Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 19 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 185

Onderwerp: Disney's Animal Kingdom

  1. Top | #41
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard [Nieuws] Zes gewonden in Animal Kingdom

    Voor degene die niet op het andere forum zitten;

    bron : Wesh2.com

    Six people were hurt Tuesday morning while evacuating an attraction at Disney's Animal Kingdom.It happened around 10:30 a.m. on the Kali River Rapids ride, WESH 2 News reported.Reedy Creek Fire Department spokesman Bo Jones said the injuries were minor and consisted of bumps, bruises, back and neck pain.
    Jones said a ride vehicle stopped while on an incline and five guests aboard were hurt while exiting to a platform. The sixth victim was a Disney employee.Disney spokeswoman Kim Prunty said a safety sensor detected an undetermined problem and stopped the ride.Prunty said the platform was being used during the evacuation, and that was when the failure happened.The ride was closed for several hours so an investigation could be completed. Prunty said the platform is routinely checked each morning, and was found to be working properly on Tuesday morning.Five of the victims were transported to Florida Hospital-Celebration Health and one was transported to Dr. Phillips Hospital.The evacuation platform that malfunctioned was removed, and Disney officials said an alternate evacuation process would be used to evacuate guests if necessary.The ride was tested for function and was running properly, officials said.
    Laatst gewijzigd door calypso; 30-05-07 om 17:44.

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker cybertal's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    37

    Standaard [Nieuws] Ongeluk in Animal Kingdom 29 mei 2007

    Breaking News: Accident at Animal Kingdom
    May 29, 2007

    WDWINFO.COM - (5/29 - 12pm) While details are still sketchy, it appears there has been a major accident at Animal Kingdom this morning that sent several guests to the hospital, and forced an entire section of Animal Kingdom to close down.

    According to unconfirmed reports, a piece of equipment being used by workers on a bridge over the ride collapsed, and struck a raft full of guests. According to one eyewitness, the water at Kali River Rapids was "red with blood". Several ambulances and emergency personnel were on the scene. There are no reports of fatalities, but some on the ride were severely injured.

    More information to follow as details become available.

    Bron: wdwinfo.com
    _________________Laatste nieuws:

    Five Walt Disney World guests and an employee were transported to the hospital Tuesday morning after the Kali River Rapids ride at Animal Kingdom was evacuated.

    One of the rides' sensors caused the flumes to stop as they were traveling up a steep incline, prompting an evacuation about 10:20 a.m., said Bo Jones, deputy fire chief of the Reedy Creek Improvement District.

    A platform designed to help transfer guests from the ride to the exit stairs malfunctioned during the evacuation.

    One Disney employee may have suffered a bone fracture and the five guests suffered other minor injuries such as bruises and neck and back pain, Jones said.

    The injured people included three teenagers, one 21-year-old and two people in their 40s.

    Disney spokeswoman Kim Prunty said the reason the ride stopped is being investigated along with how the evacuation platform malfunctioned.

    Kali River Rapids remains closed for now, she said.

    "Our primary concern is for those who are impacted by the incident," Prunty said. "We're trying to determine what happened."

    Bron: Orlando Sentinel
    Slideshow: More Images

    function trackerLoaded(){//log("tracker loaded: " + this.src);}if(NewState == 13 && videoplug.currentMedia){var trackerImgUrl = videoplug.currentMedia.getItemInfo("tracker");if(t rackerImgUrl != ""){//log(trackerImgUrl);var img = new Image();img.onload = trackerLoaded;img.src = trackerImgUrl;document.body.appendChild(img);}}add Event(window, 'load', function() {PlayerFactory.createPlayer(240, 180, 'playerparent', 13405835, false);PlayerFactory.createControls();PlayerFactor y.adTarget = "inline";});

    Een ongeluk is zo gebeurd!!!

    Groetjes,
    Chantal
    Laatst gewijzigd door cybertal; 30-05-07 om 17:50.

  3. Top | #43
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Ongeluk in Animal Kingdom 29 mei 2007

    Misschien kan een Administrator dit topic even koppelen aan het topic wat ik hiervoor al had geopend zodat het wat overzichtelijk blijft.

    Thnx ;-)

  4. Top | #44
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Ongeluk in Animal Kingdom 29 mei 2007

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Misschien kan een Administrator dit topic even koppelen aan het topic wat ik hiervoor al had geopend zodat het wat overzichtelijk blijft.

    Thnx ;-)
    Wil je die ook nog met werk opzadelen.

    Hij heeft vakantie....................
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #45
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Ongeluk in Animal Kingdom 29 mei 2007

    Er was toch een alternate!!!!

    en anders lekker belangrijk!!

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    20

    Standaard Animal Kingdom

    Sorry maar ik ben nog niet helemaal "thuis" in dit forum.
    Hoe en waar kan ik een nieuwe vraag stellen of een discussie starten.
    Ik wil nu b.v. iets doorgeven en vragen stellen over Animal Kingdom.
    Mijn vriendin is net een weekje in Orlando geweest met haar dochter en vertelde mij dat Animal Kingdom erg tegenvalt. Zij zagen dat de Bengaalse tijgers in vrij kleine hokken zitten en lopen rondjes om de bomen zo vaak dat het al om de boom is uitgesleten. Vind ik niets voor Amerika overigens. Maar haar dochter kon er wel om huilen. Hier wil ik nooit meer naar toe zei ze. en nog meer dieren in te kleine hokken/kooien. Heeft iemand dit ook ervaren? Ik wilde n.l. naar Animal Kingdom (27 tot 29 april in Orlando) met mijn dochter van 14, maar nu ik dit heb gehoord hoeft het niet meer. Ik heb keuze uit twee parken. Naar welke parken zal ik met haar gaan.?
    MGM (Disney Hollywood) en MK? of hebben jullie een betere suggestie.

    dank alvast voor de hulp

    Moderator Njit: bericht afgesplitst van bestaand topic - nieuwe vraag
    Laatst gewijzigd door Njit; 18-03-08 om 10:42.

  7. Top | #47
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Hallo Barame,

    een nieuwe post start je door in de onderwerpenlijst op deze knop te klikken:
    Een antwoord op een bestaand bericht plaatst je met de 'Snel reageren' functie of met deze knop:


    Wat betreft Animal Kingdom. Ik weet niet in welk park zij geweest is maar Animal Kingdom is 1 van de meest ruim opgezette dierenparken ter wereld. Kan me dus totaal niet vinden in het commentaar van je vriendin.
    Overigens is AK geen traditionele dierentuin. Kijk eens wat reisverslagen door om ervaringen te lezen.
    Hier is ook veel info te vinden: http://www.allearsnet.com/tp/ak/ak.htm
    Laatst gewijzigd door Njit; 18-03-08 om 10:51.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #48
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Ik snap die commentaar van vriendin helemaal niet het waren de grootste hokken die ik ooit heb gezien . het zijn eigenlijk helemaal geen hokken maar meer weiden waar ze in zitten en de nijpaarden zaten in hokken zo groot en mooi had ik ze nog nooit gezien . Ik zou er naar toe gaan valt het tegen ga je gewoon naar de studios van disney ( als je een parkhopper neemt)

  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    20

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Hallo, ik blij met jullie antwoorden. Ik ga nu toch naar AK want ik kon het me al niet voorstellen dat dit in Amerika kan gebeuren. Ik heb ook gehoord (niet van die vriendin) dat je een safari door het prak kan maken. Is dat aan te bevelen?
    Wij zijn dol op dieren vooral op dieren waar geen hek onheen zit.
    Maar dan nog zou ik graag weten wat de 2 leukste parken zijn voor een kind van 14, en daarna zeur ik niet meer

  10. Top | #50
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Vraagje over Animal Kingdom

    Dat is geen zeuren hoor

    Ook wij vonden AK geweldig en de Safari is gewoon leuk en zou ik zeker aanraden.
    Als ik zou moeten kiezen zou ik zeker voor Magic Kingdom kiezen en op de tweede plaats voor Epcot.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-10 om 03:20. Reden: full quote eruit
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •