Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 34

Onderwerp: Wijzigingen op het Florida Forum

  1. Top | #1
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Wijzigingen op het Florida Forum

    Hallo allemaal,

    Ik heb zojuist de avatar functie van het forum aangezet. Als je wil kun je daar nu dus gebruik van gaan maken. Ik heb (voor nu) de standaardinstellingen laten staan: maximaal 80x80 pixels en het bestand mag niet groter zijn dan 6kb. Je kan avatars uploaden naar het forum of je kan een link geven naar een avatar op je eigen site.

    Ik ben nog op zoek naar een leuk avatar pack met liefst Florida of Amerika gerelateerde avatars. Als iemand tips heeft dan hoor ik het graag!

    Daniel

    Update: het probleem met het uploaden van de avatars is opgelost. De rechten stonden niet goed... ops:

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Nieuw forum toegevoegd

    Hallo allemaal,

    Ik heb een nieuw forum toegevoegd waarin je je kan voorstellen aan de overige forumleden. Een mooie gelegenheid om elkaar wat beter te leren kennen!

    Groeten,

    Daniel

  3. Top | #3
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Forum uitgebreid

    Hallo allemaal,

    Naar aanleiding van het resultaat van de 'Disney-forum' poll heb ik het forum uitgebreid met een nieuwe categorie 'Pretparken en andere bezienswaardigheden' met daarin een aantal nieuwe forums.

    Veel plezier!

    Daniel

  4. Top | #4
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Florida linksectie toegevoegd!

    Hallo allemaal,

    Ik heb zojuist de Florida linksectie toegevoegd in de vorm van een Florida TOP 50. Meldt je Florida website aan en plaats de link op je site. Hoe meer mensen klikken op de link naar de Florida TOP 50, hoe hoger je komt te staan op de ranglijst. En hoe hoger je staat, hoe meer bezoekers je weer krijgt! De statistieken zullen eens per week worden gereset, zodat je weer een nieuwe kans krijgt om hoger op de ranglijst te komen.

    Mocht je nog vragen hebben, dan kun je me altijd een persoonlijk bericht of een email sturen.

  5. Top | #5
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Vernieuwde linksectie!

    Hallo allemaal,

    Ik heb zojuist de oude linksectie (de Florida TOP 50) verwijderd en vervangen door een nieuwe linkverzameling. De reden hiervoor is dat de Florida TOP 50 nooit echt succesvol is geworden en ook niet een goed overzicht kon bieden van Florida links. Ik hoop iig dat deze nieuwe linkverzameling een meer waardevolle toevoeging is en dat jullie er wat aan hebben bij het voorbereiden van je vakantie. De lijst is geenszins compleet, dus ik zou het leuk vinden als jullie je favoriete Florida links hier plaatsen:

    http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=967

    Samen kunnen we er dan één mooie grote lijst van maken!

    Veel plezier!

    Daniel

    PS: de nieuwe linksectie vind je in de navigatiebalk helemaal rechts!

  6. Top | #6
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Nieuw forum toegevoegd!

    Hallo allemaal,

    Gisteren is er een nieuw forum toegevoegd: Florida reisschema's.

    In dit forum kun je een reisschema plaatsen van je rondreis door Florida, zodat anderen daar tips en commentaar op kunnen geven. Op die manier kun je met behulp van de input van mede Florida-gangers je ideale route door Florida uitstippelen!

    Veel plezier!

    Daniel

  7. Top | #7
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Wijzigingen in de onderverdeling van de forums

    Samen met Njit en Petra/VS ben ik druk in de weer om de forums (fora?) wat duidelijker in te delen. Een eerste aanzet daarvoor is vandaag gedaan met het instellen van de "Reisverslagen" en "Foto's & video's" forums als een subforum van "Florida algemeen". Hopelijk heb ik morgen nog even tijd om een paar andere kleine wijzigingen door te voeren...

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Gebruik Smileycentral Smileys

    ik zie dat een aantal mensen Smileys gebruiken van Smileycentral. Dit is uiteraard toegestaan maar bij deze het verzoek om de automatische link die ingevoegd wordt onderaan je bericht te verwijderen. Deze werkt niet en voegt niks toe.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Mijn discussies / Mijn berichten

    Met de Update zijn er ook twee extra directe links toegevoegd.



    Door te klikken op Directe Link > Mijn discussies worden alle discussies getoond waar je in gepost hebt. Deze staat op datum gesorteerd. Hiermee kun je snel je discussies terugvinden.

    Door te klikken op Directe Links > Mijn berichten worden al je eigen berichten getoond. Deze staan op datum gesorteerd. Hiermee kun je snel je eigen berichten terugvinden.
    Laatst gewijzigd door Njit; 30-07-07 om 01:10.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Evenementenkalender toegevoegd op het Forum

    Misschien is het sommige mensen al opgevallen maar er is een extra stukje informatie bijgekomen op het Forum. Deze staat helemaal onderaan op de pagina.



    Deze evenementen komen uit de Evenementenkalender. Deze is te bereiken via de Kalender knop bovenin de balk.
    Het is tevens mogelijk om een herinnering per email voor Evenementen te ontvangen (maximaal 3 dagen van te voren).

    De kalender wordt bijgehouden door Michael66.
    Het Florida Forum wil Michael alvast bedanken voor de moeite =D>
    Laatst gewijzigd door Njit; 25-09-07 om 23:11.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •