Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 19 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 185

Onderwerp: Disney's Animal Kingdom

  1. Top | #1
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Animal Kingdom: Expedition Everest

    Exclusief voor Annual Passholder is er een sneak preview van de nieuwste attractie in Animal Kingdom:

    Expedition Everest - Special Sneak Preview

    Explore uncharted territory as you experience Expedition Everest – Legend of the Forbidden Mountain™ at Disney's Animal Kingdom® Theme Park in a special Passholders sneak "peak" of the thrilling, new high-speed train adventure attraction! Climb the towering cliff and burrow through the shadowy caverns of the mammoth mountain on a quest to uncover the legend of the yeti, known to the world as the Abominable Snowman. Twist, turn, get blasted by icy air and race through frozen canyons at incredible speeds before plunging 80 feet into the abyss! It's an experience you'll never forget!

    Preview dates are January 26, 27, 28 and 29; Passholders will need to show their Pass for admission to this very special event. As an exciting bonus, each person who attends will receive a collectible Expedition Everest pin and lanyard!
    Wij hebben dubbel geluk: we zijn passholders en we zijn in WDW van 20 januari t/m 11 februari!

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard Re: Expedition Everest - Special Sneak Preview

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
    Exclusief voor Annual Passholder is er een sneak preview van de nieuwste attractie in Animal Kingdom:
    Wij hebben dubbel geluk: we zijn passholders en we zijn in WDW van 20 januari t/m 11 februari!
    Vet!!! Maar exclusief???
    The following is from the latest DVC newsletter sent to members.

    Members are invited to take a sneak "peak" at Expedition Everest — Legend of the Forbidden Mountain™ Jan. 26-29, 2006, at Disney's Animal Kingdom® Theme Park. Each Member who presents his/her Disney Vacation Club Member ID during the sneak "peak" event may enjoy this preview with as many as three Guests. As an added bonus, you and your Guests will each receive a complimentary Expedition Everest lanyard and pin (limit one set per person during the four-day event). Disney's FASTPASS® service will be also be available during the preview.
    groet
    Trainspotters

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    De DVC preview was al weken eerder bekend, dus die heb ik hier niet vermeld. Het exclusieve zit 'm erin dat je zonder Annual Pass (of DVC-pas) kunt vergeten dat je die dagen toegang krijgt tot de attractie.

    Wat daarna gebeurt is nog niet bekend. Waarschijnlijk een aantal onvoorspelbare soft-openings, een paar uur per dag, dan weer een paar dagen niet.

  4. Top | #4
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Expedition Everest.

    FrankS, Gaaf zeg ik ben zelf heel erg benieuwt hoe die gaat en of het te eng is voor onze zoon van 7 . Als je terug bent wil ik wel een klein verslagje horen over hoe die ging .Wij gaan namenlijk 17 juli deze nieuwe attraktie uitproberen. :roll:

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard Expedition Everest (video en foto's)

    Voor de liefhebbende vakantiegangers en de gewoon nieuwsgierige mensen onder ons.

    http://www.bigfloridacountry.com/everest.htm

    T'is weer eens een topattractie geworden.
    Maar ja hadden we wat anders verwacht?

    groet
    Trainspotters

  6. Top | #6
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Geweldig, om een voorstukje te zien, goed man ! Ik ga expedition everest in juli mee maken. En frankS van het forem zit er nu van te genieten. Ik ben benieuwt naar alle reactie's van deze attractie. Ik kom net uit disney parijs, maar merk dat ik wel verwend ben geworden , door al dat florida spectakel. Wat wel leuk is, is dat the Tower of terror in de disney studio's komt en buzz lightyear ranger spin in Discoveryland in disney parijs. Mijn zoon was helemaal blij! Groetjes marisca.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard nieuw Expedition Everest filmpje


  8. Top | #8
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Expedition Everest

    http://www.wdwmagic.com/beastly.htm

    Hier heb ik wat nieuwe foto's gevonden van deze nieuwe attractie !! Groetjes marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Geloof dat ik de primeur heb! We zijn woensdag terug gekomen van onze rondreis Florida en hebben natuurlijk ook een bezoekje gebracht aan de Disney parken. Tijdens ons bezoek aan AK was Expedition Everest geopend (een soort van preview). We zijn er meteen na de opening van het park heen gelopen en konden meteen instappen! Echt een heel erg verrassend ritje, super leuke nieuwe attractie!!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-07-09 om 22:46. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    We hebben EE een keer of 10 gedaan en het is een geweldige attractie! Als je kans krijgt moet je ook zeker een keer voorin zitten, want dan is de beleving nog veel sterker!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •