Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 19 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 185

Onderwerp: Disney's Animal Kingdom

  1. Top | #151
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    ja, kan 30 dagen van te voren.. Voor AK zijn ze al binnen een paar minuten weg..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #152
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Dat wordt bij de opening van het park al voor de ingang liggen en rennen naar de attractie

    Als je op de Disney resorts verblijft mag je al 2 maanden van tevoren je fastpasses boeken en daardoor zijn ze voor de nieuwe attracties al weg voordat je met je losse tickets het kan proberen.

  3. Top | #153
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Ruim voor de opening van het park er zijn dan, zodat je als eerste mee kan lopen achter de castmember aan. Disney zorgt er wel voor dat er niet gerend wordt naar attracties. En de resortgasten mogen 2 maandan van tevoren voor heel hun verblijf (ik dacht tot 10 dagen maar dat weet ik niet meer zeker) hun fastpasses vastleggen. Dus als je een week in een Disney resort verblijft kan je 2 maanden en 1 week vooraf reserveren. Voor zulke populaire nieuwe attracties kan je als niet-resortgast een fastpass bijna wel vergeten. Maar gewoon blijven proberen, je kan net het geluk hebben dat iemand zijn fastpasses canceled en jij ze gelijk kan pakken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-08-17 om 23:35. Reden: q

  4. Top | #154
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Als ik deze reacties lees dan ben ik bang dat het me niet gaat lukken om een fastpass te regelen voor Flight of passage in juli. Ik denk dat ik maar vroeg opsta ofzo om 6.00 gelijk proberen als het daar 24.00 is
    Is er iemand die al in deze attractie geweest is?

  5. Top | #155
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Misschien heb je hier wat aan: http://www.easywdw.com/easy/blog/pan...ring-strategy/
    Op youtube kan je de attractie al helemaal bekijken .

  6. Top | #156
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Met 2 tieners in huis ontkom ik niet aan YouTube wat trouwens ook 1 van de redenen geweest is dat onze plannen gewijzigd zijn van 1 dag MK naar 1 dag AK.

    Die link heeft idd wat vragen beantwoord, bedankt! Een fastpass voor Flight of Passage is misschien niet eens zo leuk/nodig omdat je alle mooie dingen in de rij mist, zoals bijv. de avatar in de tank.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-08-17 om 23:35. Reden: q

  7. Top | #157
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    We hebben Flight of Passage 2x gedaan. 1x met Fastpass en 1x zonder. Toen we zonder gingen stond er 90 minuten wachttijd maar uiteindelijk zaten we binnen 60 minuten al in de attractie. Wachtrij is zeker de moeite om een keer te bekijken. Blijf ook vooral hangen in AK tot het donker is.

    Verslagen:
    https://usatour2017.wordpress.com/20...nimal-kingdom/
    https://usatour2017.wordpress.com/20...dora-by-night/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mave Bekijk Berichten
    Als ik deze reacties lees dan ben ik bang dat het me niet gaat lukken om een fastpass te regelen voor Flight of passage in juli. Ik denk dat ik maar vroeg opsta ofzo om 6.00 gelijk proberen als het daar 24.00 is
    De tickets komen om 0700 US tijd. Dan is het bij ons 1300. Da's te doen toch? Wel alvast een account aanmaken voor alle personen die meegaan en die alvast aan elkaar linken zodat je in 1x voor iedereen een FP kunt boeken. Je kunt al een proefboeking doen voor een andere dag om het een keer proef te draaien.
    Die boeking kun je dan weer annuleren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-08-17 om 23:36. Reden: 1+1
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #158
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Maarssen
    Berichten
    107

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Ik ben nu 4 dagen aan het proberen om Fastpasses te krijgen, maar de passen voor Flight of Passage zijn tot nu toe niet meer beschikbaar. En ik log iedere dag om 13.00 uur precies in!

  9. Top | #159
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney's Animal Kingdom

    Ik snap die tijd niet helemaal? Wat ik kan bedenken is dat je 30 dagen vooraf je fastpasses kan reserveren en dat die tijd om 13u hier is en dat dat dan de vroegste tijd is die je kan gebruiken om te reserveren. Maar er komen dan geen fastpasses vrij of zo. Die zijn allemaal al door mensen met een resorthotelreservering gereserveerd want die mogen 60 + aantal verblijf-dagen vooraf reserveren. Ik zou het in ieder geval blijven proberen en waarschijnlijk wordt de kans wat groter dat iemand zijn fastpasses afmeldt als je dichter bij de datum komt of op de dag zelf.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-08-17 om 23:37. Reden: q

  10. Top | #160
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard

    Wat leuk om de verslagen te lezen en de foto's zijn ook erg mooi! Wij gaan gewoon in de rij staan voor FOP

    @Njit;
    Oke dan probeer ik het idd om 13.00. Toevallig vandaag geprobeerd een proefboeking te doen maar dat gaat niet waarschijnlijk ivm met de tickets die wij hebben (geen hoogseizoen)

    @Ellen1308;2
    Zijn de fast pass tickets voor de Na'vi river journey er nog wel 30 dagen van te voren?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-08-17 om 23:34. Reden: 1+1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •