Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 17 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 164

Onderwerp: (Speed) Boot huren

  1. Top | #51
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Boot huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Klopt, het eerste half uur kan ik me dat goed voorstellen. Maar een hele dag ..... #-o
    Als "beroeps" zal ik even met je meedenken.:grin:

    We zien de hele zomer van mensen die dit soort avontuurtje leuk lijkt maar na afloop?

    Oh het ziet allemaal heel gezellig uit maar de eerste ellende begint meestal al als ma er achter komt dat er of geen toilet aan boord is of een soort van publieke k.... emmer.
    Vergis je ook niet in het aan en af meren. Meerdere keren met eigen ogen gezien dat dit onderhand tot moord en doodslag leidt tussen de anders zo gezellige echtgenoten.

    Pa zwetend aan het roer,ma gillend met een touwtje,haakstok en de beroemde blauwe bollen in de hand hopeloze pogingen doen om een of andere bolder te raken.En om een of andere geheimzinnige reden is de wind altijd af als je aan moet weren.

    Meest gekke ervaring was dat een van de jachten zichzelf opgehangen had in de sluis. Ze kregen de touwen niet meer los en het water zakte zo'n acht meter weg. En maar gillen om een mes terwijl het jachtje letterlijk in de lucht hing.

    En ja je moet toch al een zeer grote natuurliefhebber zijn om een hele dag tussen de muggen door te varen.

    Denk er nog eens goed over na :mrgreen: :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 24-03-09 om 11:15.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #52
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Boot huren

    Wij hebben ook het idee om een boot te huren. Heb weliswaar geen vaarbewijs maar toch ..... Moet lukken denk ik. Heb ooit van een forumlid volgende link gekregen

    http://www.frenchysjetski.com/boats.html

  3. Top | #53
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Boot huren

    Aan de westkust van Florida zijn er genoeg mogelijkheden om een boot te huren. In Hudson bijvoorbeeld, of bij John's Pass village bij Madeira Beach. Bij die laatste heb ik jaren geleden een aardig bootje gehuurd voor een paar uur, maar tegenwoordig verhuren ze alleen jetski's voor zover ik weet. Ook leuk natuurlijk. Ik kan me niet herinneren dat er een verzekering bij zat. Vaarbewijs in ieder geval niet.
    Hudson biedt meer mogelijkheden (met wat googlen).
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  4. Top | #54
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Boot huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Iemand tips / ervaringen ? Mijn vrouw wil dit graag, ik twijfel best nog wel .... :?
    Bij twijfel ............ toch doen hahaha. Afgelopen kerst een boot voor 6 uren gehuurd en eigenlijk was dit nog te kort qua tijd. was geweldig.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-03-09 om 06:08. Reden: quote ingekort

  5. Top | #55
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Boot huren

    Heb navraag gedaan m.b.t. verzekeren. Dit is het antwoord:

    There is no insurance to cover damages available , only liability insurance.

    Ik denk dat liability insurance te vergelijken is met WA en zal naar alle waarschijnlijkheid schade aan derden dekken. Zeker weten doe ik dat niet!

    Zijn er mensen die hier meer over kunnen vertellen! Zonder verzekering het water op gaan lijkt me zeker in de VS een behoorlijk risico!

  6. Top | #56
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Boot huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Ik denk dat liability insurance te vergelijken is met WA en zal naar alle waarschijnlijkheid schade aan derden dekken. Zeker weten doe ik dat niet!
    Bovenstaande klopt.
    Zonder verzekering het water op? Ieder voor zich, zonder verzekering een scooter huren?

    Twee boot ongevallen in de laatste 10 jaar in Key West, een 13 jarige jongen had een boot gestolen en vaarde over een peuter (dodelijk).
    Een volwassene vaarde in een andere boot (dronken B.U.I) 2 zwaar gewonden.
    Ik zit liever op het water dan op de weg.
    Een boot huren zonder ervaring? Nee, No!!!!!!!!

  7. Top | #57
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Boot huren

    Wij kunnen ook een boot huren in cape coral hij is van de eigenaar van de villa die wij huren . Dus het is geen goed idee om het water op te gaan zonder enige ervaring .

  8. Top | #58
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Boot huren

    Ik zou toch zeker even iemand goed laten uitleggen hoe alles op en aan de boot werkt en bestudeer de Florida boaters safety rules.
    Als je er de tijd voor neemt kun je het doen, je kunt nooit ervaring hebben als je niet ergens aan begint, maar loop niet zomaar naar een verhuur bedrijf en pik even een boot op voor een halve dag.
    http://myfwc.com/RULESANDREGS/Rules_Boat.htm#educ

    en/of

    http://myfwc.com/SAFETY/Safety_Boat_...ard.htm#online
    Laatst gewijzigd door Marcelg; 19-04-09 om 05:00.

  9. Top | #59
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Boot huren

    Sorry voor de domme vraag maar hoe vind je in godsnaam de weg terug ? Wij zitten in een villa langs een kanaal maar er lopen er wel 100 in cape coral dus hoe vind je de juiste terug ? Heb je op een boot ook een gps die je de weg verteld en hoe stel jeje gps dan in .

  10. Top | #60
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Boot huren

    broodkruimels ..... ?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •