Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 19 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 181

Onderwerp: Basketball in Florida

  1. Top | #51
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Orlando Magic

    Weet iemand toevallig ook waar je die kaartjes van de 'will call' kan ophalen?
    Bij de amway arena bij de box office toch?
    Maar op zo'n site kwam ik tegen dat die om 5 uur al sluiten.

  2. Top | #52
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Orlando Magic

    Op wedstrijddagen zijn ze gewoon open tot (of zelfs een uur na) de wedstrijd begint.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #53
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    32

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Orlando Magic heeft finale bereikt van de Eastern Conference door titelhouder Boston Celtics in de zevende wedstrijd te verslaan.

    Spelen nu tegen de grote favoriet Cleveland Cavaliers. Winnaar in finale tegen LA Lakers of Denver Nuggets de finalisten van de Western Conference.

  4. Top | #54
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Jammer dat de NL zenders er zo weinig aandacht aanbesteden. Zeker nu Orlando het zo goed doet Kaartjes voor de playoffs zullen onderhand wel uitverkocht zijn...? Anders zou ik het zeker gaan proberen als ik nu of de komende weken in FL zou zijn. Een avond vermaak voor het hele gezin.

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Kaartjes komen pas kort voor de wedstrijden in de verkoop. Als je geen amerikaans adres hebt, kun je de kaartjes telefonisch bestellen.

    Heb zelf genoten van 1 wedstrijd van de 1e ronde van de playoffs en 2 wedstrijden van de 2e ronde van de playoffs van de Orlando Magic.

    Bestellen was eenvoudig.

    Na een poging om het online te doen, strandde ik bij het invullen van de betalingsgegevens, omdat de site vroeg om mijn credit card nummer en mijn amerikaanse adres waarop de credit card geregistreerd staat. Aangezien ik een nederlandse credit card heb, gaat dit niet.

    Vervolgens gebeld met Ticketmaster om ze telefonisch te bestellen. Volgens mij via +18007453000. Ik kon zelfs dezelfde stoelen krijgen als die ik online gezien had.

    Andere mogelijkheid is om ze te kopen in een van de shops waar ze Ticketmaster tickets verkopen (FYE winkels bijvoorbeeld in een aantal malls).

    Vandaag (19 mei) om 4:00 PM EDT (20:00 vanavond) begint de presale van de tickets voor de playoff wedstrijden online. Hiervoor heb je een "insider" code nodig (09insider). General sale begint 20 mei om 10:00 AM EDT (18:00 morgenavond).
    Laatst gewijzigd door sjemmie; 19-05-09 om 11:07.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  6. Top | #56
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Ik kocht de kaartjes altijd via Ticketmaster(in NL) met mijn creditcard. En dan kan je ze bij het stadion afhalen(will call balie).

  7. Top | #57
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Via ticketmaster is het nu niet mogelijk, je moet inderdaad een amerikaanse creditcard hebben. Telefonisch kan het pas vanaf morgen omdat de presale alleen via internet gaat.

  8. Top | #58

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Magic heeft de éérste wedstrijd tegen cleveland gewonnen.

    GO MAGIC !!!

  9. Top | #59
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Basketball in Florida

    'We' staan weer voor! Orlando heeft zondagavond de 3e wedstrijd gewonnen.

    2-1 !



  10. Top | #60
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Basketball in Florida

    Afgelopen nacht heeft Orlando Magic ook de 4e wedstrijd gewonnen( na verlenging).

    De stand is nu 3-1, dus nog 1 overwinning en Orlando is winnaar van de Eastern Conference!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •