Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 17 EersteEerste ... 7151617
Resultaten 161 tot 164 van de 164

Onderwerp: (Speed) Boot huren

  1. Top | #161
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Aan de kant waar wij waren zijn geen aanlegplaatsen .Maar de meeste boten lagen voor anker, en lopen dan door het water naar het eiland.
    Pas wel goed op de diepgang, sommige stukken buiten de vaargeul staat soms maar 30 cm water of minder.
    Wij huren altijd bij www.islandmarinerentals.com , ik weet alleen niet of hij veel duurder is zonder Groupon , maar daar zit altijd GPS bij.
    Laatst gewijzigd door theovg; 04-01-18 om 12:49.

  2. Top | #162
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Zijn er ook mensen die ervaring hebben met het huren van een boot voor een wat langere tijd? Wij willen voor een dag of 5 (17 okt - 21 okt) ergens een Villa oid huren in de Cape Coral omgeving en het idee is om er dan een boot bij te huren. Allicht niet 5 volle dagen maar bijvoorbeeld 3 dagen. Ik zie dat er zat te huur is waar je ook een boot aan kan leggen bij je huisje. We zijn met 5 dus het hoeft geen super grote boot te zijn maar de prijzen variëren wel heel erg zie ik. Denk wel dat het fijn is om een boot met op zn minst een dakje te hebben voor wat schaduw maar verder tja wat voor type boot is fijn varen daar?

  3. Top | #163
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Er zijn ook villa's te huur waar de boot al bij zit. Kun je ook nog naar kijken.
    Wij wilden het dit jaar ook maar waren blij dat we het niet gedaan hadden van tevoren. Er stond steeds zoveel wind dat het geen 'vaarweer' was. Misschien ook nog iets om mee te nemen in je overwegingen. Het kost toch al gauw $ 200,- per dag en als je dan niet uit kunt varen is dat wel zonde.

  4. Top | #164
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: (Speed) Boot huren

    Hm dat is ook wel een idee ja ik weet alleen niet of dat dan weer wat duurder gaat worden. Verwacht niet dat je 5 dagen villa + 3 dagen boot kan doen bijvoorbeeld maar ik kan allicht eens informeren. En het weer tja dat blijft een risico inderdaad. Maargoed die boot hoef ik ook niet persee van te voren vast te leggen (denk dat er zat te vinden is in oktober) maar evt geven we dan wat meer geld uit voor een villa langs het water



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •