Citaat Oorspronkelijk geplaatst door probits Bekijk Berichten
Ik wil dit jaar ook graag een basketbalwedstrijd meepikken tijdens mijn vakantie in Orlando. Veel keuze heb ik niet , enkel de wedstrijd Orlando Magic vs Boston Celtics wordt gespeeld tijdens de periode dat ik er ben ... maar voor mij is dit prima, ik ga toch meer veel beleving. Nu heb ik op de officiële site naar de prijzen gezien en eerlijk gezegd ben ik hier toch wel een beetje van geschrokken... Helemaal bovenaan heb je prijzen van rond de 70$ , maar voor een betere plaats zit je toch al snel rond de 250$...(en voor top-plaatsen zelfs tot 2000$) wat ik toch wel heel duur vind... Dus nu zit ik een beetje met een dilemma... Ik en mijn jongste zoon willen graag gaan, mijn oudste zoon en vrouw willen eventueel wel passen... maar dan zijn we natuurlijk weer niet met gans de familie weg... Dus ofwel betere plaatsen maar met 2 ofwel slechtere plaatsen maar met gans de familie. Wat vinden jullie? Oh ja tips om aan goedkopere tickets of kortingen te geraken zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Mijn ervaring is dat het ook goedkoper wordt naarmate de wedstrijd dichterbij komt. Misschien nog een paar weken wachten en dan nog eens kijken.