Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 17 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 164

Onderwerp: (Speed) Boot huren

  1. Top | #101
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine State Bekijk Berichten


    Ik hoop maar dat Frenchy, nu wel voor de dolfijnen betaald.:mrgreen:
    Even serieus ...die olie vlek wordt wellicht een groter probleem voor ons eind Juli ... in St Pete Beach :???:
    Ja dat is wel een heel vervelend probleem daar. Onze kapitein vertelde daar ook over. Ze maken zich echt zorgen over de natuur. Als dat door de olievlek zou verdwijnen, verdwijnt ook gelijk de toeristen natuurlijk. Je gaat niet op vakantie bij een olieplek (tenminste ik niet:-()

    Dus dat zou ook een ramp zijn (uiteraard als eerste voor de natuur) maar zeker ook voor het gebied, want de mensen leven volledig van het toerisme.

    Ik vind het toch ook vreemd, we kunnen mensen naar de maan sturen, de ruimte in, de meest geavanceerde computers hebben tegenwoordig. Maar zo'n olielek kunnen ze niet stoppen???? (nu ben ik volledige leek maar ik verbaas me hier gewoon over dat ze dit zo lang laten doorgaan).

    Dit alles ten koste van de natuur, het koraalrif, de beesten, planten etc.

    Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden, zodat jullie Flipper gewoon kunnen bezoeken van de zomer in de golf van Mexico.

    Even terzijde, over de kapitein van 18. Onze kids van resp. 12 en 14 jaar hebben ook mogen varen (wel met een oogje in het zeil natuurlijk). Maar echt gas geven en alleen achter het stuur. Ik hoef niet te vertellen dat ze dit geweldig vonden!!

  2. Top | #102
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desteijntjes Bekijk Berichten
    Ja dat is wel een heel vervelend probleem daar. Onze kapitein vertelde daar ook over. Ze maken zich echt zorgen over de natuur.
    Ja dat zal dan heel veel impact hebben voor zowel de natuur, als voor de mens met zijn inkomsten hieruit. Hopelijk komt het goed.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desteijntjes Bekijk Berichten
    Even terzijde, over de kapitein van 18. Onze kids van resp. 12 en 14 jaar hebben ook mogen varen (wel met een oogje in het zeil natuurlijk). Maar echt gas geven en alleen achter het stuur. Ik hoef niet te vertellen dat ze dit geweldig vonden!!
    Jasper heeft vorig jaar ook gevaren op St Pete Beach, zijn wens was dit jaar nog eens de speedboot te huren, nu hij toch nog een keer meeging met ons, het was geen pressie middel van hem hoor :mrgreen:.

    Hij vond dit ook helemaal leuk, en als hij lol heeft ...heb ik het ook :grin:.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  3. Top | #103
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Ja leuk is dat he? Hier zal dat niet snel een optie zijn, dus als ze daar wel mogen varen. Ja dan kan ik me voorstellen dat hij graag nog een keer meegaat.

    En bovendien, Florida blijft leuk, ook al ben je 18 of 19 (of 45\\/) leeftijd maakt niets uit.

    Ik hou je weblog dus goed in de gaten, want ik ben natuurlijk nu wel heel nieuwsgierig welke boot jullie gaan huren.

  4. Top | #104
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    69

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Vraagje:
    Wij kunnen eventueel bij onze villa in Cape Coral (Ft. Myers) een boot erbij huren voor 5 dagen voor USD 700. (instructie fee komt er nog bij USD 125)

    Kan je hier leuk boaten :-P ?

    Is dit een normale prijs voor de huur van een boot ? (villa ligt niet aan een kanaal maar in de middle of Cape Coral)

  5. Top | #105
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desteijntjes Bekijk Berichten
    Ik hou je weblog dus goed in de gaten, want ik ben natuurlijk nu wel heel nieuwsgierig welke boot jullie gaan huren.
    Hopelijk stel ik je niet teleur, het zal gewoon de 18' SEARAY speedboot worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huug & Astrid Bekijk Berichten
    Vraagje:
    Wij kunnen eventueel bij onze villa in (Cape Coral Ft. Myers) een boot erbij huren voor 5 dagen voor USD 700. (instructie fee komt er nog bij USD 125)

    Kan je hier leuk boaten :-P ?

    Is dit een normale prijs voor de huur van een boot ? (villa ligt niet aan een kanaal maar in de middle of Cape Coral)
    Wij betalen voor één dag rond de 250 dollar, ex brandstof, het lijkt me dus niet heel duur. Zie hier voor de prijzen waar wij huren.

    http://www.frenchysjetski.com/index.php/pricesrates

    Het zal wel goedkoper zijn als je direct 5 dgn huur afspreekt.

    De omgeving ken ik zelf niet, maar van andere blogs weet ik dat je er prima kunt boaten. Wellicht reageert er nog iemand voor je met meer informatie over de omgeving van Cape Coral. Het lijkt mij in ieder geval meer dan prima !!
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  6. Top | #106
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    @Huug & Astid: rond Fort Meyers is voldoende water, dus je kunt alle kanten op.
    Deze link geeft je informatie over de 'places to go' met je boot. Volgens de tekst is er een grote kans dat je manatees zult zien.

    http://www.vacationboats.com/places-to-go.html
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  7. Top | #107
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Weet iemand als je op Key West een boot huurd ook naar andere eilandjes mag varen?

  8. Top | #108
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    42

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Dag iedereen!

    Komende zomer willen wij ook graag een boot gaan huren bij Frenchy's.
    Nu hebben we wel al eens gevaren op Lake Powell in Arizona maar ik veronderstel dat op zee varen toch nog iets anders is als op een meer ops:

    Wat zijn de grote verschillen? Waar moeten we op letten?
    Zou je het aanraden als je nog nooit op zee gevaren hebt?

    We zouden het super graag doen! Maar twijfel houdt ons voorlopig nog tegen..! :?

    iverson

  9. Top | #109
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Hallo Iverson,

    Het is geen probleem hoor. Je hoeft niet persé de grote plas op. Er zijn heel veel mogelijkheden om toch op wat rustiger water te zijn. Sterker nog, een stuk hard varen op de zee en daarna door de binnenwateren is heerlijk relaxend. Toen wij het deden hebben we geen grote verschillen qua golfslag oid ervaren. Gewoon doen. Vind je het niets, dan ben je zo weer op de binnenwateren. Beetje varen, beetje dobberen, beetje vissen en af en toe aanleggen aan een verlaten strandje. Heerlijk.

    http://www.youtube.com/watch?v=Tz4T2c3xjns

    http://www.youtube.com/watch?v=6qjzj_j4vEQ


    Live life to the max.

    Groet Michael.

  10. Top | #110
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    42

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Bedankt Michael! Dit stelt ons toch wat gerust!
    Denk je dat we het best reserveren voor juli?
    Wij hadden gedacht aan 3 uurtjes, is dit voldoende?

    iverson



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •