Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 19 EersteEerste ... 71516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 181

Onderwerp: Basketball in Florida

  1. Top | #161
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    23

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Bij de wedstrijd Miami heat - indiana pacers geweest, wedstrijd 5 in de Play offs.

    In 1 woord ; "Geweldig"!!!

  2. Top | #162
    Regelmatige Bezoeker Sinan&Sam's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    36

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Wij gaan volgend jaar van 18 april t/m 9 mei naar de states. De eerste 4 dagen hiervan naar NYC en de overige 2,5 week naar Florida. In mijn vorige 2 bezoeken aan de states ben ik naar De NY Mets en LA Dodgers geweest, dit zijn dus honkbal wedstrijden.
    Volgend jaar wilden we dolgraag naar een NBA wedstrijd, sinds 2 seizoenen ben ik die-hard NBA fan en volg ik zelfs s'nachts wedstrijden, op dit moment zijn dat de Play Offs.
    Toen ik gisteren alvast wat research ging doen, zag ik dat het regular season afloopt op 17 april ( volgens Wikipedia ), de dag vóórdat we aankomen. De Play Offs beginnen de 20e, en hier gaat mijn vraag dus over. Heeft iemand ervaring met Play Off Game Tickets kopen? Ik had zelf het idee dat als eenmaal de Play Offs beginnen dat ik het wel kan vergeten om nog aan tickets te komen, omdat de season pass houders etc. voorrang hebben, en iedereen wil juist bij de Play Offs erbij zijn. In totaal bezoeken we 3 steden waar ( waarschijnlijk ) Play Offs gespeeld gaan worden. New York ( Knicks en misschien de Nets ), Orlando ( Magic ) en Miami ( Heat ). Wat zeggen jullie, Play Offs kan ik wel vergeten, of is er toch nog goede hoop voor ons.

  3. Top | #163
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    23

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Ik heb gewoon online kaarten gekocht voor de halve finales van de play offs. Kostte mij geen centje pijn...

  4. Top | #164
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    15

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Vermits mijn vriendin en ikzelf vooralsnog geen NBA-fans zijn, maar toch een keertje de sfeer ervan willen opsnuiven tijdens onze eerste Florida-reis, hadden wij graag eens gehoord waar jullie de beste ervaringen mee hebben...Wij twijfelen tussen de wedstrijd Orlando Magic - LA Lakers gedurende ons verblijf in Orlando en Miami Heat - Detroit Pistons of Miami Heat - Charlotte Bobcats gedurende ons verblijf in Miami. Wat zouden jullie verkiezen op basis van sfeer en beleving? Uit opzoekingen heb ik gezien dat Miami regerend kampioen zou zijn, ma dat wil niets zeggen natuurlijk...Hopelijk kunnen jullie ons helpen in onze keuze...

  5. Top | #165
    Regelmatige Bezoeker Sinan&Sam's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    36

    Standaard Re: Basketball in Florida

    krcibe ik zou je dan aanraden om sowieso naar Miami Heat te gaan. Ze zijn inderdaad regerend kampioen en één van de sterkste teams op dit moment. Er spelen veel supersterren; Lebron James, Dwayne Wade, Chris Bosh, Ray Allen etc. De Orlando Magic daarentegen zijn een middelmatig team, zonder sterspelers. Als ze tegen LA spelen staan er wel enkele sterren op het veld, maar die spelen dus allemaal voor de Lakers ( Kobe Bryant, Dwight Howard ). Overigens is de grote ster van Orlando ( Dwight Howard ) overgestapt naar LA, dus die zal geen hartelijk ontvangst krijgen in Orlando. Als ik de nba wedstrijden kijk is er in Miami meer sfeer en beleving dan in Orlando, maar goed zelf ben ik er nog nooit geweest, dit is puur wat ik via tv/internet meekrijg.

  6. Top | #166
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Berichten
    38

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Wij verblijven de eerste twee weken van de maand augustus 2013 in Orlando. Zijn er dan basketball wedstrijden die de moeite waard zijn om te bezoeken?

  7. Top | #167
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Helaas niet. Het basketballseizoen begint pas in oktober.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #168
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Misschien wel even in de gaten houden of de Harlem Globetrotters dan misschien door Florida toeren. Ook zeer leuk om te zien. En vaak ook nog gunstig geprijsd bij Groupon.

    En het programma van Disney's ESPN Wide World of Sports bekijken. Wie weet is er dan net iets met Basketball te zien.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #169
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Basketball in Florida

    As. vrijdag om 3uur pm ET zijn de Harle Globetrotters in Fun Spot America voor een meet&greet.
    Als je in de buurt bent, ga dan zeker even bij ze kijken.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #170
    Regelmatige Bezoeker Sinan&Sam's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    36

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Het is weliswaar niet in Florida, maar we hebben tickets gescoord voor de NBA Play Off wedstrijd van de New York Knicks vs ( waarschijnlijk ) Boston Celtics! Toevallig spelen ze de laatste avond van ons verblijf in NYC, voordat we naar Orlando doorvliegen . Het koste wat moeite ( én een hoop geld ) maar het is toch gelukt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •