Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Seaworld: 2e dag gratis

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Berichten
    9

    Standaard 2 dagen Seaworld

    We willen eind mei graag 2 dagen naar Seaworld. Dus 2 dagen 1 park. Ik kan online wel een pas kopen voor 2 dagen 2 parken. Weet iemand hoe ik aan een pas kom voor 2 dagen hetzelfde park?
    We willen ook graag naar zo'n behind the scenes tour (Polar expedition). Voor zover ik kan zien kan je die niet van tevoren boeken. Heeft iemand al ervaring hoe dit dan wel werkt?
    Nog 10 dagen voor vertrek!

    Groeten,

    Hans

  2. Top | #2
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik weet wel dat sommige hotels in orlando wel eens aanbiedingen hebben dat je er 1 koopt en de andere dag er gratis bij krijgt.
    Dat hebben wij 2 jaar geleden gehad met Universal.
    Heeft iemand anders dit ook vaker meegemaakt?
    Vorig jaar alles via reisbureau geboekt.
    Als je ook naar universal en wet'n wild wilt kun je ook aan de flex-ticket denken dan is het heel voordelig! :lol:

    http://www.ticketmania.com/flexticke...FSB_EAod403PCA
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #3
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard

    Als je naar Seaworld gaat is de 2de dag altijd gratis. Ik geloof dat je wel binnen een week gebruik van de 2de dag moet maken. Als je naar binnen bent gekomen zit aan de linkerkant een soort kassa waar ze een ticket voor de 2de dag maken.
    Als je een "behind the scenes tour" wilt doen kun je dat ook bij binnenkomst regelen. Nadat je je ticket voor de 2de dag hebt gehaald loop je recht door naar een andere balie voor de tickets van de tour. Het staat er duidelijk aangegeven. Ik zou het direckt na binnenkomst regelen anders heb je kans dat het is uitverkocht.

    Heel veel plezier in Seaworld, ik vind het een geweldig park. De sfeer is erg fijn. Ook zou ik je een ritje in de Atlantis aanraden, je wordt kletsnat maar het is geweldig leuk!!!!

    meisje

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    31

    Standaard

    wij hebben vorige week voor zowel Seaworld als Busch Gardens waar we komende zomer meerdere dagen naartoe willen een zgn. funcard gekocht (via de Seaworld website). Deze kost 66.95 Usd. (alleen voor Seaworld) en biedt het gehele jaar toegang.
    Maar inderdaad, als je binnen dezelfde week nog eens terug wilt kun je hiervoor je toegangskaart laten aanpassen na binnenkomst, heb dit al meer gelezen.
    Een dagkaartje kostte geloof ik rond Usd 55 via het internet dus voor elf dollar meer kun je dagelijks naar binnen, als je dat zou willen.

    veel plezier
    groeten Wim

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Sterker nog: 6 dagen voor de prijs van één met Seaworld Anytime. Links na de entree is guest services en daar kun je je 1-daagse kaartje omwisselen.
    Klik op onderstaand plaatje voor info:


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Berichten
    9

    Standaard Dank!!

    Fantastisch! We zijn erg geholpen met jullie antwoorden!! Dan kan ik nu vast online een voordelig ticket kopen en het daar gewoon laten verlengen en de behind the scenes tour regelen.
    Hartelijk dank, ik kijk er erg naar uit! Nog anderhalve week voor vertrek!!

    Hans

  7. Top | #7
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Hoeveel dagen Sea World????

    Hayhay!

    Ik ga deze zomer naar Orlando en een bezoek aan seaworld mag natuuuurlijk niet ontbreken
    Hoeveel dagen heb je ongeveer nodig om dit mooie park te bekijken??
    of denken jullie dat je het in 1 dag ook wel red??
    Ik heb echt geen idee hoe groot dit park is...

    groetjessss Ilse

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hoeveel dagen Sea World????

    De shows verlopen volgens een bepaald schema. Als je vroeg bent kun je alles makkelijk doen (daar zijn die schema's op gemaakt).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hoeveel dagen Sea World????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    Hayhay!

    Ik ga deze zomer naar Orlando en een bezoek aan seaworld mag natuuuurlijk niet ontbreken
    Hoeveel dagen heb je ongeveer nodig om dit mooie park te bekijken??
    of denken jullie dat je het in 1 dag ook wel red??
    Ik heb echt geen idee hoe groot dit park is...

    groetjessss Ilse
    Mijn ervaring is dat je met "normale" drukte alle parken in 1 dag redelijk gezien hebt, zeker als ze tot in de avond open zijn.
    Of het dan nog echt de moeite (en kosten) loont om er een extra dag naar toe te gaan? Ieder zal hier zijn eigen idee over hebben afhankelijk van wat hij leuk vindt en de samenstelling van het gezin.

    Knaapje

  10. Top | #10
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hoeveel dagen Sea World????

    Het beste voor Orlando is om 1 volle dag per park te plannen, en dan aan het eind te kijken welk park je het meest beviel, en waar je nog een extra dagje naar toe wil.
    Sommigen hebben aan een halve dag Seaworld genoeg, maar als je van zeedieren houdt, en sommige shows nog een keer wil zien, kan één dag tekort zijn.
    Hetzelfde geld voor bv. Universal, als je van de rides houdt kom je tijd tekort in een dag, anders heb je het echt met een dag gezien.
    En wat dacht je van Epcot, waar sommigen al na een paar uur uitlopen, maar ik afgelopen jaar 3 dagen heb besteed...
    Zoveel mensen, zoveel wensen.
    Dus houd je programma zo flexibel mogelijk, ook het weer kan nog roet in het eten gooien.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •