Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 107

Onderwerp: Tour guide Mike

  1. Top | #91
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    42

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Hmmm zijn touring plans zijn wat out dated maar op het forum daar krijg je prachtige tips en helpen ze je heel veel met je touringplans!
    Ik zou me gewoon lid maken Alleen al voor het forum, en natuurlijk de lijst met de beste dagen voor te gaan, toch ook zeer belangrijk!! \\/

    iverson

  2. Top | #92
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Ik heb me net voor de 3e keer aangemeld...hoewel ik het principe wel snap nu van de touringplans van Mike vind ik het toch een waardevol forum. De groene dagen heb ik alvast weer uitgeprint, ik ga niet op andere dan 'groene' dagen naar Disney

  3. Top | #93
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Hopelijk vallen er dan wel „groene” dagen in de periode dat je naar de parken wilt :razz:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-11 om 21:28. Reden: fqe

  4. Top | #94
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Tour guide Mike

    We gaan dit jaar niet of niet zo vaak naar Disney maar groene dagen genoeg heb ik al gezien. Onze oudste van 8 heeft PDD NOS, een aan autisme verwante stoornis en hij reageert niet altijd geweldig op heel lang wachten of echte drukte. Tourguide Mike is dan wel een handig hulpmiddel.

  5. Top | #95
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Ik heb mij aangemeld bij TGM.
    Wat een hoop informatie!!!!
    Gelukkig heb ik nog even de tijd om alles te lezen, dit is echt een site die je niet een paar dagen voor je reis moet bezoeken, hier heb je tijd, heel veel tijd, voor nodig.

  6. Top | #96
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Weet iemand of er ook zoiets bestaat voor de andere parken? Vorig jaar zijn we in e meivakantie geweest en konden we overal zo doorlopen. Dat zal dit jaar, vertrek 12 juli, wel anders zijn...;(

  7. Top | #97
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Gewoon heel vaak gaan dan heb je Mike niet nodig. Maar dat bedoelde je waarschijnlijk niet . Er zijn wel apps zodat je de wachttijden kan bekijken en je route daar op aan kan passen.

  8. Top | #98
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    Ik ben van plan me weer aan te gaan melden omdat het ons de vorige keer echt heel goed is bevallen. Of zijn er inmiddels (beter) alternatieven?
    Zoals je weet mag je van TGM niet op andere fora uitweiden over zijn tips. Maar de meeste weten wel dat zijn tips vooral zijn gebaseerd op het slimme gebruik van fastpassen.
    Nu zijn de regels sinds vorig jaar m.b.t. de fastpassen aangescherpt. Hierdoor zijn de tips van TGM ook een beetje out dated. Maar ondanks dat hebben wij vorig jaar weer prima gebruik gemaakt van zijn tips en kant en klare plannen.
    Wij hebben in grote lijnen zijn plannen aangehouden en goed de nieuwe regels van de fastpassen toegepast. Daarnaast had MK toen gratis wifi en samen met de app van Disney zorgde dat er voor dat wij ondanks de drukte in augustus toch relatief rustig door de thema parken hebben kunnen lopen.
    Wanneer ik nu weer naar Florida en de disney parken zou gaan, denk ik niet dat ik TGM weer zou gebruiken. Ik snap in grote lijnen wel hoe zijn systeem werkt en m.b.v. de app van Disney kom je ook heel ver.
    Wel is het zo dat zijn forum erg prettig is, omdat je daar veel tips van mede reizigers krijgt (net als hier maar dan echt specifiek voor Disney).

  9. Top | #99
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meh1965 Bekijk Berichten
    De tips van TMG zullen inderdaad wat achterhaald zijn nu, maar de mensen op het forum zullen denk ik wel rekening houden met de nieuwe fastpass regels.
    Nb de nieuwe fastpass regel houdt toch in dat je nu geen gebruik meer kan maken van de pass nadat de eindtijd is verstreken terwijl dat vroeger niet zo was?
    Klopt inderdaad.

  10. Top | #100
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Tour guide Mike

    De hele site van TGM is achterhaald. Hij heeft deze echt al jaren niet meer bijgehouden. Op bijv. Disboards lees ik echt veel klachten hierover. Ik heb zijn site gebruikt in 2009 en in 2012. Echt, hij was nagenoeg niet bijgewerkt.
    Een goede planningssite (gratis) is www.easywdw.com hier kun je ook 'best days' en tourschema's vinden.
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •