Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 107

Onderwerp: Tour guide Mike

  1. Top | #21
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Tourguidemike.com alleen voor Disney?

    :winkank je wel, Marjol voor je vriendelijke antwoord.
    En nog een prettige vakantie

  2. Top | #22
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Tourguidemike.com alleen voor Disney?

    Moderator Mickey99:
    De 2 topics over Tourgide Mike zijn nu samengevoegd
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 24-05-08 om 16:36.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Deze is niet van mousesavers maar werkt wel, heb deze afgelopen weekend gebruikt 'HE7KD-8GA" en ook hiermee krijg je $3,00 korting.


  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker NormanP's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    26

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Deze is niet van mousesavers maar werkt wel, heb deze afgelopen weekend gebruikt 'HE7KD-8GA" en ook hiermee krijg je $3,00 korting.
    Bedankt voor de tip, gelijk maar aangemeld bij TGM en de code werkte ;-) Hele nuttige site. Met name de tips over het bezoek van de parken i.v.m. drukte kan goed van pas komen

  5. Top | #25
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard tourgidemike

    Hoi,

    Ik hoor steeds goede verhalen over tourgidemike. Kan iemand mij vertellen hoe dit precies werkt? Kun je dan ook al van te voren aangeven welke attracties je niet leuk vindt. Wij houden niet van achtbanen dus daar hoeven we ook niet als eerste heen. Houdt hij daar rekening mee? En krijg je een eigen pagina waar je op moet kijken steeds of krijg je een mailtje toegestuurd waar de gegevens instaan? Hoe werkt dit?

    Groetjes Monique

  6. Top | #26
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: tourgidemike

    Hoi,
    Als je lid wil worden zoek dan de mouse savers coupon op via google!
    Het is echt een aanrader. Zodra je je aangemeld hebt begint de voorpret. Je vult in de data dat je naar Disney gaat end e parken die je in die periode wil bezoeken. Dan kun je kiezen op welke dagen het het drukst is. Zo hebbenw ij onze disney dagen gepland en nergens langer dan 5 minuten in de rij hoeven staan. Hij gaat heel ver in zijn info en je moet heel veel lezen. Daarnaast kun je alles steeds online lezen of uitprinten. Je kunt inderdaad aangeven uit wie je gezelschap bestaat ( bijv. young kids, active adults .....etc..) . Daarnaast vink je de attracties aan die je wilt bezoeken. Hij geeft ook een uitgebreide omschrijving van alle attracties, van de parken, de must do's en zoveel meer. Het is echt veel teveel info. Ik werd af en toe helemaal gek....wou alles onthouden maar dat kan gewoon niet. Hij geeft ook een aantal voorbeelden van dagindelingen. Bijv :

    Animal kingdom: ga eerst fastpasses halen voor kilimanjoro safari. Ga daarna snel naar dinoland waar de rest van de familie wacht. In je eentje een fastpass halen voor de hele familie gaat een stuk sneller. Ondertussen kunnen de kids al in de eerste attractie in dinoland . Hij waarschuwt je dat Dinoland in de loop van de dag veel drukker wordt en dat het daar in de ochtend heerlijk rustig is. Idereen wil de safari meteen doen. Maar om een uur of half 11 met fastpass is vroeg genoeg en dan heb je dus die ndere attracties al gedaan . Ik heb het precies zo ervaren. Echt geweldige tips....

  7. Top | #27
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Moderator Mickey99: marcelis10; er bestond al een topic over Tourgikemike en ik heb je vraag daarheen verplaatst
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  8. Top | #28
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Oke prima, had zelf al wel gezocht maar kon niets vinden. Ik lees nu ook de informatie terug. Bedankt. Trouwens even een ander vraagje tussendoor. Als ik een vraag stel komt er bij mij steeds een envelopje te staan met een pijltje. Dat zie ik bij de anderen niet. Doe ik iets verkeerd?

    groetjes Monique.

    P.s ik ga ook gauw lid worden. Lijkt me handig en leuk. Alleen vraag ik me af of er wel groene dagen zijn in juli.

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    P.s ik ga ook gauw lid worden. Lijkt me handig en leuk. Alleen vraag ik me af of er wel groene dagen zijn in juli.
    Ik heb net nog ff gekeken voor je, ook in juli zijn er iedere dag nog groene parken, dus wees gerust!!

    Ik kan ook niet anders als het stukje van Petrajessy beamen, wij hebben het Tourguide Mike precies gevolgd. Maar vooral vroeg komen is heel belangrijk. Ik dacht in het begin, ja daaagg ik heb vakantie!! Maar rond een uur of 11 wordt het altijd drukker en dat heb jij alle attracties al gedaan.

    Heel veel plezier met lezen van Touguide Mike, want je bent er wel ff zoet mee, maar het brengt je ook in de stemming!!

    Mariëlle

  10. Top | #30
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Ik heb de touringplans nooit gevolgd, maar alleen voor de indeling van de dagen is het al ideaal. En vroeg komen is inderdaad hét idee, scheelt zoveel!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •