Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 19 EersteEerste ... 816171819 LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 185

Onderwerp: Disney's Animal Kingdom

  1. Top | #171
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Flight of Passage gewoon rond de middag doen. Mijn ervaring is dat de wachttijden licht overdreven worden. Binnen een uurtje moet je er toch in kunnen zitten.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #172
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    De mega drukte van het begin is blijkbaar voorbij en alles is weer wat genormaliseerd. Zie ook het blog op easywdw: http://www.easywdw.com/easy/blog/pan...summer-crowds/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-17 om 00:32. Reden: q

  3. Top | #173
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Wij gaan gelijk als het park open is naar Flight of Passage, uur van te voren voor het park zijn dan moet het vast goedkomen. Dan hebben we het maar vast gedaan anders blijf ik op die app kijken of de wachttijden minder worden. om 10.45 hebben we een fastpass voor Kilimanjaro (helaas geen Na'vi river lekker dichtbij) om 12.20 Na'vi River en 1.20 Expeditie Everest. Mocht de wachtrij toch tegenvallen kunnen we Kilimanjaro altijd nog later doen dacht ik. Moeilijk in te schatten vond ik, hopelijk lukt het allemaal en kunnen we na Kilimanjaro ook nog even eten

  4. Top | #174
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Is een prima plan toch? Voor Kilimanjaro heb je dan tot 11:45 dus dat moet echt wel lukken. Daarna wat eten en voor Na'vi River heb je tot 13:20. Expedition Everest heeft vaak wel dipjes in de wachttijd ergens op de dag dus ook zonder fastpass eventueel nog mogelijk (en anders kan je nog kiezen voor de single riders line, daar staat vaak maar een hele korte rij). Vergeet ook niet de vogel show (is altijd wel bloedheet om daar buiten te zitten dus houdt daar rekening mee) en alle andere attracties en trails die je kan lopen . Het is echt een prachtig park, kijk goed om je heen en misschien zie je DiVine ook nog (meestal ergens op het pad tussen Azie en Afrika maar ook wel gezien vlak bij de entree).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-17 om 00:31. Reden: q

  5. Top | #175
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Aah heet ze zo.. Dacht zelf Miss Twiggy

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #176
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Hahaha ja ik ga goed opletten, ze ziet er geweldig uit

  7. Top | #177
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Helaas zijn we Divine niet tegen gekomen maar wel een hele leuke dag gehad! sochtends vroeg aanwezig zijn is een succes! We zaten al met een half uur in FOP wat we echt een geweldige attractie vonden! Ik was totaal niet misselijk. Mn man vond het zelfs mooier dan de heli vlucht in NY hahaha. we zijn aan het eind van de middag in de rij gaan staan om hem voor een 2e keer te doen en toen hebben we wel 2,5 uur moeten wachten.

  8. Top | #178
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Wat goed dat jullie vroeg in de ochtend zo'n korte wachttijd hadden bij FOP. Ik ben echt heel benieuwd naar dit nieuwe gedeelte en de attracties. Mijn zus zit nu in Florida en heeft geen Fastpassen kunnen vastleggen voor FOP dus ik zal haar doorgeven dat ze vroeg aanwezig moet zijn. En jullie kunnen volgend jaar gewoon weer opzoek gaan naar DiVine
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-17 om 00:31. Reden: q

  9. Top | #179
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Ja ik hoop volgend jaar weer naar Florida te gaan
    (voor je zus) We waren 1 uur van te voren voor de ingang van het park, we mochten eerder dan de openingstijd naar binnen, dan mag je (snel) doorlopen naar de ingang van Pandora daar word je nog even tegen gehouden. en we mochten denk ik een kwartier voor opening naar de attractie lopen.
    Is even druk maar zeker de moeite waard.

    Na de attractie kwamen we uit in de winkel en hoefden niet in rij voor de aanschaf van de banshees. Die hebben we na een foto buiten weer afgegeven zodat we ze aan het eind van de dag op konden halen bij de uitgang/ingang van het park.

  10. Top | #180
    Florida Groupie Ilse_'s Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    574

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Wij zijn gisteren geweest en hebben echt de 180 minuten die aangegeven werd gestaan. Daarna was het zelfs 225 minuten dus tja.... het was de moeite van het wachten meer dan waard !!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •