Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Onderwerp: Amerikaanse sporten

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    16

    Standaard

    op boven vermeld forum, staat dat een baseball game behoorlijk lang kan duren, waaraan mag ik me dan verwachten ???

    maw... hoe lang duurt dit gemmideld ??

    Glenn

  2. Top | #12
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel
    Een goed idee, maar... naar mijn mening komen er niet genoeg berichten over sport langs om daar een apart forum voor te maken. Ik wil nl. wel dat het aantal forums (fora 8-[ ) overzichtelijk blijft. Wellicht is het handiger om één centraal topic te hebben in bijv. Overige bezienswaardigheden of Florida algemeen...
    Hmm, kip en ei verhaal geloof ik. Komen er nou zo weinig vragen langs omdat er geen apart forum is, of zijn er gewoon weinig vragen?

    Ik merk wel dat zodra ik een onderwerp plaats over honkbal, dat er binnen de kortse tijd een behoorlijk aantal reacties komt. Allerlei vragen komen dan ineens vboven. Zelfs van mensen die al vaker in de buurt van de stadions zijn geweest, en zich telkens afvragen wat daar nou precies gebeurt.
    Daarnaast is sport in het algemeen een behoorlijk belangrijk deel van de Amerikaanse samenleving. Prestaties leveren hoort bij de american way of life.

    Daarom nogmaals mijn pleit: kunnen we een apart topic hieraan wijden? Ook al is het maar om te proberen, je kunt het altijd weer verwijderen als het niet aanslaat.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    16

    Standaard

    maar hoelang duurt zulke wedstrijd nu gem.

  4. Top | #14
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Hmm, kip en ei verhaal geloof ik. Komen er nou zo weinig vragen langs omdat er geen apart forum is, of zijn er gewoon weinig vragen?

    Ik merk wel dat zodra ik een onderwerp plaats over honkbal, dat er binnen de kortse tijd een behoorlijk aantal reacties komt. Allerlei vragen komen dan ineens vboven. Zelfs van mensen die al vaker in de buurt van de stadions zijn geweest, en zich telkens afvragen wat daar nou precies gebeurt.
    Daarnaast is sport in het algemeen een behoorlijk belangrijk deel van de Amerikaanse samenleving. Prestaties leveren hoort bij de american way of life.

    Daarom nogmaals mijn pleit: kunnen we een apart topic hieraan wijden? Ook al is het maar om te proberen, je kunt het altijd weer verwijderen als het niet aanslaat.
    Hallo michael
    Je hebt een aanstekelijk enthousiasme voor jou sport. Ik zou eens proberen om het onderwerp eens als nieuwe draad te lanceren onder de kop Florida algemeen. Dan kun je zien hoelang het duurt voordat de draad doodloopt.
    Harm

  5. Top | #15
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glenn
    maar hoelang duurt zulke wedstrijd nu gem.
    Hoe lang? De wedstrijd duurt meetsal 3 tot 3-1/2 uur. Is dat lang? Wat is lang? Honkbal wordt niet voor niets "America's pastime" genoemd. Als ik naar het honkballen ga, ben ik een hele dag weg. Meestal zoek ik een wedstrijd uit waarbij de organisatie een extraatje weggeeft, een bobblehead of zo. Dan sta ik al zo'n 2-3 uur voordat de deuren open gaan in de rij met m;n vrienden, zodat we zeker op tijd zijn om dat extraatje te krijgen. No risk!. Als de deuren dan open gaan, duurt het nog zo'n 2 uur voordat de wedstrijd begint. Tijd om wat te gaan eten. Want eten .... dat is er genoeg. En een grote (en dan bedoel ik een GROTE) beker frisdrank erbij. Dan nog even shoppen door de soevenerwinkel en voor je het weet begint de wedstrijd.
    Maar sommige amerikanen pakken het heel anders aan. Die zien de wedstrijden meer als een mogelijkheid om hun vrienden weer eens te zien, komen pas een half uur na aanvang binne, kletsen en eten wat en vertrekken weer. Lekker 2 uurtjes doorbrengen in een airco-omgeving en dan weer weg. Ook een manier (niet de mijne).

    Kortom: het duurt net zolang als je zelf wilt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #16
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    ...

    Daarom nogmaals mijn pleit: kunnen we een apart topic hieraan wijden? Ook al is het maar om te proberen, je kunt het altijd weer verwijderen als het niet aanslaat.
    OK, ik maak een forum aan onder "Pretparken en andere bezienswaardigheden". Ik zal meteen wat (relevante) berichten er naar verplaatsen. Over een tijdje kijken we dan of het forum is aangeslagen en of we het dan laten staan of weer verwijderen. Zou jij een FAQ willen maken met daarin de meest voor de hand liggende vragen (en liefst ook antwoorden!) over American Sports in Florida? Bijv. hoe lang duurt een baseball/basketball/American Football wedstrijd, waar haal ik kaartjes, welke teams zijn er, kosten, etc.

    Laat maar weten of je het een leuk idee vindt!

    Daniel

  7. Top | #17
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Goed. Leuk. Fantastisch. Gaaf.

    Ik zal zo snel mogelijk een aantal gegevens op een rijtje zetten. Begin ik met de belangrijkste sporten en teams: de top in honkbal (MLB: Devil Rays en Marlins), ijshockey (NHL: Panthers, Lightning), american football (NFL: Buccaneers, Dolphins)) en basketball (NBA: Heat, Magic).
    Daarna wat collega-wetenswaardigheden en dan de rest. Wordt nachtwerk. Leuk.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •