  7. Top | #7
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix
    Je kan maar een fast pass tegelijk halen.
    Dat wil zeggen:

    Je kan telkens maar 1 fastpass halen op je entreebewijs (ben je met z'n 3-en, dan kun je op ieder z'n eigen entreebewijs een fastpass halen). Maar ik gok dat dat duidelijk was

    Verder staat op de fastpass die je dan gehaald hebt, ook op hoe laat je weer een andere fastpass kunt halen. Ik geloof dat dat iets van 3 kwartier later is ofzo (maar daar zou ik om moeten liegen). Na die tijd kun je gerust weer een andere fastpass halen.

    Maar inderdaad, alle fastpassen achter elkaar halen, lukt niet
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Als iedereen maar te pas en te onpas een fastpass voor iedere attraktie zou halen dan heeft dit systeem totaal geen zin meer. Uiteindelijk zouden de rijen even groot zijn dan normaal. Dat is waarom je na een bepaalde tijd, staat op je fast-pass kaartje, weer een fast pass voor een attraktie kan halen. \/

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Officieel kun je per toegangsticket maar 1 fastpass halen, maar in praktijk blijkt dat niet helemaal te kloppen. De attracties zijn n.l. in groepen ingedeeld (ik ken echter de exacte samenstelling van de groepen niet) en binnen zo'n groep kun je maar 1 fastpass per keer krijgen. Je kunt echter probleemloos een fastpass in een andere "attractiegroep" nemen. Ook kan het voorkomen dat je bij het nemen van een fastpass en bonus fastpass krijgt voor een andere attractie.

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
    Ook kan het voorkomen dat je bij het nemen van een fastpass en bonus fastpass krijgt voor een andere attractie.
    ik kende dit fenomeen niet.. Heb er daarom even voor geGoogled..

    Zie deze link voor meer info. Ook staat hier uitgelegd hoe bepaald wordt wat voor een 'Timeslot' je op je Fastpass krijgt..

    En hier kun je zien hoe zo'n 'Bonus Fastpass' eruit ziet (voor Honey i Shrunk the Audience)..

    Het zijn eigenlijk ook niet echt Fastpasses want je mag dus gewoon in de rij gaan staan voor de show (die elke 20 minuten draait) dus eigenlijk is het gewoon een manier om mensen naar een show te lokken
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •