Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 107

Onderwerp: Tour guide Mike

  1. Top | #31
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelis10 Bekijk Berichten
    Trouwens even een ander vraagje tussendoor. Als ik een vraag stel komt er bij mij steeds een envelopje te staan met een pijltje. Dat zie ik bij de anderen niet. Doe ik iets verkeerd?
    Nee, hoor je doet niets verkeerd. Dat envelopje met dat pijltje erin geeft aan dat jij een reactie hebt geplaatst in dat topic :razz:
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Re: Tour guide Mike

    We zijn ook lid geworden van de site van Tour Guide Mike, het is wel even wennen, wat een hoop info zeg. Maar gelukkig heb ik nog 5 weken om alles lekker uit te zoeken.

  3. Top | #33
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Antwerpen,België
    Berichten
    2

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Wij hebben ons ook aangemeld.
    Zéér waardevolle tips!!

  4. Top | #34
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Ik heb me inmiddels ook aangemeld. Je krijgt inderdaad een hoop informatie en ik moet nog uitzoeken hoe het allemaal werkt. Gelukkig heb ik ook nog een maand of 2. Je hebt er wel veel tijd voor nodig om alles op een rijtje te zetten volgens mij. Maar zou hebben we weer wat te doen. Ik heb ook een code kunnen gebruiken dus toch weer 3 dollar verdiend.

    Monique

  5. Top | #35

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Hallo,
    In Augustus is het toch zowieso druk?
    Of zie ik dat nou helemaal verkeerd.Heb ik dan evengoed iets aan TGM?
    Grtz

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Tour guide Mike

    In augustus is het juist druk, dus erg handig als je weet wanneer je waar het beste naartoe kunt gaan. Ik ga in juni/juli en heb ook gebruik gemaakt van Tourguidemike. Ideaal, want je weet niet alleen wanneer het waar het drukst is, maar je krijgt ook handige tips als je bijvoorbeeld even moet bellen om een reservering te boeken. Zo had ik net iets gelezen over een bepaalde vraag die ze je standaard stellen en waarom dat wordt gedaan. Ik begreep meteen waarover die dame aan de telefoon het had, ik had het net gelezen op de site van Tourguidemike Je krijgt ook tips over waar je bijvoorbeeld het beste kunt gaan zitten als je naar een Fantasmic dinner show gaat. Nou, ik vind het allemaal erg handig.

  7. Top | #37
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    5

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Wij zijn nu in Florida en ik heb ons parkbezoek gepland aan de hand van Tourgide Mike. Werkt heel aardig, maar de info is ook wel elders bijv. in onze reisgids te vinden. Ik vind ide info van TGM een beetje overkill, maar is wel leuk als voorpret.

    Groeten uit Florida!
    PS: bijzondere ervaring om het NL elftal hier te volgen op ESPN met US commentaar! ;-)

  8. Top | #38
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Ik vind TGM hartstikke leuk. Ik heb er al veel voorpret aan beleefd. Er staat bv. ook in dat je een andere ingang moet nemen bij Animal Kingdom. En welke attracties je het eerst moet nemen. Het is heel veel leeswerk en ik heb dan ook heel veel uitgeprint, dat leest makkelijker. Wij gaan in juli/augustus en hebben onze bezoekjes aan de parken aan de hand hiervan gepland. Hij geeft precies aan wanneer en waarom je het beste het park kunt bezoeken. Leuk om te lezen maar je krijgt inderdaad wel heel veel informatie. Dus als je lid wilt worden zou ik het snel doen anders heb je geen tijd meer om te lezen. Succes!

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    28

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Ik heb ook een vraag:
    Is de tour mike in het nederlands of alles in het engels.
    Is het wel duidelijk?

  10. Top | #40
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tour guide Mike

    Enkel in het Engels. Je kunt hier in een Tour kijken wat je aan informatie kunt verwachten: http://www.tourguidemike.com/tour/index.asp
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •