Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 17 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 164

Onderwerp: (Speed) Boot huren

  1. Top | #1
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard (Speed) Boot huren

    wie heeft er ervaring met het huren van een boot voor enkele uren in de omgeving van orlando? hoe zit het met verzekering en evt eigen risico?

  2. Top | #2
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: boot huren

    Geen ervaring in Orlando, wel kan ik je vertellen dat wij je geen verzekering kunnen aanbieden en dat alles je eigen verantwoordelijk heid is.
    De instructies die wij geven zijn eenvoudig en duidelijk.
    Maar natuurlijk zijn er nog steeds mensen die het voor elkaar krijgen om een jetski of boot tegen een ander object aan te varen. ](*,)
    Doe je dit, dan krijg je dus de rekening geprecenteerd en die valt vaak niet mee.
    Laten we het maar niet over een aanvaring hebben met slachtoffers.

    Wat je hier dus leest is alleen maar het geval als je een van die eigenwijze patsers bent die denkt vaartuigen te beheersen na 1 x eerder te hebben gevaren ofzo.

    Ben je gewoon een normaal persoon met respect voor het vermogen van vaartuigen en bereid om de instructies te volgen dan is het huren van een boot of jetski veiliger dan met je auto naar de verhuur locatie toe te rijden en heb je niets anders dan een geweldige ervaring voor de boeg.

  3. Top | #3
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: boot huren

    Patser of niet, net als in het wegverkeer zit een ongeluk in een klein hoekje. Ook drijft er nog wel eens wat rond in het water waar je tegen aan kan varen. Verzekeren op de een of andere manier lijkt me wel verstandig, aangezien zoals hier al wordt gezegd de rekening bij schade vaak niet mee valt.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: boot huren

    Waar zou je willen varen in de omgeving van Orlando? Er is daar geen zee hoor.
    Wel kun je in Disney World op diverse plekken een boot (meerdere typen) huren.
    Eric

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: boot huren

    En bij Boggy Creek natuurlijk ..... SUPERSNELLE bootjes!! Not!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: boot huren

    ik snap dat er geen zee in de buurt zit maar er zitten naar mij idee genoeg meren in de buurt nu weet ik niet of die groot genoeg zijn om op te varen.

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: boot huren

    Kijk eens hier: http://maps.google.nl/maps?hl=nl&um=...num=4&ct=image

    Op het kaartje klikken en scrollen, dan kun je zoomen en zien wat er allemaal aan water in de buurt van Orlando / Kissimmee is.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Bootje huren op keys

    Heeft er iemand ervaring met het huren van motorbootjes op de keys? Vind het altijd heerlijk om een paar uurtjes over het water te scheuren.

    Verlangen ze een vaarbewijs?

    Prijzen?

    Alvast bedankt.

  9. Top | #9
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Bootje huren op keys

    Bootjes huren in de keys is geen probleem, vaarbewijs is niet nodig.
    Als je iets nodig hebt in Key West dan moet je het mij maar even laten weten.
    Dan zal ik je meer informatie hier over verschaffen, ik weet niets van de verhuur bedrijven hoger op de Keys.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 10-11-08 om 13:33. Reden: volledige quote van voorgaand bericht eruit gehaald

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Bootje huren op keys

    Wij hebben op Key Largo een boot gehuurd bij

    http://www.cristalclearwatersports.com/

    Het was wel erg duur, $ 300 voor 4 uurtjes. Maar ja het was de laatste boot en onze laatste dag in Florida en we hadden nou eenmaal onze zinnen gezet om een boot te gaan huren en te gaan snorkelen. En we hebben zeker geen spijt gehad! We kregen een grote boot mee (4 volw. en 2 kinderen) voorzien van GPS en een 150 PK motor. Een vaarbewijs is niet nodig.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •