Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 181

Onderwerp: Basketball in Florida

  1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Orlando Magic

    Hoi allemaal,

    Ik ben van 6 januari t/m 10 januari 2009 in Orlando.
    Graag zou ik eens naar een NBA wedstrijd gaan.
    Maar ik ben er eigenlijk niet zo in thuis.

    Ik heb een wedstrijd op 9 januari gezien. De Orlando Magics tegen de Atlanta Hawks.

    Weet iemand of dit een echte NBA wedstrijd is?

    En kan ik ze dan laten versturen naar Nederland en ook betalen met een Nederlandse CC?
    Iemand ervaringen hiermee?

  2. Top | #42
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Orlando Magic

    Ja dat is een echte NBA wedstrijd.

    Versturen naar Nederland doen ze niet, je moet of de kaartjes ophalen via Wil Call dat is ter plekke bij het stadion bij een hokje je kaarten afhalen of je kan ze via email laten versturen naar je (e-tickets).

    Je kan betalen met je Nederlandse CC maar je moet dan wel naar ze bellen.
    Via ticketmaster lukt het niet.

    Tel nr staat op hun site.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Orlando Magic

    Dankje voor je snelle reactie!

    Als ik die e-ticket zou nemen, kan ik met dat ticket dan ook naar binnen?
    Of moet ik dan alsnog ergens de echte kaartjes afhalen?

    Ik zal eens bij ticketmaster kijken hoe dat met die creditcard zit!

    Ik zat op gotickets.com te kijken.
    Daar zag ik bij de FAQ dit staan:

    Can tickets be shipped internationally?
    Yes, any order may be shipped internationally by choosing the FedEx International shipping option for $40. It generally takes no longer than 3 business days to deliver an international package, however for some locations it may take longer. You can visit www.fedex.com to get your estimated time of delivery for your area.

    Hier kan ik ze dus wel kopen en dan worden ze dus naar nederland gestuurd?
    Laatst gewijzigd door Fitz; 17-10-08 om 18:04. Reden: `full quote eruit

  4. Top | #44
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    7

    Standaard Miami heat

    Nog een kleine week en we vertrekken richting Miami. Omdat mijn man de 31ste oktober verjaart en omdat basketbal zijn grote liefde is wou ik hem trakteren op een wedstrijd in Miami. De thuisploeg speelt die zaterdag, maar ik vroeg me af of het nodig was om tickets online te bestellen. De wedstrijden van NBA zijn blijkbaar niet meer zo druk bezocht.
    Iemand ondervinding met deze tickets te bestellen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-10-08 om 17:57. Reden: 2e vraag afgesplitst

  5. Top | #45
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Miami heat

    Ik ben twee keer geweest naar wedstrijden van Miami heat beiden keren de tickets wel vooraf besteld via ticketmaster. We moesten dan onze ticket ophalen bij een aparte ticket window van de AAArena. De eerste keer hadden we verschrikkelijk veel mazzel we werden uitgepikt om direct bij de het veld te zitten. We moesten hiervoor alleen in de pauze een bord van Carnival Cruises vast te houden . De tweede keer geen mazzel we hielden gewoon onze plek, beide keren was de zaal wel redelijk vol. Ik vermoed dat veel mensen een seizoenkaart oid hebben of op het laatste moment de kaarten kopen.

    De eerste keer durfden we geen camera met te nemen omdat overal bordjes stonden dat het verboden was. Alleen merkte we binnen dat niemand zich daar wat van aantrok en ook niemand werd gewaarschuwd. De tweede keer wel een camera, jammer genoeg zaten we toen een stukje verder.


  6. Top | #46
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    7

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Danku voor de info. Weet je misschien ook welke plaatsen ik best kan bestellen? Ik zou het graag als een verrassing voor mijn man houden. Hijzelf is een basketbalfan van het ergste soort. ik denk niet dat hij de laatste jaren een final four of iets dergelijks heeft gemist dus ik wil geen verkeerde plaatsen kopen.

  7. Top | #47
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Op ticketmaster is vaak een seatingchart van het stadion te zien, met bijbehorende prijzen, althans dat was bij Orlando Magic het geval.
    En anders via de site van Miami Heat even checken, die sturen je dan vanzelf door naar Ticketmaster.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #48
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Basketball in Florida

    De eerste keer hebben wij onderaan bij het veld gezeten bij de linkerhoek in het midden. Ik geloof niet dat er echt slechte plaatsen zijn uiteraard zijn de betere plaatsen (dichter bij het veld wel duurder). Zelf zou ik kiezen voor een kaart in de buurt van het midden v/h veld. Prijzen beginnen bij $10,00 en eindigen bij $375,00 dollar. Ik zou gewoon zelf even kijken wat je ervoor wilt uitgeven. Hier kan je zelf kijken.


  9. Top | #49
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    7

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Danku voor de nodige uitleg ivm tickets Miami Heat. Ikzelf kijk er ook naar uit omdat een sportmanifestatie in USA toch altijd iets apart heeft. Jaren terug had ik de kans om in Charlotte naar een final four te gaan met M Jordan. Het was volop in de eerste golfoorlog . We kregen allemaal een Amerikaans vlaggetje en de wedstrijd begon met een gesproken videoboodschap van vader Busch. Nadien explodeerde het sportstadium en ook al vind je Amerikanen chauvinistisch zoiets doet jje toch wat. Ik ben benieuwd wat er nu te doen zal zijn. Spijtig dat de Heat niet goed bezig zijn.

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    midden van het land
    Berichten
    29

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Wij zijn naar een presaison game geweest NY Knicks vs NJ Nets. Wij hadden de kaarten besteld bij Stubhub.com. En ik moet even kwijt aan een ieder hier NOOIT DOEN. De kaarten waren besteld in 2 series. De ene hadden we keurig ontvangen de andere zijn nooit aangekomen en hebben heel wat ergernis gekost. Gelukkig is alles goed gekomen omdat Amerikanen niet zo van zeuren houden en ik me best wel irritant heb gedragen waardoor 5 minuten voor aanvang ik eindelijk een lost ticket recu kreeg waar we met zijn allen mee naar binnen konden. Er hing in het stadion zelfs een grote advertentie, dat Stubhub een grote sponsor is maar de dame van het stadion adviseerde me ook al nooit via hun te bestellen omdat het heel vaak fout gaat. Alleen via ticketmaster bestellen zo werd me gezegd. Wij hebben stubhub inmiddels omgedoopt tot snothub en er is me gezegd, dat het geld teruggestort gaat worden, welk jaar dat weet ik nog niet..... Wees dus gewaarschuwd!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •