Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Hoeveel geld per dag

  1. Top | #1
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Hoeveel geld per dag

    Deze vraag is vast vaker langs gekomen (kon het niet vinden)
    Maar wil hem toch graag stellen.

    Ik begrijp dat het afhankelijk is van je uitgave patroon en de luxe etc.
    Maar stel je dat je ontbijt, lunch en avondeten en kleine snack op een dag nodig hebt.
    3 personen (2 volwassen en 1 10 jarig jongen)
    Je koopt het bij de supermarkt en neemt het mee naar de parken etc.

    Wat zou je dan ongeveer kwijt zijn per dag

    Stel dat je in de avond uit eten zou gaan.
    Hoeveel zou het dan per dag kosten

    Ik begrijp dat het heel persoonlijk is maar wil graag een soort leidraad....
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hoeveel geld per dag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosevents Bekijk Berichten
    Je koopt het bij de supermarkt en neemt het mee naar de parken etc.

    Stel dat je in de avond uit eten zou gaan.
    Hoeveel zou het dan per dag kosten

    Ik begrijp dat het heel persoonlijk is maar wil graag een soort leidraad....
    Eten meenemen de parken in lijkt me nog een behoorlijk waagstuk, bij de veelvuldige tassencontroles. Een wapen, oké, maar een broodje ? Hell no

    Avond is natuurlijk sterk afhankelijk van waar je eet, maar door mekaar (steakhouse/buffet/family) denk ik een $ of 15 p/p. Ontbijten doen we thuis, dus dat kost weinâgh, lunchen meestal van de snackboer, Taco Bell, o.i.d., dus een paar dollar p/p.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Hoeveel geld per dag

    Zelf eten meenemen is inderdaad vaak niet toegestaan. Ik denk dat je het met $100,- per dag zou kunnen redden.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hoeveel geld per dag

    Met ontbijt, lunch en avondeten buiten de deur, zijn we ong 50 dollar pp per dag kwijt. Dan heb je een vrij uitgebreid ontbijt en lunch, en eet je 's avonds voor 20-25 dollar. Neem je eten een park in, ontbijt je thuis etc. dan kan het veel lager. Wij hebben ook wel thuis ontbeten af en toe, maar met alles buiten de deur, bovenstaand bedrag.

  5. Top | #5
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Hoeveel geld per dag

    volgens mij mag je wel wat snacks etc meenemen en drinken in het park. Daar doen ze niet moeilijk over.
    Wel als je grote koelboxen etc mee gaat nemen.
    Ik hou het op 50 dollar voor 3 voor avondeten en een drankje/snackje tussendoor
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Hoeveel geld per dag

    Volgens Universal:

    Acceptable items:


    • Bottled water
    • Small snacks that do not require heating
    • Any food required for medical purposes and medically–indicated nutritional supplements
    • Any food required for special dietary needs
    • Baby food/baby formula
    • Soft-sided insulated bags no larger than 8.5" wide x 6" high x 6" deep

  7. Top | #7
    Stamgast Tini's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    150

    Standaard Re: Hoeveel geld per dag

    Ontbijten doen we thuis. We nemen altijd een paar flesjes water mee voor onderweg. In de parken doen ze daarover niet moeilijk. Lunchen en avondeten is vaak afhankelijk van de waan van de dag. Avondeten zo tussen de 20 en 30 dollar pp. Lunch is ook heel erg afhankelijk van waar je die neemt. Wij doen het nogal eens met een gedeelde footlong van de Subway. Met een beker drinken, die we ook delen ben je dan klaar voor nog geen 10 dollar. Ga we naar een restaurant dan ben je natuurlijk meer kwijt, schat zo ongeveer 10 dollar pp. Hebben we uitgebreid geluncht dan doen we met het avondeten iets bescheidener. Voor de koffie gaan we vaak naar een Starbucks, is niet goedkoop maar hoeveel precies weet ik niet. Maakt me ook niet uit want we hebben vakantie.
    De vraag voor een totaalbudget is hier ook wel eens gesteld. Is natuurlijk ook heel erg afhankelijk van wat je allemaal wil gaan doen. Vluchten, auto en verblijf boek je meestal niet in 1 keer, hoef je ook niet alles in 1 keer te betalen. Daarvan heb ik wel een idee wat het kost. Voor de rest ben ik een struisvogel. ;-)

  8. Top | #8
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Hoeveel geld per dag

    Wij ontbijten ook zoveel mogelijk "thuis". Nemen als het kan broodjes mee voor de lunch. Ook drinken nemen we zoveel mogelijk zelf mee. Zo houd je het goedkoop. 'S avonds eten we de ene dag goedkoop, bijv. Mac Donalds en de andere dag iets duurder, bijv. Outback. Bij voorkeur gaan we uit eten, maar soms maken we zelf iets simpels klaar zoals macaroni.
    En voor de lunch is Subway inderdaad een hele lekkere goedkope optie. Met € 50 per dag voor 3 personen kom je op deze manier een heel eind.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Hoeveel geld per dag

    Voor twee personen zijn wij aan ontbijt (als we buiten de deur ontbijten) ongeveer 20 dollar kwijt. Wij eten dan bijv. bij Denny's.
    Tussen de middag nemen we meestal zelf brood mee in een koelbox naar het strand... Voor dit soort dingen moet je misschien 10 a 15 dollar per dag rekenen? In de avond zijn we tussen de 25 dollar en 40 dollar aan diner kwijt. Ligt eraan of we het ' simpel' houden of meteen voor-hoofd- en nagerecht nemen . Ook het soort/ type restaurant telt mee. Als je elke dag gaat dineren bij een fastfoodrestaurant ben je natuurlijk minder kwijt.....
    Ik denk dat 100 dollar met alle dingen die je nog tussendoor koopt redelijk is.
    Tja en ik geef uiteraard ook veel geld uit in winkels zoals Macy's Maar dat tellen we maar voor het gemak niet mee.....
    Laatst gewijzigd door stephie; 28-02-14 om 14:48.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    89

    Standaard Re: Hoeveel geld per dag

    Heb toevallig van de week de schriftjes gezien die ik iedere vakantie bij hou.
    wij 2 volwassenen en 1 kind toen 11 gemiddeld 80 dollar per dag daarbij in: eten, drinken, tanken, parkeerkaart disney,
    boodschappen walmart( geen kleding ed). Aten iedere dag buiten de deur.
    van de zomer mogen we weer en reken ik 100 dollar per dag.
    Laatst gewijzigd door Frans_Natasja; 28-02-14 om 15:25.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •