Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 19 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 185

Onderwerp: Disney's Animal Kingdom

  1. Top | #51
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    In Disney's Animal Kingdom lopen de dieren rond Voornamelijk buiten.
    Zeker de Bengaalse tijgers.
    Er zit eigenlijk vrijwel niets in hokken... en zelfs de nachtverblijven en/of quarantaine verblijven zijn zeer ruim.
    Dus eigenlijk weet ik niet waar dit vandaan wordt gehaald :???:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-10 om 02:20. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #52
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Overigens kun je bij Animal Kingdom niet spreken van een dierentuin. Het is namelijk helemaal geen dierentuin, maar een pretpark met een dierenthema. In de meeste delen van dit attractiepark tref je helemaal geen levende dieren aan. Zeker niet in het deel dat "Dinoland USA" heet ...:mrgreen:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #53
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Toen het park net geopend was gebruikte ze in hun campagnes ook het fictieve woord "nahtazu" om het park te beschrijven. Als je het uitspreekt klinkt het als Not a Zoo.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #54
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Het leukste park voor een kind van 14!! Allemaal natuurlijk. Als ik maar één dag had zou ik Epcot of Magic Kingdom bezoeken.
    Ik ben het ook met alle anderen eens dat Animal Kingdom heel ruim is opgezet, en dat de dieren er prima verzorgd worden in grote verblijven.
    Laat je dochter zelf eens verslagen lezen op dit forum. Zo kan ze zelf kijken welk park haar het meest aanspreekt.

  5. Top | #55
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barame Bekijk Berichten
    Maar dan nog zou ik graag weten wat de 2 leukste parken zijn voor een kind van 14, en daarna zeur ik niet meer
    Gelukkig maar dat je bent "bekeerd". Het begrip dierenleed ligt nogal gevoelig, zie de discussie rond circussen, dierentuinen etc. in de maatschappij en bij jonge meisjes in het bijzonder. Ook over Seaworld laait deze discussie regelmatig op. Ook hier heeft het weer te maken met de keuzes die je maakt. Orca's liever in het wild zien? Ga naar Vancouver Island. Giraffen en zebra's? Reis naar de Serengetti woestijn. Overal waar dieren buiten hun natuurlijke leefomgeving verblijven, is wel iets op aan te merken.

    AK is een prachtig park, verwar het niet met een dierentuin. Er is geen Disneypark dat niet leuk is voor een kind van 14. Alweer zo'n keuze, lastig he? Niet voor niets is mijn motto: Florida is too much....Succes d'r mee!



  6. Top | #56

    Standaard Vraagje over Animal Kingdom

    Over 3 weken gaan wij naar Florida! Yesss niet erg lang meer.Maar dat betekent ook dat de definitieve voorbereidingen nu vorm beginnen te krijgen en daarom een vraagje.

    Wij gaan een halve dag naar Animal Kingdom. Volgens verschillende reisverhalen prima te doen. Ik heb ook al een aantal keren gelezen dat het beter is om in de ochtend te gaan.

    Mijn vraag: Als je in de middag gaat,mis je dan echt een heleboel? Zien we dan helemaal geen dieren meer, of is het alleen minder? Kortom...MOETEN we echt 's morgens of is het 's middags ook nog steeds prima te doen?

    Alvast bedankt voor de reactie!

    groeten Bonnie

  7. Top | #57
    Regelmatige Bezoeker Disney_steph's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Is een halve dag niet erg kort?
    Het is zo op de plattegrond te zien best een groot park?
    Ik ga ook over 3 weken, ben wel benieuwd ook naar het antwoord

  8. Top | #58
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Vroeger zou ik gezegd hebben, ja een halve dag is te doen.
    Maar tegenwoordig niet meer.

    Ik raad aan de ochtend vanwege dat je meer dieren ziet en ze meer aktief zijn.
    Het is niet zo als je de middag gaat er geen dieren meer zijn maar wel minder.

    Als je een halve dag doet kun je ook maar de helft doen. Je hebt nu met de shows waarvoor je bij Nemo een half uur tot uur van te voren in de rij moet gaan staan geen halve dag strategie meer om alles te doen.

    Kijk wat je wilt gaan doen en bekijk wat je wilt overslaan, en ga dan kijken of je dat in een halve dag kunt doen.
    Reken wel op wachtrijen van een half uur tot een uur per attractie.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  9. Top | #59

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Bedankt voor je reactie!

  10. Top | #60
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Een halve dag voor dit park is echt te weinig, hier is zoveel te zien, daar heb je toch een hele dag voor nodig.
    Trouwens dit park sluit toch al vroeger dan de andere parken ivm de rust van de dieren dus daarna zou je nog de rest dan kunnen doorbrengen in een ander park.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •