Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 19 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 185

Onderwerp: Disney's Animal Kingdom

  1. Top | #61
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Ik ben er geweest toen het park nog niet zo erg lang open was, en nog niet alles af was.
    Toen had je inderdaad geen hele dag nodig, maar hebben we er alsnog tot een uur of 3 half 4 of iets dergelijks rondgelopen.
    Aangezien het park daarna nog uitgebreid is verwacht ik inderdaad ook dat het een halve dag echt te weinig is.

    Groetjes, Sandra

  2. Top | #62
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Je hebt zeker wel een hele dag nodig om Animal Kingdom goed te bekijken en alles te doen.

    Wij hebben vorig jaar de safari 's-middags gedaan, maar hebben inderdaad maar weinig dieren gezien. Dit jaar gaan we dat dus als eerste doen

  3. Top | #63
    Regelmatige Bezoeker Disney_steph's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Ben blij dat wij de hele dag gaan
    We gaan er ook ontbijten...ben zeer benieuwd!

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    We zijn gisteren terug thuis gekomen

    Betreft Animal Kingdom een goede raad: ga tegen openingstijd en begeeft je recht naar de Kilamanjaro safari. Indien er daar al een wachttijd zou zijn neem je een fastpass en ga je enkele ritjes maken in de Everest railway (5 minuutjes stappen, daar loop je dan nog zo binnen (meerdere keren zelfs).

    De safari per vrachtwagen is één van de mooiste zaken die we in Disney gezien hebben, precies echt. Na de safari kun je een extra stukje te voet doen (15 min.), je ziet dan enkele gorilla's en andere dieren van zeer dichtbij, een aanrader !
    Opgelet : later op de dag is zowel bij de safari als op de railway de standby wachtrij groot.

    Als je het een beetje goed plant kun je na de middag (+/- 16u) volledig rond zijn.

    De wildwaterbaan (Kali river) vonden wij maar niets, je wordt als je een beetje pech hebt met de zitplaats echt zeiknat (je zit vastgeriemd en kunt niet onder de fontein onderuit) en verder is het maar een kort ritje. Dezelfde attraktie in de Efteling is een heel stuk aangenamer !

    Ook de parade vonden wij maar flauw in vergelijking met die in de andere parken. Voor kinderen is het misschien wel leuk.

    De 3D film (a bug) is daarentegen wel goed met enkele speciale verrassingen.

    De Dinosaur rit is ook een aanrader, een fastpass is hier absoluut noodzakelijk, de standby wachttijden zijn (heel) lang.

    Een absolute must-do is de Lion King show !

  5. Top | #65
    Regelmatige Bezoeker Disney_steph's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Bedankt voor de tips, ik ga ze sowiezo meenemen!!!

  6. Top | #66
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Ohw de Kali River Rapid is juist 1 van onze favo's....

    Waarom....
    Wij gaan in mei, zo ergens in de middag is het bloedje heet en AK is 1 van de heetste parken want het heeft weinig schaduwplekken.
    Ff zeiknat worden in KRR en het is heerlijk afkoelen.
    Met de zon en warmte zijn we in 10 minuten van zeik en dan echt zeiknat naar zo goed als droog....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  7. Top | #67
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    Ohw de Kali River Rapid is juist 1 van onze favo's....
    Ff zeiknat worden in KRR en het is heerlijk afkoelen.
    Met de zon en warmte zijn we in 10 minuten van zeik en dan echt zeiknat naar zo goed als droog....
    Probeer Islands of Adventure eens, daar fris je pas van op...[-o<



    Eerst en beetje voorweken......



    ..en dan het echte werk!



  8. Top | #68

    Standaard Expedition Everest

    Dag allemaal,

    Sinds vanavond ben ik een nieuw lid van het forum. De reden is dat we, mijn vriendin en ik, binnenkort naar Florida gaan.

    Mijn vraag is hoe heftig Expedition Everest is. Ik heb begrepen dat er stukken in het donker en achterwaarts gaan. Ook zouden er bunnyhops inzitten. Ik wordt snel misselijk van bunnyhops en wil mezelf vooraf beschermen door een reistabletje in te nemen. Is dit wijs of kan ik beter niet erin gaan?

    Gr. Matthieu
    Laatst gewijzigd door Matthieu; 11-07-09 om 16:53.

  9. Top | #69
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Expedition Everest

    Mijn vriend word snel misselijk heel snel maar in deze achtbaan werd hij helemaal niet misselijk. Maar het is wel een heftige met stukken in het donker en achterwaarts.kijk hier maar eens krijg je een goed zicht over hoe hij is ik weet zeker dat je er spijt van gaat hebben als je hem niet doet

    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-07-09 om 03:21.

  10. Top | #70
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Expedition Everest

    Hij is leuk!!!

    4 keer er in geweest vorig jaar.

    Alleen de laatste keer duurde het maar en we hoorde maar niks de rij liep niet door.
    Na 3 kwartier eindelijk konden we weer verder , wat bleek het was weer even flink gaan regenen en hadden ze de baan stil gezet.
    Blijkbaar nooit gehoord van dat even om te roepen of zo.
    Maar al met al als we volgend jaar weer richting Orlando gaan hij staat zeker op het program.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •