Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 19 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 181

Onderwerp: Basketball in Florida

  1. Top | #101
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    21

    Standaard Re: Basketball in Florida

    tip... ga niet te vroeg naar het stadion. Wij dachten, laten we lekker om een uurtje of 14:00 daar heen gaan... zal vast van alles te doen zijn. Nou, we zijn lekker snel vertrokken. Wat een achterbuurt! Zo enorm verschil met Kissimmee. Groepjes 'gangsters' die net iets te luidruchtig over kwamen. En op elke hoek wel een politiewagen.......neeeeeej dat voelde niet veilig. Gewoon 2 uurtjes van te voren max!

  2. Top | #102
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Daar zal dan niet veel verandering in komen, het nieuwe stadion komt hemelsbreed een paar honderd meter van de oude Amway Arena.

  3. Top | #103

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Wij zouden ook eens een wedstrijd van de magic willen bijwonen, we zouden wellicht slapen in een disney hotel, en een huurauto is geen optie, is er een manier om makkelijk en redelijk snel tot bij het stadion te komen? bus? taxi?

  4. Top | #104
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Het makkelijkst (misschien niet het goedkoopst) is de taxi. Dat is, op de huurauto na, ook verreweg het snelst, hoewel de Amway Arena wel een fraai stukje (Orlando centrum) van Disney verwijderd is.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #105
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Helaas, helaas, konden we maar zeggen dat heel Orlando snel en gemakkelijk te doen was met het openbaar vervoer. Dat is dus niet zo. Geduld en tijd is dan geboden. Of - zoals Ta2 Gerrit al aangeeft - geld: uit te geven aan een taxi.

    Dat laatste is qua reistijd zeker aan te raden als je vanuit Disney naar de Amway Arena gaat. Al zul je toch een klein uurtje onderweg zijn, en de navenante kosten hebben.

    Maar het kan nooit kwaad om ter plaatse in het Disney Resort even te vragen aan de receptie wat de mogelijkheden zijn. Wie weet hebben ze ter plekke wel een goede en goedkopere oplossing. Als er meerdere mensen die kant op gaan kunnen ze misschien wel een shuttle-/taxibus regelen. Of ......

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #106
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Kristof27

    Openbaar vervoerbedrijf Lynx heeft diverse routes rijden vanaf Disney, je kan het beste de website van hen bezoeken www.golynx.com en de routeplanner gebruiken.

    Groetjes Henke.

  7. Top | #107

    Standaard Re: Basketball in Florida

    heb ik net eens gedaan, maar ik zou meer dan 2uur onderweg zijn, verschillende overstappen hebben en stukken te voet moeten doen, lijkt me dus ook niet echt ideaal

  8. Top | #108
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Hebben gisteravond de wedstrijd Orlando-Charlotte bezocht.
    Dit was voor ons de eerste keer, een hele ervaring met veel show en oorverdovend lawaai, de wedstrijd was tot het eind toe spannend, kaarten waren uitverkocht, hebben echter via e-bay nog kaarten kunnen kopen.

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Basketball in Florida

    ik heb ook tickets voor 28 april. Dit is de vijfde wedstrijd en misschien niet eens nodig ( best of 7 namelijk en als het al 4-0 is dan hoeft deze game niet meer) dan krijg ik ticket geld terug. Gewoon via de officiele weg gekocht. Gebeld met orlando magic. erg aardig geholpen. Mochten we in orlando raken volgende week hopen we dit wedstrijdje mee te pikken. Komen we vanwege de vulkaan uitbarsting niet op tijd aan dan probeer ik de kaarten te verkopen, heb ze gewoon met een mail gekregen dus kan ze dan doorsturen naar iemand die ze wil hebben..

  10. Top | #110
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten
    De kwartfinales van de playoffs zijn begonnen.
    Orlando-Charlotte 1-0

    Boston-Miami 1-0

    Boston-Miami 2-0

    Vanavond speelt Orlando Magic de 2e wedstrijd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •