Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 19 EersteEerste ... 71516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 185

Onderwerp: Disney's Animal Kingdom

  1. Top | #161
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Ga er maar vanuit dat dit héél erg moeilijk zal worden.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #162
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    @Njit Weet jij of de Banshee's weer verkrijgbaar zijn? Onze jongste wil er graag 1 hebben maar ik las dat ze uitverkocht waren.

  3. Top | #163
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Heb ze in de winkel niet gezien.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #164
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Zijn de fast pass tickets voor de Na'vi river journey er nog wel 30 dagen van te voren?
    Ja, dat lukt nog wel!

  5. Top | #165

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Hallo Disney fans,
    Wij gaan over 3 weken een rondreis maken door Florida en zijn ook 2 dagen in Orlando. Zijn geen echte Disney fans maar we willen graag 1 dag naar Animal Kingdom. Heb gekeken op de Ierse site van Atraction Tickets maar zij hebben alleen 7 of14 dagen tickets.
    Iemand een goeie tip voor aanbiedingen? En welke atracties mogen we niet missen??

    Wilma (USA groentje &#128522

  6. Top | #166
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Voor 1 dag Disney vind je ip geen aanbiedingen dus maakt het niet zo uit waar je de kaartjes koopt (kan ook bij Disney zelf). Op attractiontickets.de heb je ook tickets voor 1 dag. Attracties die je niet mag missen? Voor AK zou ik eerder andersom denken want ze hebben veel leuke/ mooie / goede attracties. Die je wat mij betreft kan missen: Boneyard (tenzij je kleine kinderen hebt, het is een grote zandbak waar je dino's kan opgraven), Fossil Fun games (van die kermis dingen waar je een prijs kan winnen. Moet je ook extra voor betalen), TriceraTop Spin (niet erg bijzonder, rondjesdraaien in een dino) meestal slaan wij Kali River Rapids ook over (is als piranha in de Efteling, vind 'm in AK niet heel goed gedaan). Vergeet ook niet vooral te genieten van het mooie park en om de trails langs de dieren te lopen. En natuurlijk het nieuwe gedeelte doen Avatar land.

  7. Top | #167
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Dit zijn de attracties waar je een FastPass voor kunt halen. Dat zijn in het algemeen ook de beste attracties, of in ieder geval het meest populair.
    Die met het sterretje erachter zijn degene die ik zelf het leukste vind.

    Avatar - Flight of Passage *
    Na'Vi River Journey
    DINOSAUR *
    Expedition Everest *
    Festival of the Lion King
    Finding Nemo - The Musical *
    It's Tough to Be A Bug
    Kali River Rapids
    Kilimanjaro Safaris *
    Meet Favorite Disney Pals at Adventurers Outpost
    Primeval Whirl
    Rivers of Light
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #168
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Dit groentje heeft ze gekocht bij undercovertourist geen aanbieding idd maar wel goede service, verzending gratis en snel in huis.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-08-17 om 00:32. Reden: q

  9. Top | #169

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Top! Dank jullie wel voor de reacties
    Undercover tourist had ik al eens van gehoord, zal daar nog eens kijken.
    En met dochter een lijstje van attracties opstellen. We krijgen het nog druk deze laatste 2 weken :-)
    Wilma

  10. Top | #170
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Ik was echt heel tevreden over UndercoverTourist, de kaarten zijn gewoon gratis via de post binnengekomen (mailed) maar je kan er ook voor kiezen om ze zelf uit te printen (E-tickets email).

    Gister heb ik met die tickets van UndercoverTourist de Fastpass tickets kunnen regelen (30 dagen van te voren). We hebben Kilimanjaro Safaris, Expeditie Everest en de Pandora attractie de Na'vi River Journey genomen. Flight of Passage is niet meer verkrijgbaar, je mag maar 1 van deze 2 attracties kiezen voor een Fastpass dus dat maakt de keus weer makkelijk.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •