Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 38

Onderwerp: Scrapbook stores

  1. Top | #1
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Scrapbook stores

    Mijn echtgenote is volledig maf van "scrapbooking". Dat is het maken van leuke fotoboeken met allerlei plaatjes, papiertjes en technieken.
    Onderdeel van dat "scrappen" is het verzamelen van heel veel papiertjes, en andere zooi. En daar bestaan inmiddels diverse winkles voor, vooral in Amerika.
    Vorig jaar zijn we al naar Michael's in Orlando geweest (tegenover de Florida Mall), naar de Walmart (ook daar hebben we al veel van die troep), naar Whim so Doodle in St Petersburg.

    Dit jaar gaan we naar Scapbook Paradise in St. Pete Beach. En misschien nog naar andere winkels.

    Maar is er nog iemand met tips voor andere winkels waar we echt even naartoe moeten?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #2
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Ha, ik ben niet de enige die vroeg is.....probeer 'ns www.joanns.com , die winkels zitten zo'n beetje overal, ook in Clearwater en Orlando b.v. Op de site, ik heb ff gekeken, hebben ze een speciaal stukje met 'scrapbook and crafts'. Groetjes Petra (uit 65 :lol: )

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard Scrapbook

    Hallo allemaal,
    Wij zijn dus in febr/mrt in Florida geweest en zouden het liefst nu weer terug gaan. We hebben echt genoten!!

    Maar nu even wat anders: pas na die reis ben ik helemaal verslaafs geraakt aan het Scrapbooken (wat het is: kijk op plapboek.pagina.nl) en dat komt dus uit Amerika. En dus - heel belangrijk - alle spulletjes die je erbij (kunt) gebruiken dus ook. Maar die zijn hier in Nederland natuurlijk een stuk duurder dan in de USA vanwege de transportkosten.
    Vandaar dus mijn vraag of er meer mensen zijn die Scrappen ook tof vinden en ook naar Amerika gaan. Zo ja, zouden jullie dan ook spulletjes voor mij willen meenemen. Maakt eigenlijk niet zo veel uit wat, als het maar leuk is en in je scrapbook te gebruiken is. De echte Scrappers weten dan wel wat ik bedoel (embellishments bijvoorbeeld van Jolee en MM).
    Ik ben heel benieuwd naar de reacties.
    In ieder geval alvast reuze bedankt.
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Michael's en andere Craft Stores hebben een groot assortiment van Scrapbooking supplies.

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petra
    Volgens mij is de partner van Michael66 verslaafd aan deze 'aandoening'.......hihihi
    Ik wil best wat voor je meenemen, maar moet je me wel precies vertellen wat je nodig hebt. Er schijnt in St. Pete een speciale winkel te zijn..!?!
    Wat een geheugen! Inderdaad is mijn echtgenotetje zwaar verslaafd. En een hamster, want echte scrappers zijn echte hamsteraars. Je weet nooit wanneer je iets nodig hebt .....

    In St. Pete Beach zit Scrappers Paradise.
    In St. Petersburg zit Whim-so-Doodle.
    Ook veel en goedkoop: Walmart!!
    En natuurlijk ook Michael's en JoAnn's.

    Mijn vrouw heeft overigens nog zo'n paar honderd links van verschillende echte en online winkels. Als je wat wilt weten, neem dan maar eens contact met haar op via de site van Pien's Atelier (www.piensatelier.nl), als je daar naar het Messageboard gaat en "chantal" tegenkomt, dan heb je haar gevonden.

    En om op je vraag terug te komen: helaas is onze bagage na elk Florida-bezoek al meer dan vol, vooral veel scrapspul en tijdschriften over scrappen. Dit jaar gaan we voor m'n schoonzus ook nog een cropstation kopen, en die zal ook wel helemaal vol worden gepropt ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard

    En zelfs de K-mart heeft leuke scrapspullen.
    Ik zou het als handbagage mee terug nemen in een goede scrapkoffer.
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bowie13
    Zijn de meeste winkels een beetje bijelkaar in de buurt?
    De grootste concentratie vindt je naast de Florida Mall: Scrapbook Boutique, Super-Target en - aan de overkant van Orange Blossom Trail - Michael's. Als je vanaf de Florida Mall ietsjes richting International Drive rijdt via Sand Lake Road kom je op de hoek van John Young Blvd ook nog een WalMart tegen. En in het zelfde rijtje als de WalMart zit ook nog een Staples, een soort mega-kantoorboekhandel. Ook wel eens leuk en allerlei spulletjes te krijgen die voor scrapbooken zijn te gebruiken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disneyalltheway
    mijn man?? die stuur ik die dag lekker naar het kenedy space center dan hebben we allebei een leuke dag. 8)
    Gedeelde pret is dubbele pret, toch? Wij gaan meestal met z'n drietjes ergens naartoe, en als er een (voor mij) leuke winkel in de direct omgeving is gaan we wel eens "uit elkaar". Maar meestal ben ik gewoon deelgenoot van de scrap-gekte van mijn Chantalletje, ik zoek zelfs mee naar de leukste en goedkoopste spulletjes die ze "nodig heeft".

    Maar als je dan een dagje je man naar KSC stuurt en zelf wilt gaan shoppen (lees: scrap-shoppen) zonder zelf de beshikking te hebben over een auto, dan is de Florida Mall en (beloopbare) omgeving een hele goede plek. Vlak buiten de Mall heb je de beste scrap-shop=mogelijkheden, en in de Mall heb je ook allerlei leuke winkels en een foodcourt om je tussentijdse honger te stillen. Als je geen auto bij je hebt, heb je wel het nadeel dat je geenplek hebt om tussentijds je aankoopjes te stallen. Loop je dus de hele tijd te zeulen met je tassen. Ach, .... als dat alles is ..... :twisted:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-01-10 om 08:41.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    25

    Standaard

    Nou, het meeste is wel gezegd. Ik heb wel nog een link voor je waar je alle scrapbookwinkels op kan vinden:
    http://find.mapmuse.com/re1/interest...dID=SCRAPSHOPS

    Ik heb trouwens al mijn aankopen gewoon in mijn koffers meegenomen en dat is echt prima gegaan. Alles is heel aangekomen en je hoeft je niet wezenloos te sjouwen.

    Mocht je nog meer willen weten kan je me altijd mailen.

    Groetjes Chantal

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Scrapbook Walhalla's in Orlando gezocht

    Heb net een website met zo'n 60 adresjes gevonden, weet alleen niet hoe actueel die zijn: http://www.scrapbookingsales.com/FL.htm

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    19

    Standaard Re: Scrapbook Walhalla's in Orlando gezocht




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •