Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 181

Onderwerp: Basketball in Florida

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    westerlo (België)
    Berichten
    2

    Standaard basketball wedstrijd, wnr seizoen ?

    hallo iedereen !
    het klinkt mss een beetje dom maar kan iemand me vertellen van en tot wanneer het seizoen van basketbal in amerika is want mijn vriend en ik gaan in augustus voor de eerste maal naar florida (orlando en miami) en hadden eens graag een echt amerikaanse wedstrijd meegemaakt!!
    alvast bedankt!!

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard

    Ik weet het niet zeker maar volgens mij begint het seizoen in oktober. Makkelijkste is om even te kijken op de sites van de miami heat of de orlando magic

  3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    NBA-Seizoen loopt van begin november tot medio april, daarna de playoffs. In oktober zijn er diverse pre-season wedstrijden.

    Zie het schedule

    Alternatief zouden de dames kunnen zijn: WNBA-seizoen loopt van mei tot medio augustus, daarna de playoffs. Helaas is er geen WNBA-team in Florida ....

    Dan ben je in augustus helaas toch veroordeeld tot de sport van het seizoen: honkbal.
    Florida Marlins (Miami): schedule
    Tampa Bay Devil Rays (St. Petersburg): schedule


    Tropicana Field in St. Petersburg, home of the Tampa Bay Devil Rays

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker silvia1981's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    47

    Standaard De Gators

    Wat ook erg leuk is om een keer naar een basketball wedstrijd van de florida gators te gaan.
    Dit is eigenlijk college basketball maar blijft leuk en ze zijn zelfs afgelopen jaar kampioen geworden!
    Go gators.

  5. Top | #15

    Standaard Tickets basketbal

    Wij gaan in november voor de eerste maal naar Florida. Op 17 november speelt Miami Heat tegen NY Knicks. We willen daar graag naar toe, maar we weten niet waar we kaarten kunnen reserveren. Weet jullie hier meer van?

    Groeten Marloes

  6. Top | #16
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Re: tickets basketbal

    Volgens mij kun je via Ticketmaster je kaartjes kopen. Kijk anders eens op www.ticketmaster.com

    Succes!

  7. Top | #17
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: tickets basketbal

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #18
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: tickets basketbal

    Via de website van de Heat (Ticketmaster) is niets te vinden over 17 november.
    http://www.ticketmaster.com/artist/8...endar_month=11

    Dus waarschijnlijk uitverkocht. En da's niet zo verbazingwekkend: de Heat was vorig seizoen kampioen!

    Probeer het eens vlak voor de wedstrijd buiten het stadion ....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-09-06 om 04:01.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #19

    Standaard Re: tickets basketbal

    Ik heb 2 tickets besteld via ticketmaster.com voor de match: Miami Heat - Chicago Bulls op woensdag 7 maart!

    We wilden ook nog graag naar Heat-Pistons maar die was helaas al uitverkocht...

  10. Top | #20
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Basketbal?

    Het NBA basketbalseizoen is net afgelopen. Helaas. De enige "grote" sport die in de zomer doorgaat is honkbal. En vanaf begin augustus kun je de american footballers van de Tampa Bay Buccaneers bezig zien met de voorbereidingen op het seizoen, dat doen ze in Disney's Wide World of Sports.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •