Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 25 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 243

Onderwerp: Gamen: Alles over Nintendo DS/DSi/Wii & Playstation & Xbox

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Gamen: Alles over Nintendo DS/DSi/Wii & Playstation & Xbox

    Hoi,

    Zoonlief (11 jr) is hevig aan het sparen voor de vakantie. Oh nee niet voor de vakantie, :roll: hij denkt dat de gamecube spelletjes daar veel goedkoper zijn dan hier. Is dat zo? Heeft iemand hier ervaring mee?
    Groetjes Saskia

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Om een antwoord te krijgen op je vraag kan je het beste kijken op een van de volgende sites:

    www.bestbuy.com en www.circuitcity.com Hier kan je de prijzen van de meeste spelletjes. Ik weet niet of er ook met regio's wordt gewerkt zoals bij dvd films.

    Dit zijn de grote elektronica ketens van Amerika. Je kan natuurlijk ook bij Walmarkt of Sears kijken.

    Veel succes

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard

    dank je, ik zie inderdaad dat het duurste spel daar 49 dollar is terwijl hier een nieuw spel al gauw 59 euries is. Scheelt dus .

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Graag gedaan.

    Waarschijnlijk zijn de spelletjes bij Walmarkt nog goedkoper. Je moet in Amerika maar even goed zoeken. Kan ook via internet.

    Wie weet er een paar Amerikaanse prijsvergelijkings sites voor elektronica :?:

  5. Top | #5
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Je kan eens www.froogle.com proberen. Dit is een soort winkelzoekmachine van Google. Type gewoon de naam van het spelletje in en Froogle komt terug met een lijst van winkels die het spelletje (of iets anders) hebben en voor welke prijs het te koop is.

    Succes!

  6. Top | #6
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Ik weet wel dat XBox spellen uit Amerika niet hier werken op een Europese XBox speler. Ik weet niet hoe dit met GameCube zit, ik zou dit goed checken :wink: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Gamecube spellen werken net zoals DVD's ook met regio-codes. Om dit te kunnen omzeilen heb je zoiets als de Gamcube Freeloader nodig.

    Zie ::hier:: een winkel die ze in nederland verkoopt. Hier staat ook meer uitleg..

    Of ze veel goedkoper zijn weet ik niet. Het is wel zo dat veel spellen eerst in de USA uitkomen voor ze in Nederland worden uitgebracht.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard

    ik hoor het alweer, het is niet zo simpel als we denken.Een spelletje is bij mij een spelletje. Niet dus.Gelukkkig hebben we nog 14 weken! om dat allemaal uit te zoeken.
    Bedankt voor de jullie reacties,
    Saskia (regelmatige bezoeker, YES!) :lol:

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Computerspelletjes kopen playstation

    Hoi,
    Wij gaan in oktober naar orlando.
    Nu zijn mijn kids gek van de nintendo gameboy (advanced) en de nintendo gamecube. Doen de spelletjes uit amerika het ook op onze gameboys of werkt dat anders?
    En zo ja, iemand enig idee wat zoal een spelletje kost daar?

    Groetjes van Angelina

  10. Top | #10
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard GBA doen, Gamecube niet en DS RULED

    Nou de GBA kun je daar gewoon kopen en spelen maar op de spellen van de Gamecube zit een landcode waardoor deze het niet doen thuis dus dat zou niet erg handig zijn.
    (je kunt ook de Gamecube laten ombouwen en dan kan die nog meer dan alleen Gamecube spellen draaien. )
    (de Nintendo DS kan beide DS en GBA spellen afspelen is wel handig omdat de gba spellen gaan verdwijnen)
    En de prijzen hier vergeleken met daar is ook enorm hier in bartsmit nieuwste van het nieuwste spel 50 eurie voor GBA en ruim 65 eurie Gamecube, in Florida's Target zijn de prijzen voor precies het zelfde (nou misschien ander doosje en andere handleiding BIG DEAL) zijn de prijzen 30 GBA en 40 a 50 Gamecube dus dat scheelt enorm zou ik zeggen.
    Als er nog andere vragen zijn stel ze maar

    Mzl Robin (zoon van Petra)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •