Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 25 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 243

Onderwerp: Gamen: Alles over Nintendo DS/DSi/Wii & Playstation & Xbox

  1. Top | #101

    Standaard Playstation 3 games

    Hallo,
    Binnenkort gaan wij met ons gezin naar Florida en omdat ons zoontje
    helemaal fan is van games, met name op de playstation 3 is onze vraag of
    de in "U.S.A" gekochte games ook geschikt is voor de playstation3 ??

    Alvast bedankt,
    groet Ruud.

  2. Top | #102
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Playstation games

    Ja, voor de PS3 zijn alle games regiovrij, voor de xbox360 niet.
    Ik dacht eerst van niet, maar kan dus wel. Heb dus onlangs een PS3 gekocht en op mn volgende reis naar Florida neem ik dus mooi wat spullen mee. Vooral hardware (controllers enz.) zijn daar de helft van de prijs.. en games schelen vaak 20-25 euro.

  3. Top | #103

    Standaard Re: Playstation games

    Ja, de spellen uit Amerika zijn voor 100% speelbaar, ik heb bijna alleen Amerikaanse ps3 games en ze doen het allemaal. Op mijn volgende reis neem ik er ook een paar extra mee!

    Ps: voor de psp geldt hetzelfde, spellen uit Amerika zijn hier ook speelbaar op!

  4. Top | #104
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Nintendo ds

    Ik denk eerlijk gezegd dat je deze het beste in Nederland kunt kopen, in de USA zijn de wetten mbt dit soort hardware een stuk strenger dan bij ons.
    Mvg,
    Roy.


  5. Top | #105
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Nintendo DS

    r4ds is ook niet in de winkels te koop daar, even als dat hier in Nederland niet het geval is. Dat is hetzelfde als in een multimediawinkel vragen of ze ook gekopieerde films verkopen....

    Dus hier gewoon op de marktplaatsen op internet rondzoeken. Maar echte goede spellen betaal je gewoon, al geef ik toe dat er genoeg troep te koop is voor elke (handheld)console.

  6. Top | #106
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    30

    Standaard Om in herhaling te vallen, Playstation portable

    Ik weet het, ik weet het, de zoekfunctie gebruiken... Dat heb ik ECHT gedaan maar ik vind niet precies wat ik zoek (of ik heb niet goed gezocht, zal dat wel zijn ;-)) de meeste topics gaan over games denk ik, en de term "PSP" is te kort om te zoeken...

    Mijn broertje wil graag een PSP als souvenir uit de VS, maar concreet, zal hij die Amerikaanse console in België kunnen gebruiken, en ook zijn spelletjescollectie uitbreiden met spelletjes die hij hier koopt?

    Sorry voor de waarschijnlijk overbodige vraag, maar ik vertrouw liever op de kenners dan op m'n eigen google-talenten...ops:

    Héél erg bedankt alvast!

    K'tje

  7. Top | #107
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Om in herhaling te vallen, PSP...

    Van Wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/PlayStation_Portable

    Regiocodes (Regio Lock)

    De PSP maakt gebruik van regiocodes. Dat wil zeggen dat bijvoorbeeld een UMD-film uit Noord-Amerika niet speelbaar is op een PlayStation Portable uit Europa. De regiocodes simpel uitgelegd:
    • Een Europese PSP speelt alleen de Europese en Aziatische UMD-films af, omdat ze allebei regiocode 2 hebben.
    • Een Amerikaanse PSP speelt alleen Amerikaanse UMD-films af.
    • Een Aziatische (Japanse) PSP speelt net als de Europese versie alle UMD-films af met regiocode 2 (Azië en Europa hebben dezelfde regiocode).
    • Iedere PSP speelt Amerikaanse, Europese en Japanse games af.
    • Muziek-UMD's zijn net als de films aan regio's gebonden. In Europa en Azië heb je dus regio 2 nodig en in Amerika regio 3 (Regio 1 is aleen voor sommige Europese DVD´s) .
    • Als je een gamesave hebt van regio x kan je die niet gebruiken met een UMD uit een andere regio. Bijvoorbeeld: als je een spel koopt/leent dat uit Amerika komt en je hebt een gamesave en je koopt vervolgens de Europese versie, zul je een nieuwe save moeten gebruiken. Je kunt trouwens ook niet multiplayen via WiFi tegen elkaar met games uit verschillende regio's.
    De regiocodering is dus alleen voor films. Spellen uit andere landen kun je gewoon afspelen.
    Je zult alleen even moeten kijken wat de adapter van de PSP aan voltages ondersteund. Vaak is dit alleen 110V. Je zult er dan dus nog een extra adapter bij moeten kopen (kost je ca 20 euro).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #108
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    30

    Standaard Re: Om in herhaling te vallen, PSP...

    Héél erg bedankt Njit, er zal er eentje héél gelukkig zijn als ik dat voor hem meebreng! :-)

  9. Top | #109
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Nintendo DS

    Net contact gehad met Nintendo zelf. Advies is als je gaat naar de USA om deze niet op te laden met de Nederlandse adapter van 230V. Ook het gebruik van een omvormer wordt afgeraden. Het is beter om in de USA een Amerikaanse adapter te kopen op 110V. Eerder genoemde prijzen zijn ongeveer $ 10,- Het kan natuurlijk ook een verkoop praatje zijn, maar voor die paar dollar ga ik in ieder geval geen risico nemen. We willen toch terug naar Florida, dus het is nooit weggegooid geld. Alleen thuis de adapters goed wegleggen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  10. Top | #110
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: Nintendo DS

    Wij hebben afgelopen meivakantie de DSlite (gewoon in Ned gekocht) van onze 2 kids gewoon meegenomen en opgeladen met een omvormer. Totaal geen problemen gehad en ze doen het nu ook nog steeds.

    Mariëlle
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-06-08 om 18:04. Reden: volledige quote van voorgaand bericht verwijderd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •