Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 50 EersteEerste ... 364445464748 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 498

Onderwerp: Electronica kopen in Florida

  1. Top | #451
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    En slechts voorzien van 8gb geheugen. En een 5C is gewoon een iPhone 5 met een plastic behuizing..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #452
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bieg Bekijk Berichten
    Je hebt de T-mobile versie nodig. Die wordt standaard geleverd met simkaart van T-mobile. Die kun je verwijderen en een eigen simkaart plaatsen.
    Die versie is ook te koop zonder T-Mobile simkaart, simlockvrij dus. In de winkel je eigen simkaart er in, laten configureren door de Genius en gaan met die banaan. Dat heb ik althans zo gedaan met mijn oude 5, vorig jaar . Voor de simlockvrije moet je wel even langer wachten, die verschijnen wat later op de markt als de plantelefoons.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #453
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Ik heb de 5S gekocht in NY. De T-mobile versie is geschikt voor Nederland. Wordt wel geleverd met simkaart maar is zoals Gerrit zegt inderdaad simlockvrij. Je betaalt de volle prijs. Als je hem in Amerika bij T-Mobile activeert (wat je naar mijn idee niet doet)krijg je van hun weer een deel van de aankoop teruggestort.


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  4. Top | #454
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Dat zei Gerrit niet helemaal, hoor. In die van mij zat absoluut geen simkaart, en was ook niet van T-Mobile. We hetzelfde model (1428 of 1429, weet ik zo niet meer), en dus geschikt voor Europa. Deze simlockvrije zonder simkaart komen alleen wat later op de markt, half jaartje of zo. De grote providers gaan voor, dat is duidelijk. En in dat geval is die van T-Mobile de beste voor ons Europeanen, zoals Bieg al zei. Dus als je haast hebt, moet je die nemen
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #455
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Wat dus ook zo in het artikel staat wat ik op de vorige pagina had geplakt...



    Apple verkoopt in Verenigde Staten nu ook simlockvrije iPhone 5s
    vrijdag, 22 november 2013 (17:00) | Gonny van der Zwaag

    Als je een iPhone 5s in de VS wilde kopen, was je aangewezen op de T-Mobile-versie. Die is simlockvrij, maar Apple verkoopt ‘m niet als zodanig. Daardoor kan het zomaar gebeuren dat je bij het vragen naar een simlockvrije iPhone te horen kreeg: “Uh nee, die hebben we niet”. Om een einde te maken aan de verwarring verkoopt Apple vanaf nu ook unlocked modellen voor het GSM-netwerk. Deze versie is exact gelijk aan de al eerder verkrijgbare modellen, maar je krijgt er geen simkaart bij. Handig als je veel moet reizen of als je gewoon wilt profiteren van het prijsverschil. Bij een 64GB iPhone 5s bespaar je al snel €250 en met drie iPhones heb je op die manier al je vliegticket terugverdiend.


    Het simlockvrije model werkt in de VS op de GSM-netwerken van AT&T en T-Mobile en (uiteraard) niet op de CDMA-netwerken van Verizon en Sprint. Neem je de iPhone mee naar Europa, dan kun je elke simkaart van elke GSM-provider gebruiken. De simlockvrije iPhone 5s-modellen kosten respectievelijk $649, $749 en $849 voor een opslagcapaciteit van 16GB, 32GB en 64GB.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #456
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Je kunt eventueel ook nog bij Gamestop kijken. Daar hebben ze vaak hele mooie gebruikte toestellen.


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  7. Top | #457
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Als ik een laptop bij Best Buy zou kopen, krijg ik dan problemen met de netstroom in Nederland? En dan nog zoiets: Amerikaans toetsenbord?

  8. Top | #458
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    In principe niet, tegenwoordig zijn vrijwel alle voedingen 100V - 240V
    Indien dit op de voeding staat is het in orde.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #459
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Ik heb vorig jaar een laptop bij Best Buy gekocht. Geen enkel probleem. Laptops zijn in de US veel goedkoper dan hier in NL.
    Aantal zaken om op te letten:

    - Stekker is Amerikaans. Thuis even vervangen door een Nederlandse versie. Het snoer is los dus deze kun je zo omwisselen.
    - Toetsenbord wat wij hebben is QWERTY. Dit is ook de standaard in de US. AZERTY hebben ze alleen in Belgie en Frankrijk.
    - Windows installatie en additionele software is Engels. Je kunt wel een Nederlands Language Pack downloaden voor Windows.
    - Garantie voor Europa zul je bij moeten kopen.
    Laatst gewijzigd door Njit; 06-07-14 om 12:41.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #460
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Ik was ook even aan het rondkijken op internet, voor een mini laptop. Nou zag ik bij Best Buy en Walmart een Samsung Chromebook en deze is ruim € 100 goedkoper dan in Nederland. Wat zijn de nadelen van het kopen van bijvoorbeeld deze mini laptop? Dingen waar ik op moet letten, zoals stekkers enz.? En zouden jullie Best Buy verkiezen boven Walmart?

    Alvast bedankt voor jullie reacties!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •