Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 50 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 498

Onderwerp: Electronica kopen in Florida

  1. Top | #421

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Al eens gegoogled op bijv Walmart, Best Buy of Amazon??? http://www.walmart.com/cp/1077944?po...-lLinkLHN4iPad
    Thx! Ik ga gelijk ff neuzen

  2. Top | #422
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Vergeet niet bij de prijzen die je ziet de Sales Tax te rekenen. Dit is zo rond de 6,5%.


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  3. Top | #423

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bieg Bekijk Berichten
    Vergeet niet bij de prijzen die je ziet de Sales Tax te rekenen. Dit is zo rond de 6,5%.
    Dat is idd een goeie! Thanks!!

  4. Top | #424
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Mijn dochter wil graag in Florida een iPod kopen. Maar ik zag op de Apple site alleen iPods met vrij groot geheugen en dus ook duur. Is er ook een iPod met 8 of 16 GB daar te koop? En in welke winkel zou ik dan online kunnen zoeken over wat ie dan kost?

  5. Top | #425
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    In de link van de Apple Store kun je ze vergelijken, en voor een 16G kom je bij de Nano terecht.
    Hier staan ook de prijzen (ex/tax), en die zijn voor Apple fixed, dus veel goedkoper zul je ze niet gauw ergens vinden, tenzij er acties zijn, dus zoeken kan lonen, al is het maar voor een paar dollars.
    Op dit moment is er een Springbreak actie bij Bestbuy, Nano voor $140,- ex/tax., kan ze er een mooi hoesje bij kopen

    Kopen kun je wel overal (Walmart, Bestbuy, Target etc.) maar de meeste voorraad (kleurtjes) vindt je toch vaak bij de Apple Store zelf, en daar zijn er een paar van rond Orlando.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 22-03-13 om 02:34.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #426
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Dankjewel voor de uitleg. Ik zal eens goed gaan rondkijken maar ze wil graag de IPod touch...

  7. Top | #427
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bollie763 Bekijk Berichten
    maar ze wil graag de IPod touch...
    En die is er gelukkig ook (nog) in 16G
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #428
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard laptop kopen

    ik heb echt een nieuwe laptop nodig en zag online bij best buy dat deze in Amerika een stuk vriendelijker geprijsd zijn dan hier . voor 200 tot 250 euro heb je een leuke 15 inch laptop en scheet dus al gauw 150 euro met nederland . waar moet ik nog meer omdenken als ik daar 1 koop dan dat garantie een probleem is en ik een stekker nodig heb voor het laadsnoer??? garantie maal ik niet om aangezien mijn huidige binnen de garantie raar is gaan doen maar werd afgewimpeld onder het motto dat het waterschade is en reparatie 350 euro zou kosten en kon ook nog eens 50 euro onderzoekskosten neerleggen als ik hem terug wilde . voor ong 200 euro neem ik het risico wel . moet ik nog ergens omdenken??

  9. Top | #429
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: laptop kopen

    Enkel de stekker en dat je software Engels is. En dat Windows 8 je ding moet zijn.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #430

    Standaard Re: laptop kopen

    Heb er al zoveel laptops gekocht, denk aan:
    Altijd Engels kan niet naar NL (ja kost weer geld)
    Garantie kan je bv. bij BestBuy wereldwijd bijkopen (heb ik nooit gedaan)
    Snoer is meestal 2 delig, dat wil zeggen de trafo met snoer naar laptop en los snoer van trafo naar stekker doos
    De meeste moderne trafo's kunnen automatisch van 110V (USA) naar 240V (NL). Het snoer naar de stekker doos kan je altijd los krijgen in NL denk zelfs dat je hem zo wel hebt. Ben je handig zet je gewoon een NL stekker op het snoer werkt prima.

    Oja als laatste kijk altijd eerst op internet naar de prijzen in NL bv. op Tweakers of Kieskeurig. Dan weet je altijd het echte verschil. Daarnaast vergeet nooit de BTW die er nog bij moet al je in de winkel staat
    Laatst gewijzigd door jarjarbinks; 07-05-13 om 21:19.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •