Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 25 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 243

Onderwerp: Gamen: Alles over Nintendo DS/DSi/Wii & Playstation & Xbox

  1. Top | #141
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Controle op gedownloade games

    ik heb hem afgelopen vakantie gewoon mee genomen.
    wat mafo al zegt het is een risico :-k
    het is klein maar aanwezig.

    Ik stop de kaart altijd ergens anders, dus niet in het apparaat als we door de douane gaan ( voor wat het waard is).
    Normaliter zullen ze je niet controleren...
    Maar als ze iets vermoeden, of als ze speciale opdrachten hebben kan ik mij voor stellen dat ze alles controleren....
    en dan kun je het kaartje stoppen waar je wilt dan zullen ze het waarschijnlijk vinden.......

    en volgens mij heb je meer problemen in nederland dan in het america....
    denk maar eens aan buma stemra
    hoe dit in de vs is weet ik niet het is maar een gevoel.

    Er waren dit jaar overigens meer kinderen in het vliegtuig met zo'n kaartje....

    pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #142
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    529

    Standaard Re: Controle op gedownloade games

    De boetes op piracy van software zijn niet mis anders.

    If sued for civil copyright infringement, the penalty is up to $100,000 per title infringed. If charged with a criminal violation, the fine is up to $250,000 per title infringed and up to five years imprisonment.
    What proof do we need to show that you have purchased our software?
    Anti-Piracy requires positive proof that all software has been purchased to demonstrate copyright compliance. The best documentation substantiating authorized purchases include approved purchase orders, invoices, customer receipts, and/or cancelled checks. Other documentation provided by the company may be acceptable. Normally, original media (CD-ROM's, diskettes, manuals, etc.) are not accepted documentation.
    The Law in the United States
    Software is automatically protected by federal copyright law from the moment of its creation. The rights granted to the owner of a copyright (ScholarWare) are clearly stated in the Copyright Act, Title 17 of the US Code. The Act gives the owner of the copyright "the exclusive rights" to "reproduce the copyrighted work" and "to distribute copies ... of the copyrighted work" (Section 106). It also states that "anyone who violates any of the exclusive rights of the copyright owner ... is an infringer of the copyright" (Section 501), and sets forth several penalties for such conduct. Those who purchase a license for a copy of software do not have the right to make additional copies without the permission of the copyright owner, except (i) copy the software onto a single computer and (ii) make "another copy for archival purposes only," which are specifically provided in the Copyright Act (Section 117). The license accompanying TopScore Pro® does not allow additional copies to be made outside of Title 17; be sure to review our End User License Agreement carefully.
    Software creates unique problems for copyright owners because it is easy to duplicate, and the copy is usually as good as the original. This fact, however, does not make it legal to violate the rights of the copyright owner. The unauthorized duplication of software constitutes copyright infringement regardless of whether it is done for sale, for free distribution, or for the copier's own use. Moreover, copiers are liable for the resulting copyright infringement whether or not they knew their conduct was in breach of the law. Penalties include liability for damages suffered by the copyright owner plus any profits of the infringer that are attributable to the copying.

    It has always been illegal to rent unauthorized copies of software. Concern over the fact that the rental of authorized or "original" software frequently resulted in the creation of pirated software led Congress to enact the Software Rental Amendments Act of 1990 (Public Law 101-650). This law prohibits the rental, leasing, or lending of original copies of any software without the express permission of the copyright owner.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-10-08 om 19:23.

  3. Top | #143
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Nintendo Wii

    Ik haal dit topic weer even omhoog.
    Inmiddels is dadelijk de invoer wel omhoog naar de €430 en kan je dus gemakkelijk een Wii aanschaffen en onder het bedrag blijven.


    Wij hebben momenteel nog geen Wii en denken er over om er 1 aan te schaffen.
    De prijs in Amerika is dezelfde als hier alleen wordt de € vervangen voor de $ en dat scheelt dus wel iets.

    Ik weet inmiddels dat de spelletjes gekocht moeten worden in het land / regio waar je ook de console aankoopt.
    Dat is op zich geen probleem omdat we dan de console en een aantal spellen aanschaffen in Amerika (en evt ook weer nieuwe als we toch weer gaan).

    De accessoires kun je wel gebruiken waar dan ook gekocht.

    Maar ik begrijp dat er ook iets is met het aansluiten van de Wii op je TV en dat daar problemen mee kunnen komen enzo.
    Kunnen jullie mij hier iets meer over inlichten??

    Wat zijn de nadelen als je de Wii niet hier maar in de USA aanschaft??

    alvast bedankt voor jullie input.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #144
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Nintendo Wii

    Kun je niet gewoon, nét zoals bij DVD spelers, een WII hier in Nederland, regiovrij laten maken???

    Ik heb geen WII hoor, maar ik vroeg me dit gewoon af...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  5. Top | #145
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Nintendo Wii

    Je schijnt een Nederlandse Wii, regiovrij te kunnen maken.

    Of ze ook weten hoe dat met een Amerikaanse moet (wrs wel want het is wrs gewoon dezelfde handeling) dat weet ik niet zeker.

    Maar op zich geeft dat niks als het niet zou kunnen omdat we gewoon de standaard dingen willen hebben en niet iedere maand een nieuw spel willen kopen.
    Mocht er iets op de markt komen dat we wel graag willen hebben wachten we gewoon tot we weer gaan (en met de huidige plannen 2x per jaar is dat nooit lang wachten).

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  6. Top | #146
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Nintendo Wii

    Ik verwacht geen problemen, behalve dat je tv NTSC/60Hz aan moet kunnen. Je moet wel een hele oude TV hebben, wil je dat niet kunnen.

    Ook een Amerikaanse Wii kan je 'chippen', maar waarom dan nog games kopen, dan kan je ze net zo goed downloaden.

    Ben blij dat ik mijn Wii onlangs verkocht heb, na een jaar was ik 'm zat en keek ik er niet meer naar om. Leuk voor even. Heb meer plezier met m'n Playstation 3, gelukkig wel regiovrij en gelukkig niet om te bouwen Maargoed, ieder z'n eigen smaak/keus.

  7. Top | #147
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Nintendo Wii

    IMHO echt onzin om een Wii in de VS te kopen.

    Super Smash Bros pack --> Bart Smit, 279 euro (Sportspack maar 245 euro).
    Super Smash Bros pack --> EB Games, $299 + tax = $318 --> 227 euro

    50 euro goedkoper en dan geen garantie, slepen met een Wii en spellen bestellen of er enorm lang op wachten...
    Vooral gebrek aan garantie schiet niet op: normaal 2 jaar, en Wii DVD spelers schijnen nogal eens kapot te gaan...
    Dan mag je hem dus meenemen naar Amerika.
    NYC 1995, 1997, 2000, 2003, 2007
    Westcoast 2005, Eastcoast 2007
    Florida 2002 Florida zomer 2008
    Japan 2009

  8. Top | #148
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Nintendo Wii

    Op dit moment is de koers 1.278 dus $318 is zelfs bijna €250. Met deze koers is het dus nog nauwelijks gunstiger om e.e.a. in de VS aan te schaffen en de moeite van het meenemen te doen.

    Maar ja, dit topic is dan ook geopend in de periode dat de dollar boven de 1.50 stond, en dat maakte het nog wel erg gunstig.

    NB: het voorbeeld van de prijs bij EB Games is misschien niet helemaal een goed vergelijk. Bij m.n. Walmart en Target zijn nog vaak lokaal erg leuke aanbiedingen te vinden die aanzienlijk onder de prijzen van EB zitten. Soms moet je gewoon even goed zoeken en ook een beetje geluk hebben.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #149
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Nintendo Wii

    Ik heb het topic weer aangesneden, ook nu de dollar zo rottig staat denken we erover.

    De Wii is te koop voor $249 bij Best Buy, dus dat scheelt alweer $50.
    Daarnaast zijn we er vlak voor kerst en misschien zijn er dan wel aanbiedingen, je weet maar nooit.

    De spelletjes kosten daar hetzelfde alleen $ ipv € prijs.
    Bv Wii Fit is hier €89,95 en daar $89,95 dat scheelt toch +/- 30%.
    Ook de Wii zelf scheelt dus +/- 30% en met de tax er dan nog bij scheelt het toch minimaal 20%.

    Wat wij willen kopen Wii +Wii fit plus Wii fit pakket (accessoires) en een sportspel + extra console komen op een prijs van ongeveer 320 $ of € dat maakt toch een besparing van minimaal €60 en dat is weer mooi meegenomen....

    Vandaar dat we er serieus over denken om zelfs met de lage dollar er 1 aan te schaffen.

    Spelletjes vormen geen probleem, we schaffen wel wat aan maar het is niet zo dat we iedere maand ieder nieuw spel willen hebben en we kopen er nu wat en dan gewoon weer als we in Amerika zijn (en dat is de komende tijd 2x per jaar).

    De garantie is evt wel iets, hoewel als er bij ons ooit iets kapot gaat aan dingen is dat altijd iets buiten de garantieperiode net na 25 maanden bv of het is iets wat kapot gaat wat niet eens binnen de garantie valt...
    Wrs heeft iedereen hier daar wel last van.
    Maar het is zeker iets om in gedachte te houden.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  10. Top | #150
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    68

    Standaard Re: Nintendo Wii

    De werkelijke kosten van een Wii zitten idd niet in het apparaat maar in de spelletjes en toebehoren die je later koopt. Zoals al eerder in dit topic is aangegeven is een Wii redelijk makkelijk om te bouwen en kun je vervolgens de spellen zelf downloaden. Daarom zou ik voor die paar tientjes voordeel niet de moeite nemen om 'm in Amerika te kopen, nog afgezien van eventuele invoer & garantie problemen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •