Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 38

Onderwerp: Auto huren: Orlando International Airport (MCO)

  1. Top | #11

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Zelfde ervaring hier,

    Laatst in mei een mid sized SUV bij Alamo gehuurd en er stond 1 mid size suv op ons te wachten.
    Vroeger was het inderdaad anders.
    Bij navraag vertelde men mij dat Alamo een nieuw software systeem had om efficienter te kunnen werken.
    Het koste Alamo handen vol geld om tig auto's te hebben die stonden te wachten op de parking i.p.v. verhuurd te zijn en geld op te brengen.
    Het was vroeger inderdaad beter...:razz: (voor ons!)

  2. Top | #12
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Weet niet of dat perse slechter is. Want als die ene verhuurd is voordat jij hem meeneemt dan krijg je een grotere klasse mee.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Weet niet of dat perse slechter is. Want als die ene verhuurd is voordat jij hem meeneemt dan krijg je een grotere klasse mee.
    Da's niet altijd gewenst. Aangezien Chantal dit jaar waarschijnlijk ook gaat rijden en dat niet graag doet in hele grote auto's zijn wij erg blij dat we nu een redelijk binnen de proporties blijvende RAV4 hebben.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Is de keuze in mid-size suv's op deze Alamo-locatie nu structureel kleiner, of was dit een tijdelijke maatregel? Zijn de rijen voor mid-size en standard-size suv samengevoegd?

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    In de mei-vakantie stond er ook maar 1 midsize SUV (een RAV4) en 1 Jeep Liberty bij het bord SUV. De Jeep vonden we veel aantrekkelijker en we hebben opzettelijk wat getreuzeld. Toen er een gezin op de RAV4 afliep zijn wij bij de Jeep ingestapt. Ik had wel een opmerking verwacht bij de controle bij de slagboom maar we mochten direct doorrijden en we hebben 2 weken een hele fijne Jeep Liberty gehad voor de prijs van een Equinox!

  6. Top | #16
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Jeep Liberty is net zo Midsize als een RAV4
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Wij zijn net terug. Op 13 juli hebben we auto gehaald. Wij hadden een equinox or simular geboekt en konden kiezen uit een KIA Rondo of een KIA Rondo..... (eigenlijk alleen keuze uit wit of rood) Voor de rest één grote lege rij, waar de midsize SUV zouden moeten staan.
    In eerste instantie wilden we eigenlijk geen KIA, maar hij is super goed bevallen! Reed super. Lekker veel bagage-ruimte!!
    Laatst gewijzigd door dennis_diana; 14-08-09 om 20:14.

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Ik was er 1 juli en had (door omstandigheden) een normale midsize gehuurd. kwam uit op een Chrysler Sebring, maar veel keus was er eigenlijk niet.

    Prima gereden hoor met die auto, daar niet van, maar had toch stiekum gehoopt op een gratis upgrade naar iets mooiers. Daar trapte hij echter niet in.

    Volgende keer ga ik toch voor een Dodge Charger.

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker Ciska's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    bodegraven
    Berichten
    16

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Nou ik ben in Juli naar MCO geweest huurauto bij Alamo maar dat was echt de eerste en laatste keer:???:

    Wat een veschrikkelijke toestand is dat zeg wij hadden een standard SUV geboekt nadat ik bij de balie een upgrade waar ik 1400 dollar voor had moeten betalen netjes had afgeslagen was er geen auto te bekennen heb een uur staan wachten geen drinken te krijgen je kan niet binnen staan want ze hebben een heel klein hokje. En ik was ook niet de enige het stond vol met mensen die een auto moesten hebben.

    Na een uur kwam er eindelijk een blauw met gele toyota nou no way die hoef ik niet gelukkig was ik niet aan de beurt:grin: uiteindelijk na mijn klagen tegen de manager kregen wij een Hummer niet mijn favoriete auto maar na een uur wordt hij echt veel mooier dan hij in werkelijk is.

    Voor ons volgend jaar gewoon weer Hertz ook altijd gezeur om je auto maar die hebben er teminste zat dus dan kan je altijd nog een Escalade of een Lincoln Navigator krijgen hebben wij ook gehad. Hertz is duurder maar dan maar duurder want dit is niets.

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Auto huren: Alamo Orlando Airport

    Wij kwamen afgelopen zaterdag, 29 augustus, rond 7 uur 's avonds aan bij de Alamo-balie. Daar stonden minstens 80 mensen in de rij voor ons, een geschatte wachttijd van 3 uur.... Daar hadden we geen zin, dus in de Magical Express bus gestapt naar ons Disney-resort en de volgende ochtend de auto opgehaald bij Alamo in Disney-Dolphin. We hadden een mid-size suv gehuurd, maar die hadden ze niet, dus we kregen een vage Dodge (standard size sedan). Die op airport omgeruild voor een Rav4 (keuze uit 8 Rondo's of 2 Rav4's). Die begon gisteren ineens uit de ventilatieopeningen te roken (airco-probleempje), dus omgeruild bij Disney Car Care Centre waar we vlakbij waren. Kregen een Dodge Caravan mee, op zich een upgrade dus. Daarvan bleek echter de schuifdeur niet goed te werken en ook de afstandbediening deed het niet. Dus vandaag maar weer omgeruild op het airport; kregen nu een Toyota Highlander mee. Dat is wel een lekkere bak! Iedere keer maakte Alamo trouwens geen probleem dat we een nieuwe volle tank benzine kregen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •