Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 31 van de 50 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 498

Onderwerp: Electronica kopen in Florida

  1. Top | #301
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Gisteren een IPad gekocht bij de Best Buy met een case en tax voor 519,00 dollar.
    Ben er blij mee zit nu op de luchthaven van washington alleen geen gratis wifi

    Marijke8

  2. Top | #302
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Oh ja, ik weet niet wanneer je weer naar de USA gaat Ton, maar men verwacht dat Apple in april 2011 uit komt met de iPad 2
    Ik heb mijn iPad in de tussentijd verkocht. Nu is hij nog wat waard, denk dat de tweedehands prijzen wel wat zullen dalen als de iPad 2 uit komt.....
    Ben zelf eind april/begin mei 2011 weer in de USA, dus nu maar hopen dat de Apple-stores er genoeg op voorraad hebben

  3. Top | #303
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Kan de moeite van het wachten waard zijn - als de geruchten waar zijn:

    Just before the Verizon iPhone 4 launch, we'd heard from multiple sources -- sources like the ones which gave us all that extremely accurate Apple TV info last time around -- that the iPad 2 isn't nearly as close to launch as some have speculated. Apparently, those case and hardware mockups we've seen are rather early versions, which means we're still months out from a proper introduction. It seems likely that the device will land around April (perfectly timed with the 12-month product cycle Apple enjoys). And what about that device? From what we've been told, the thinner, sleeker tablet will sport a new screen technology that is akin to (though not the same as) the iPhone 4's Retina Display and will be "super high resolution" (unlike reports to the contrary). The device will remain at 10 inches but will now feature both front and rear cameras (not a huge surprise), and... there's an SD slot. That's right -- our sources say with near certainty that the device will have a dedicated SD slot built in (with no traditional USB slot). In fact, see that weird notch in the photo below? That's where the SD part will be located. What's most interesting, however, is what's happening under the hood.

    The new iPad will feature a dual GSM / CDMA chipset produced by Qualcomm and will mark Apple's shift away from Infineon as its chipset maker to Qualcomm for all of its mobile devices. It's not clear if the chipset being used will be based on the company's EV-DO / HSPA Gobi variety or an entirely new design. Presumably, the strength of the new dual-mode chipset is that it will allow both Verizon and AT&T to offer the iPad simultaneously.
    en meer geruchten: http://www.crunchgear.com/2011/01/17...nd-evaluation/
    Laatst gewijzigd door Njit; 27-01-11 om 19:42.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #304
    Vaste Bezoeker elpedro's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    55

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    Oh ja, ik weet niet wanneer je weer naar de USA gaat Ton, maar men verwacht dat Apple in april 2011 uit komt met de iPad 2
    Ik heb mijn iPad in de tussentijd verkocht. Nu is hij nog wat waard, denk dat de tweedehands prijzen wel wat zullen dalen als de iPad 2 uit komt.....
    Ben zelf eind april/begin mei 2011 weer in de USA, dus nu maar hopen dat de Apple-stores er genoeg op voorraad hebben
    Dat zou dan hopelijk ook kunnen betekenen dat de prijzen rond die tijd voor de Ipad 1 (weet niet of hem zo kan noemen) in Amerika kunnen gaan dalen??
    Ik hoef geen GSM in de Ipad.
    Ben zelf ook rond die tijd daar en hou de wallmart prijs in de gaten.

  5. Top | #305
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    De oorspronkelijke iPad gaat gewoon uit de handel en de nieuwe komt erin.
    Apple doet niet aan oude producten afprijzen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #306
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Raalte
    Berichten
    51

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Het enige wat je aan korting wellicht kan tegenkomen zijn de laatste ipads 1 voor 100 dollar minder.. Maar er is nog helemaal niks bekend over de opvolger van de Ipad.. Er is nog niks aangekondigd en er zijn alleen nog maar geruchten helaas..

    En de jaarlijkse cyclus heeft Apple eigenlijk alleen nog maar met de Iphone aangehouden.. Maar wanneer Apple een nieuw product aankondigt ligt het wel binnen een maand in de schappen.. Afwachten dus.. Maar ik blijf nog even bij mijn Ipad 1, de geruchten kunnen we de meerwaarde van de opvolger nog niet echt bevestigen..

    Ik ben overigens wel in afwachting van Iphone (4s,5,?)

  7. Top | #307
    Vaste Bezoeker elpedro's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    55

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    De oorspronkelijke iPad gaat gewoon uit de handel en de nieuwe komt erin.
    Apple doet niet aan oude producten afprijzen..
    Toch niet helemaal waar..... vandaag in de krant het volgende artikel:

    Nu Apple de iPad 2 officieel heeft aangekondigd, moet het nog wel even af van al die 'achterhaalde' iPads die nog in de magazijnen liggen. Het bedrijf heeft daarom de verschillende versies van deze gadget in de aanbieding gedaan.

    De originele iPad is door Apple in de aanbieding gedaan.
    Zo is de goedkoopste versie van de originele iPad (ondersteunt alleen wifi en heeft 16GB aan opslagruimte) nu via Apple.nl voor €379 te koop. Dat is €120 minder dan wat hij voorheen kostte. Voor de 32GB- en 64GB-versies moeten respectievelijk €479 en €579 betaald worden, eveneens verlagingen van €120.
    Ook de 3G-versies zijn goedkoper geworden. De prijzen voor de 16GB-, 32GB en 64GB-varianten zijn nu €499, €599 en €699. Allemaal €100 goedkoper dan voorheen.
    Mensen die dus graag een iPad willen, maar niet per se het nieuwste van het nieuwste eisen, kunnen met deze aanbieding nu hun slag slaan.

  8. Top | #308
    Vaste Bezoeker DrDre's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    62

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Of bv. op Marktplaats zoeken.
    Ook daar kelderen de prijzen. :smile:
    Je moet er natuurlijk wel de goeie tussen uitpikken. :-k
    (geen krassen op de display, geen dode pixels, etc.)

    1993 - Florida, 1999 - Florida, 2005 - Florida, 2008 - Florida, 2011 - Florida 8-)

  9. Top | #309
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    38

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    wij gaan in april naar Orlando.Onze dochter wil graag een Apple ipod touch kopen.Ken er niets van en vraag me af of je er dan nog iets moet bijkopen om het later thuis te gebruiken.

  10. Top | #310
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Electronica kopen in Florida

    Een voeding, maar die zit er zowiezo niet bij, waar je hem ook koopt.

    Wat wij er voor gebruiken is een universeellader. Werkt perfect.
    We gebruiken hem voor bijna alle apparaten, o.a. telefoons. Kijk hier maar eens.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •