Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 181

Onderwerp: Basketball in Florida

  1. Top | #21
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Basketbal?

    Idd het basketball seizoen is nu aan zijn laatste wedstrijden bezig NBA Play Offs (met een klein beetje geluk nog 1 wedstrijd te gaan en dan heeft de eerste hollander in de geschiedenis zijn NBA ring te pakken).
    Het seizoen loopt van september t/m maart en dan beginnen de play offs, krijg je de kans ooit -> GAAN!!!! het is namelijk super. Wat ook gaaf is, is een college game bezoeken, werken met dezelfde seizoenen.

    Wat je wel zou kunnen doen is kijken bij Disney's Wide World of Sports of er een zomertrainingskamp is of dat de Harlem Globetrotters er een wedstrijdje spelen.
    Hier heb je de link:
    hier klikken
    ** FF gezien snel, er is wel basketbal, namelijk meisjes en jongens basketbal, dus kinderen van zijn leeftijd, mss ook leuk.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  2. Top | #22

    Standaard Orlando Magic

    Beste mensen,

    Wij gaan eind oktober richting de VS. Eerst een weekje New York en daarna nog 9 dagen in een huis is Orlando. De planning was om in New York een wedstrijd van de Knicks te bezoeken, maar helaas spelen ze alleen maar uitwedstrijden of oefenwedstrijden......dus dan maar naar de Magic! =D>

    Nu vraag ik me af of ik gewoon een dag of twee voor de wedstrijd aan het stadion kaarten kan kopen of ben ik dan al te laat, het zou jammer zijn als de wedstrijd is uitverkocht. Ik kan moeilijk inschatten of de nba wedstrijden zo vroeg in het jaar al uitverkocht raken ja of nee.... Heeft iemand hier ervaring mee?

    Kaarten bestellen via internet doe ik nog liever niet, omdat je nooit weet of je straks misschien ziek wordt of weet ik veel wat voor rede's er tussen komen waardoor je de poen van de kaartjes wel kwijt bent....

    Bedankt alvast!

    Remco

  3. Top | #23
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Orlando Magic

    De drukte hangt erg af van de tegenstander en wanneer ze spelen. Vorig seizoen waren diverse wedstrijden uitverkocht, maar ik weet niet of dat al in de voorverkoop was of vlak van tevoren.

    Het beste kun je even op d website kijken bij de wedstrijden van vorig jaar http://www.nba.com/magic/schedule/results_2006.html klik op de score van de wedstrijd en je krijgt de statistieken te zien met bovenaan ook het aantal toeschouwers (attendance). Maak dan zelf een inschatting op basis van de tegenstander en dag in de week van de wedstrijd die je wilt bezoeken en of je het risico wilt nemen dat je geen kaartje meer kunt krijgen.

    NB: De totale capaciteit van het stadion is 17.451 toeschouwers. Bij een attendance van dit aantal was de wedstrijd dus uitverkocht.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #24
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Orlando Magic

    Dankzij een link van Michael66 in het "Even voorstellen: JBoer" topic, die ik voor de grap even aanklikte, heb ik kaarten besteld voor de Magic tegen de Raptors op 4 Maart. Center court, 2e ring, eerste ring/floor level was al vol.

    We (ik) waren eigenlijk liever 1 Maart gegaan, tegen de Knicks, maar dan hebben we a zo'n druk programma, dat het eigenlijk niet haalbaar was. Dus nu, second best.

    Mijn eega en ik zijn eigenlijk geen specifieke basketballiefhebbers, maar na zoveel jaar Florida moet je dat eigenlijk een keer meemaken. Nu nog een keer in het baseballseizoen er naar toe, dan komt die wens ook uit.
    Of misschien naar een Bravestraining ? (Hoe vertel ik het mijn vrouw ;-) )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Orlando Magic

    Second Best? Absoluut niet. Je hebt een duizend keer leukere wedstrijd uitgekozen dan tegen de Knicks. Dit team presteert al jaren helemaal niets in de NBA. Ook dit seizoen bungelen ze weer helemaal onderaan. Je gaat nu juist naar een wedstrijd tussen twee hele sterke teams die het allebei hartstikke goed doen. Orlando Magic heeft een nieuwe coach en ze presteren super. Hun sterspeler, misschien leuk voor een foto, is nummer 12 Dwight Howard. Dat is momenteel een van de beste basketballers in de USA en dus van de wereld.

    Toronto Raptors is het enige Canadese team in de NBA en die zijn eigenlijk vorig seizoen doorgebroken. Toen haalde ze de play-offs en hun coach Sam Mitchell is volgens mij zelfs gekozen als coach van het jaar in de NBA. Zowel Orlando als Toronto staan halverwege de competitie op een positie die recht geeft op de play-offs. Dus je hebt kaarten voor een prachtige partij basketbal. En je mag voor de wedstrijd iets langer staan, want bij deze wedstrijd wordt zowel het Amerikaanse als het Canadese volkslied gespeeld (gezongen). Lucky you!

    Ik ben zelf twee jaar geleden naar de Magic geweest. Toen speelden ze tegen de Miami Heat met Shaquille 'O Neal en dat werd een inmaakpartijtje. Orlando was niet veel en Miami pakte dat seizoen de kampioenring(en). Ik weet zeker dat je je zult vermaken. Als het spel stil ligt, en dat gebeurt nogal eens met basketbal, dan hoef je niet te kijken naar een leeg speelveld. Elk NBA-team heeft een Danceteam en hun atletisch vermogen zou in turnend Nederland niet misstaan. Verder 'schieten' ze t-shirts in de tribune, loopt een mascotte gek te doen en gebeuren er met trampolines vermakelijke dingen. Kijk ook niet gek op als er in de rust opeens een toeschouwer een bal vanaf het midden in de ring probeert te gooien. Met als hoofdprijs een waanzinnige hoeveelheid dollars.

    Ik zag dat de tickets voor de eerste ring uitverkocht waren en dat je tweede ring zit. Toch verzeker ik je dat de eerste ring niet vol zit. Ze spelen 42 thuisduels en niet alle seizoenkaarthouders kunnen naar elke wedstrijd komen. Dus kijk na het eerst kwart gewoon of er nog plekkies vrij zijn op de eerste ring en neem plaats. Mocht de eigenaar alsnog komen: sorry we're from the Netherlands etc. Bij sommige teams kun je bij de warming-up (het inschieten) vlak bij het veld komen. Daar staan meer liefhebbers met fototoestellen en handtekeningenboekjes. Het is wel leuk om van dichtbij te zien hoe groot, atletisch en sterk deze sportmensen zijn. En wie weet kun je met Dwight Howard op de foto! Maar ik weet dus niet of het mag. Vorig jaar was het in Sacramento geen probleem, maar bij de Lakers kreeg je geen kans.

    Hoe dan ook: veel plezier.

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Basketbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    16-04 spelen de Miami Heats tegen Atlanta in Miami, we willen wel heen maar zitten een beetje met de plaatsen. We kunnen kaartjes krijgen in vak 101 rij 19 of vak 124 rij 21. Is dat een beetje te doen? We willen geen topprijs betalen aangezien we geen echte fans zijn, maar het lijkt me gaaf als cadeautje voor mijn man. Moeten we toch gezien hebben als we daar toch zijn!

  7. Top | #27
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Basketbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Volgens mij staat bij tickermaster.com de seating chart op de website en kun je een beetje zien waar je zit. Ook de restricties (achter de basket etc.) staan erbij.
    Het beste is natuurlijk (vind ik) centercourt (aan de middellijn) maar dat zijn ook de duurste plaatsen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #28
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Basketbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Vakken 101 en 124 zouden niet mijn eerste keus zijn, maar zijn op zich niet slecht. Je zit lekker dicht bij één van de baskets dus als het spel zich daar afspeelt heb je een mooi uitzicht. Maar ja, als ze aan de andere kant zijn is het wat minder.
    Zoals Gewrrit al aangeeft heb je het beste / mooiste zicht op het spel vanaf het midden. Die plaatsen zijn inderdaad behoorlijk aan de prijs, áls je ze al kunt krijgen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Basketbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Centercourt is wel mogelijk maar dan alleen upper level op de zaalplattegrond. bv vak 309 rij 10. Lower level kan wel maar vind ik eigenlijk te prijzig voor iets waar we nog niet van weten of het wel leuk vinden. Ben er nog niet helemaal uit...

    Bedankt voor de tips!
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Basketbal in Florida: Nieuws, tips, vragen en suggesties.

    Hoi,
    In de meeste Amerikaanse indoor sportarenas heb je gewoon een prima zicht. Zoals met andere zaken in de VS is het gewoon value for money en dat geldt ook voor sportwedstrijden. Een sportwedstrijd bezoeken is voor veel Amerikanen ook gewoon een avond uit en dan kan een sportorganisatie zich doodeenvoudig niet veroorloven dat er veel slechte plaatsen worden verkocht. Het verkooppraatje is altijd: there isn't a bad seat in the house. Nou is dat ook weer overdreven, maar maak je geen zorgen. Een tip. Vermijd de bovenste 10-15 rijen on the upper level. Als je echt bovenin zit dan is de afstand tot het speelveld echt te ver. Een verrekijkertje is in dat geval geen overbodige luxe. Maar rij 10 vak 309 is volgens mij wel okay. Als ik mocht kiezen ging ik overigens wel voor de Lower level achter de baskets. Dat zijn vaak mooiere plaatsen dan centre court omdat er onder de baskets nu eenmaal de meeste actie is en daar zit je dan mooi dichtbij. En de afstand tot de andere basket stelt helemaal niets voor. Dat is veel dichterbij dan dat je upper level zit.

    Stel nu dat je upper level zit en je baalt van je plaatsen; kijk dan na het eerste kwart gewoon waar nog vrije plekken zijn. Het is nooit uitverkocht (play-offs uitgezonderd) en heel veel seizoenkaarthouders komen gewoon niet elke wedstrijd omdat ze meer dan 40 thuisduels spelen. Soms willen zelfs de stewards behulpzaam zijn en knijpen ze een oogje dicht. Vertellen dat je helemaal uit Nederland komt om Magic Man Dwight Howard een keer in levende lijve te zien, doet soms wonderen. Maar je moet mazzel hebben, want soms gedragen ze zich net als Nederlandse stewards en dan heb je pech. Veel plezier.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 06:51.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •