Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 19 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 181

Onderwerp: Basketball in Florida

  1. Top | #31

    Standaard NBA kaarten bestellen

    Hallo,

    ik ga eind oktober naar Florida en zou graag een wedstrijd van de Miami Heat of Orlando Magic willen bijwonen.
    Is het mogelijk om kaarten vanuit Nederland te bestellen? Worden ze dan naar Nederland gestuurd of moet ik ze ergens in Amerika ophalen? Heeft iemand hier ervaring mee??

    gr Daniel
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-08 om 08:50. Reden: lettertype aangepast

  2. Top | #32
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: NBA kaarten bestellen

    Je kunt ze via de website van de club bestellen (via Ticketmaster gaat dat) en dan aan het loket ophalen, het "will call" loket.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #33

    Standaard Re: NBA kaarten bestellen

    Ik ben anderhalve week geleden naar Miami Heat - Memphis Grizzlies geweest. Heat draait een slecht seizoen en het stadion was nog niet eens half uitverkocht. Kaarten beginnen bij 10 dollar en koop je gewoon overdag bij het stadion. Ik heb de goedkoopste kaarten gekocht en ben eenmaal binnen op duurdere plaatsen gaan zitten, simpelweg omdat er zoveel lege plekken zijn. In ieder geval is het zeker de moeite waard!

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: NBA kaarten bestellen

    Misschien weten alle sportliefhebbers op dit forum het wel, maar momenteel zijn de play-offs in de NBA aan de gang. De eerste ronde wordt gespeeld en Orlando Magic doet het erg goed. Ze hebben de eerste twee thuiswedstrijden tegen de Toronto Raptors gewonnen en staan nu met 2-0 voor. Het team dat als eerste vier overwinningen boekt, gaat door naar de volgende ronde. Orlando moet nu twee keer achter elkaar uit naar Toronto. Een eventuele vijfde wedstrijd wordt aanstaande maandag in Orlando in de Amtrak Arena gespeeld.

    Als de Magic doorgaan moeten ze in de volgende ronde waarschijnlijk tegen de Detroit Pistons. De winnaar van die serie speelt dan de finale om de titel in de Eastern Conference. En die winnaar speelt dan tegen de kampioen in de Western Conference waar teams als San Antonio Spurs (titelhouder) en de Los Angeles Lakers favoriet zijn, om de NBA-title. Oftewel de finale van het wereldkampioenschap basketbal zoals de Amerikanen dat in alle 'bescheidenheid' noemen.

    Iedereen die de komende weken in de buurt van Orlando is, kan ik aanraden om een play-off wedstrijd van de Magic te gaan zien. In de reguliere competitie wordt er normaal gesproken ook veel show gemaakt en regelmatig wat aangeklooid, maar in de play-offs gaat het honderd procent op scherp. De prijzen worden verdeeld en dat merk je. In vergelijking met een normale competitiewedstrijd is het lastig om een kaartje te scoren voor een play-off duel. Zeker in Orlando waar ze al een tijdje geen succes hebben gehad en hun Arena is niet gigantisch groot met ruim 17.000 zitplaatsen. De eerste twee duels tegen Toronto waren ook uitverkocht las ik vanmiddag op nba.com

    Geinteresseerden moeten ticketmaster.com of nba.com in de gaten houden als de voorverkoop begint of proberen rond de Arena een kaartje op de zwarte markt te kopen. Veel geduld hebben en wachten tot vlak voor het begin, zodat ze de kaartjes wel voor een normale prijs moeten dumpen.

    Sorry voor dit lange verhaal, maar bij een trip naar de USA hoort voor mij ook het bezoeken van een sportwedstrijd. Zo heeft iedereen een afwijking zullen we maar zeggen. Morgen ga ik richting Bradenton en zondag, jippie, zit ik bij de Tampa Bay Rays tegen de World Champions Red Sox!

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: NBA kaarten bestellen

    Hoi Yvet,

    Veel plezier maandag. We zijn sinds donderdagavond in bradenton en ik zag vrijdagochtend dat de Magic hadden verloren. Er moest dus een 5de wedstrijd komen. Ik heb meteen op ticketmaster gekeken en ik kon nog mooie kaarten krijgen. Maar mijn vrouw, die echt helemaal niets met sport heeft, wees me erop dat we vakantie hebben... Ze is ook iets minder enthousiast dan ik over het bezoek van morgen als we naar de Rays tegen de Red Sox gaan. De Rays hebben gisteravond overigens de eerste wedstrijd tegen de Red Sox gewonnen. Na elf innings en vier uur spelen.

    Maar maandagavond zit ik gewoon met een Coors Light voor de buis om de Magic te zien. Ook niet verkeerd na een dag zon; hoewel de lokale tv-stations bijzonder opgewonden zijn omdat er maandag een koufront aankomt. Dat betekent dat de temperatuur omlaag gaat van 32 naar 26 graden. En misschien valt er wat regen. Dat overleven we wel.

    Hoop dat je maandag een prachtige wedstrijd ziet en ben benieuwd naar je ervaringen.

  6. Top | #36
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: NBA kaarten bestellen

    Ja ik zag idd dat wedstrijd 3 verloren is, niet leuk voor de Magic maar ik heb staan juichen

    Wij hebben redelijk goede plaatsen kunnen krijgen voor een leuke prijs ik heb al op de site via 3d kunnen bekijken hoe het zicht is en dat is goed te doen.
    We zitten nu voor $30 pp met volledig uitzicht op het court in sectie 236 row P en stoelen naast het gangpad en naast sectie 201.
    We konden ook wel dichterbij zitten maar dan was het sectie 106 en row K (dacht ik) maar dan zit je schuin achter de basket en zie je net niets...

    We gaan zowieso genieten!!

    ** we zijn al eens in 2003 naar een normale NBA wedstrijd geweest van Boston tegen ?? en hebben toen 1e rij achter de basket gezeten was ook wel gaaf zó onwijs dichtbij.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  7. Top | #37

    Standaard Re: NBA kaarten bestellen

    vandaag is de verkoop gestart van de eerste 2 thuiswedstrijden van de Orlando Magic in de 2e ronde van de play off's waarin de Orlando Magic het gaat opnemen tegen de Detroit Pistons of de Phildelphia 76'ers.

    de data zijn nog niet bekend, maar zij vinden plaats ergens volgende week (5-10 mei).

    dus wie volgende week in Orlando zit en zin heeft in een leuke basketbal-wedstrijd: bellen met hun internationale verkoopteam 00-1-407-91602255. bestellen via Ticketmaster lukt niet tenzij je een billing adres in de USA hebt.

  8. Top | #38
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: NBA kaarten bestellen

    Let hierbij wel op dat je niet evrzekerd bent van de wedstrijden.
    Het gaat om de 1e 2 wedstrijden in de 2e ronde.
    Detroit als tegenstander betekend eerst uit en dan evrvallen de wedstrijden, Phildelphia betekend eerst thuis en dan zijn de wedstrijden er dus wel.
    Mocht het zo zijn dat ze eerst uit spelen krijg je je geld teruggestort op je creditcard, dus je bent niks kwijt dan.

    Als je wilt boeken als buitenlander, bel dan naar Orlando Magic, kijk op de site en daar staat ergens voor touristen een aparte pagina, bel hun op en het wordt geregeld mete en buitenlandse creditcard....
    Zo hebben wij het ook gedaan en dat gaat perfect.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 06:52.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    zuid holland
    Berichten
    26

    Standaard Tickets Orlanda Magic

    Wij gaan 18 oktober naar Orlando en willen dan graag een basketbal wedstrijd gaan bekijken.

    Nu heb ik op de site van de Orlando magic gezien dat ze 22 oktober speelt tegen Atlanta. Dit is een soort voorwedstrijd.

    Weet iemand hoe kaartjes voor deze wedstrijd kan kopen.
    Op site kan ik alleen maar kaartjes bestellen voor de echte wedstrijden.

    Wie o wie kan mij verder helpen.

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    midden van het land
    Berichten
    29

    Standaard Re: Orlando Magic

    Hoi Toyota,

    http://www.stubhub.com/orlando-magic-tickets/

    Dit is een link waar idd de wedstrijdkaartjes voor deze game vermeld staat.
    Ik heb hier vrijdag geboekt voor een pre season game van de NY Knicks. Er is echter een maar, je moet een amerikaanse creditcard hebben voor de betaling. Nou heb ik mijn nicht gecontact en gelukkig krijgt ze nog visite die de kaartjes voor me mee kan nemen (ze worden daar ook afgeleverd). Dus wij hadden mazzel. Misschien heb je zelf ook een connectie waar je dit mee kunt regelen.

    Laat anders nog even wat weten op ons blog.
    www.amerikatrip2008.blogspot.com

    Maasjes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •