Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 15 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 143

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Orlando (Sanford)

  1. Top | #31
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Nederland, 't Gooi
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vervoer van Downtown Disney naar Sanford

    @cindy74 gaf een site waarbij een shuttle € 60 kost. Een auto huren ben je dat ook kwijt. Dus het is om het even.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-01-13 om 22:31. Reden: fqe

  2. Top | #32
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vervoer van Downtown Disney naar Sanford

    Wij verblijven ook altijd in een disney hotel en neen je hebt niet echt een auto nodig maar het is gewoon makkelijk om buiten disney iets te eten .Welk hotel verblijven jullie ? En gaan jullie niet naar seaworld en of universal studios
    Laatst gewijzigd door cindy74; 05-01-13 om 21:28.

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Nederland, 't Gooi
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vervoer van Downtown Disney naar Sanford

    @cindy74 Twee jaar geleden verbleven wij in All Star resort. Dat was ons prima bevallen. Twee jaar geleden zijn we al in Seaworld geweest dat staat deze keer niet op het programma. Universal zijn wij 10 jaar geleden in LA geweest. Volgens ons spreek disney de kinderen meer aan dan US. Zij zijn echte Disney fans.

  4. Top | #34
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vervoer van Downtown Disney naar Sanford

    Mmmm mee eens maar universal in la is toch heeeel wat anders dan in orlando hoor , hoe oud zijn de kids .

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Nederland, 't Gooi
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vervoer van Downtown Disney naar Sanford

    O, ik ging er vanuit dat US ongeveer hetzelfde was als in LA. De kinderen zijn 9 en 7 jaar. We hebben er wel over getwijfeld om US aan te doen aangezien ze nu een Harry Potter gedeelte hebben. De oudste vindt dat geweldig. Nu jij zegt dat de parken anders zijn begin ik toch te twijfelen.

  6. Top | #36
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vervoer van Downtown Disney naar Sanford

    Yep yep de parken zijn anders en echt wel de moeite ..... . Ik ben ook een disneyfan in hart en nieren maar moet toch wel toegeven dat us veel spectaculairder is dus als je kinderen een beetje durfals zijn zou ik aanraden van dit toch te doen . Kijk eens op de site waar je kinderen in mogen en durven . Ook is het leuk om kelly park aan te doen das een natuurreservaat waar je met banden op een rivier kan meedrijven . Ook is het leuk van een keertje buiten disney te eten wij staken onze koelkast vol en aten in onze kamer ontbijt om eens een keertje een gewone boterham te kunnen eten . Maar zoals ik zeg dat zijn allemaal persoonlijke keuzes .

  7. Top | #37
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vervoer van Downtown Disney naar Sanford

    Moderator Michael66: Graag on-topic blijven: Over het vervoer van Disney naar Sanford.
    Als jullie het graag over de invulling van de vakantie willen hebben, dan kun je dar een nieuw onderwerp voor openen, bijv. een reisschema voor skunkman, of een onderwerp in "even voorstellen".
    Alvast bedankt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Nederland, 't Gooi
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vervoer van Downtown Disney naar Sanford

    @michael66 Ok, ik heb al aardig wat tips gekregen. Deze bij informatie helpt wel bij keuzes. Maar voor de invulling zal ik naar andere topics gaan.

  9. Top | #39
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Nederland, 't Gooi
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vervoer van Downtown Disney naar Sanford

    Toch even een reactie. We hebben de autohuur verlengd. Shuttle vs autohuur was € 50 meer voor autohuur. Die € 50 geeft ons wel veel meer vrijheid. Die € 50 geeft ons ook 2 dagen extra vakantie. Anders stonden die 2 dagen in het teken van auto inleveren en shuttle (je weet nooit wanneer ze je komen halen). Dank je wel voor alle info.

  10. Top | #40
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Douane immigratie airport sanford

    Het is voor ons de eerste keer dat wij naar Amerika gaan.
    wij horen veel dat bij binnenkomst in Amerika het erg onvriendelijk en heel streng is ... Ook voor kinderen. Met name de aparte ondervraging.
    is dit ook op airport sanford ?

    alvast bedankt gr fer



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •