Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 26 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 252

Onderwerp: Disney's FastPass

  1. Top | #211
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Daveytje

    Voor het aantal dagen dat je toegang hebt kun je 3 fastpassen reserveren
    per dag.
    Als je wil hoppen kun je de 3 FP verdelen over de parken die je wilt bezoeken op die dag
    anders zet je er 3 vast voor het park maar keuze
    Wil je voor alle dagen FP hebben die je toegang hebt is het dus 60 dgn voor je vakantie
    een duidelijk schema maken van wanneer je welk park wilt bezoeken
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #212
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollemand Bekijk Berichten
    Wij hebben afgelopen week maar 40 min in de rij gestaan bij FoP en dat overdag!
    Dat klinkt goed, ik heb nog elke dag gekeken maar helaas helaas tot nu toe geen FoP passen voor onze data Maar 40 minuten is natuurlijk helemaal prima. Was dat vroeg op de dag of juist laat?

  3. Top | #213

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Volgens mij rond een uur of 4. Meen me te herinneren dat onze dochter sliep en we handig gebruik hebben gemaakt van rider swap (ze is pas 1,5 jaar).

  4. Top | #214
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    18

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Hierboven zegt moonlight91: Als je wil hoppen kun je de 3 FP verdelen over de parken die je wilt bezoeken op die dag

    Ik had gelezen dat als je in 1 park een attractie via FP vast legt dat het dan niet meer mogelijk was voor een ander park op dezelfde dag(als de andere FP nog niet geweest is) iets vast te leggen.
    Krijg in deze dagen mijn tickets binnen dus dan kan ik het proberen maar misschien kan iemand hier op voorhand vast uitsluitsel over geven.

  5. Top | #215
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    Als je wil hoppen kun je de 3 FP verdelen over de parken die je wilt bezoeken op die dag
    anders zet je er 3 vast voor het park maar keuze
    Om met een goede Franse zin te zeggen: "Das war einmal"
    Je kunt de FP voor ieder park gebruiken, maar niet tegelijk op 1 dag...
    Dus iedere dag apart reserveren.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #216
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Van Disney zelf: https://disneyworld.disney.go.com/en...ast-pass-plus/

    Q. Can I get more than one FastPass+ selection at a time?

    A.
    Yes. You can make multiple FastPass+ selections in advance each day for attractions, entertainment and Character Greetings. For most days, you will be able to select up to 3 FastPass+ experiences at a single theme park. However, the specific number depends on availability.

    If your ticket includes a Park Hopper Option, after you use your initial FastPass+ selections at the first park, you’ll be able to make additional FastPass+ selections (one at a time) at a kiosk or using the mobile app at the second park you visit that day, up to park closing.
    Als je alle Fastpasses in 1 park opgebruikt hebt pas dan kun je Fastpasses voor een ander park selecteren. Daarom moet je ook proberen om je Fastpasses zo vroeg mogelijk te plannen. Als je dan gaat Hopperen heb je nog kans om een late Fastpass te boeken voor een ander park. Maar in de praktijk is dat best lastig.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #217
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Zelf vind ik het belangrijker om mijn dag te plannen zoals ik wil en niet altijd mijn fastpasses allemaal zo vroeg mogelijk. Vooral ook omdat de fastpasses die op de dag zelf nog beschikbaar zijn meestal niet voor de gewilde attracties zijn als er uberhaupt nog fastpasses zijn voor attracties waar je in zou willen. Mijn stategie blijft om voor de echt populaire attracties fastpasses te reserveren en verder nooit in een rij gaan staan van langer dan 20 min. Er zijn bijna altijd wel attracties die op bepaalde tijden weinig wachttijd hebben. Dan heb ik wel de mogelijkheid om in minder drukke tijden te gaan, voor meerdere dagen en in een Disney resort verblijf (60 dagen + dagen van verblijf vooraf fastpasses vast kunnen leggen).

  8. Top | #218
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Wij zijn van plan om in 2020 weer naar het mooie Florida te reizen. In verband met schoolgaande kinderen in juli/augustus. Vorig jaar na een hele lange tijd weer geweest en het kriebelt toch weer. Nu gaan we natuurlijk weer naar alle attractieparken. Nu heb ik alleen een vraag over de fastpasses van Disney.
    We willen de eerste week van de vakantie in een Disneyhotel verblijven. Hierdoor kunnen we 60 dagen van te voren fastpasses vastleggen in plaats van 30. Maar kan ik dat alleen maar doen voor de tijd dat we in het hotel zitten of voor de gehele geldigheidsduur van de tickets? Kan ik dus bij de 21 daagse Disneyticket voor alle 21 dagen de fastpasses 60 dagen van te voren vastleggen of alleen maar voor de 7 dagen dat we in dat Disneyhotel zitten?

  9. Top | #219
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Alleen voor de dagen dat je in het hotel verblijft. Dus 60 dagen plus verblijf. Ik zou de nieuwe gewilde attracties (flight of passage bv) in die 7 dagen plannen en voor de andere attracties moet je nog wel een heel eind komen 30 dagen vooraf.

  10. Top | #220
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    113

    Standaard Re: Disney's FastPass

    Dank je wel Mushu,
    Als ik dan het boekingsnummer van het Disneyhotel invul in de Disneyworld app en ik heb de tickets gekoppeld, dan kan ik 60 dagen van te voren de FP vastleggen? De app herkent dan mijn confirmation nummer van het hotel in combinatie met de tickets?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •