Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 36 van de 36

Onderwerp: Warenhuis: Macy's

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    34

    Standaard Re: Bijzondere verkooptechnieken bij Macy's

    Ik denk dat het goed bedoeld was, vanaf de 24 ste heeft Macy's voor een aantal dagen (weet zo niet precies of er dat er 3 of 4 zijn) op alles 25% korting, kreeg vorige week dit als opmerking mee in een Macy store.

  2. Top | #32
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Bijzondere verkooptechnieken bij Macy's

    Ook wel eens de tip gekregen van medewerker om dagje te wachten omdat er dag later hoge korting zou zijn. Met dat later ophalen, had ik nog niet eerder van gehoord. Lijkt mij een mooi initiatief; ik denk ook dat het goed bedoeld was.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #33
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Bijzondere verkooptechnieken bij Macy's

    Ik heb ook wel eens mijn spullen een paar dagen later opgehaald omdat het veel korting gaf.
    Gewoon afgerekend en met de bon later alles opgehaald.

    Jackie

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Warenhuis: Macy's

    http://www1.macys.com/cms/deals/FRIE...intsavingspass

    Hierbij de bon voor de 25% korting, ook geschikt voor je passbook (ios). Korting vanaf vandaag online en morgen ook in de winkels.

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Warenhuis: Macy's

    Thnx, maar eerst betalen en dan pas later ophalen vond niet iedereen een strak idee. Dat kwam vooral door de manier waarop.
    Het zal best goed bedoeld zijn, maar de manier waarop ze zich opdrong sloeg nergens op. Ik ha in ieder geval even de tip doorgeven en de coupon downloaden!
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  6. Top | #36
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Warenhuis: Macy's

    Al sinds 2008 heb ik een Macy's klantenkaart en als je niet vaak genoeg daar koopt, dan 'vervalt' deze. Ze willen dan je gegevens opnieuw verifiëren en daarbij verwacht het systeem een Florida drivers license of, voor non-residents een paspoort. Laten we die gisteren nou net niet bij ons hebben.

    Mijn vrouw had er een mooie Guess-schoen uitgekozen die 50% afgeprijsd was van 99,95. Uiteindelijk wisten ze die klantenkaart niet te verlengen, maar de 15% korting kregen we toch: we gingen voor ongeveer 42 dollar de deur uit.

    Belt vandaag een dame van Macy's mij op om zich te verontschuldigen dat het gisteren niet gelukt was om de kaart te verlengen (en dat ze niet wist hoe ze mijn naam moest uitspreken ), en ze vroeg me alsnog de gegevens die ik gisteren niet kon overleggen. Nou ben ik normaal niet zo gediend van 'commerciële' telefoontjes, en ook niet van het zomaar geven van een paspoortnummer maar ze kon zelfs de naam geven van de associate die me had geholpen (en ik had zowaar de naam onthouden). Dus heb ik nu weer een werkende klantenkaart. Netjes hoor.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •