Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 44 van de 50 EersteEerste ... 344243444546 ... LaatsteLaatste
Resultaten 431 tot 440 van de 498

Onderwerp: Electronica kopen in Florida

  1. Top | #431
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard

    van windows 8 kan je wel af als het moet . heb geen ervaring met windows 8 en hoor gemixte ervaringen

    ik ben redelijk handig met clean install van andere versies van windows alhoewel altijd op desktop uitgevoerd , nog nooit op laptop . engels is geen probleem heb op de desktop heel vaak engelstalige gedownloade windows versies gehad en stekkers zijn geen probleem ik haal tegenwoordig mijn telefoons en tablets uit china .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-05-13 om 21:49. Reden: 1+1

  2. Top | #432
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: laptop kopen

    Let ook even op dat je niet de "vooringerichte" laptop hebt, die zijn aanzienlijk duurder, omdat één van de medewerkers van BestBuy al even paar keer next/next/finish voor je heeft gedaan. Mijn vader heeft 2 jaar geleden ook netbookje gekocht daar, prima ding, lekker goedkoop, en garantie, tja, als die kapot gaat heb je weer een reden om eventueel terug te gaan ;-)

    Windows8 ken ik zelf ook nog niet, maar het laatste nieuws is dat de aankomende update de zaken weer wat meer naar het oude terug brengt.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  3. Top | #433
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jarjarbinks Bekijk Berichten
    Oja als laatste kijk altijd eerst op internet naar de prijzen in NL bv. op Tweakers of Kieskeurig. Dan weet je altijd het echte verschil. Daarnaast vergeet nooit de BTW die er nog bij moet al je in de winkel staat
    ik zat inderdaad al op tweakers ...I love tweakers en vind het vaak net wat betrouwbaarder dan kieskeurig , ook qua reviews
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolandino Bekijk Berichten
    Let ook even op dat je niet de "vooringerichte" laptop hebt, die zijn aanzienlijk duurder, omdat één van de medewerkers van BestBuy al even paar keer next/next/finish voor je heeft gedaan.
    Windows8 ken ik zelf ook nog niet, maar het laatste nieuws is dat de aankomende update de zaken weer wat meer naar het oude terug brengt.
    super met die tip kan ik zeker wat!!! en ach ik heb ook een hele tijd met vista gewerkt wat volgens mij de slechste versie ooit van windows was
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-05-13 om 21:50. Reden: 1+1

  4. Top | #434
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: laptop kopen

    De grootste ergernis van Windows 8 kun je oplossen met Classic Shell. Dan boot de machine standaard in Desktop Mode en heb je ook een Startknop.
    Scheelt een hoop wennen.. Ter plaatse je laptop installeren lijkt me niet echt een leuk klusje.

    http://www.classicshell.net/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #435

    Standaard Re: laptop kopen

    Ach Windows 8 is niet alles maar werkt hier op mijn laptop prima, even wennen maar werkt

  6. Top | #436
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: laptop kopen

    dank je nijt... ik was ook niet van plan tablet en smartphone gaan mee en dat is voor mij genoeg . op vakantie hecht ik niet teveel aan internet . alleen even gauw iets opzoeken , weer, een adres of het nieuws in nederland oid thats it

  7. Top | #437
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: laptop kopen

    Over het algemeen kunnen de adapters 110 tot 230 volt. Het is verder heel eenvoudig om de kabel tussen stopcontact en adapter te vervangen, in een nederlandse computerzaak hebben ze die kabels gewoon liggen.

  8. Top | #438
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: laptop kopen

    Zou deze site goed in de gaten houden voor de beste deals.

  9. Top | #439
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    nog even een vraagje. heeft iemand ervaring met het kopen van een tablet in de states.
    mijn dochter had er een gevonden bij best buy, maar ik vraag me af kan je met de amerikaanse tablet ook
    op de nederlandse google play (betreft inderdaad een android)
    groet

  10. Top | #440
    Regelmatige Bezoeker Sinan&Sam's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    36

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Frankz, wij hebben afgelopen maand een Samsung Galaxy Tab gekocht ( ook android dus ) bij de Best Buy. Hij kan volledig in het Nederlands ingesteld worden,
    en je hebt gewoon toegang tot de Nederlandse versie van Google Play. Als je nog twijfelt over welk apparaat je wilt, kan ik je de Galaxy Tab zeker aanraden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •